Search
search icon Inchide

    Caută
    • {{ step }}

    Cumpără simplu și rapid, în doar 10 minute asigurarea ta de călătorie pentru o vacanță fără griji!

    Poți să cumperi online asigurarea de călătorie în funcție de categoria de vârstă. Pentru orice întrebări scrie-ne la travel.ro@generali.ro sau vizitează-ne în agenție www.generali.ro/retea-agentii-generali


    Completează formularul de analiză și necesitate DNT

    Perioada

    Scopul călătoriei

    {{selected_purpose.info}}

    Tip asigurare

    info

    Alege destinația

    map

    Doriti clauza suplimentara Storno?

    info

    Acoperirea STORNO este valabilă doar dacă polița se emite cu mai mult de 2 zile înaintea datei plecării în călătorie.

    Doriti clauza suplimentara Extreme?

    Anexa 2 - activitati care intra in aceasta acoperire

    Câte persoane călătoresc?

    Se va completa vârsta împlinită de asigurați în perioada călătoriei.

    Alege mai întâi scopul călătoriei.

    Asiguratul este în țară la momentul emiterii poliței:

    Pentru polițele care au data emiterii în aceeași zi cu data valabilității poliței, valabilitatea asigurării pentru plecarea în călătorie cu avionul începe la ora înscrisă pe polița de asigurare. Pentru plecarea in călătorie cu alte mijloace de transport, valabilitatea începe după 12 ore de la ora emiterii înscrisă pe polița de asigurare.

    Dacă în momentul încheierii asigurării, Asiguratul nu se află pe teritoriul României, răspunderea Asigurătorului începe după 8 zile, calculate din ziua următoare emiterii poliței si efectuării plății primei de asigurare. În această situație, în cazul unei daune, Asiguratul trebuie sa facă dovada că a părăsit România cu cel mult 4 săptămâni înainte de încheierea poliței.

    Alege zona destinației.

    Alege tara destinației.

    Alege data de plecare.

    Alege data de sosire.

    Alege scopul călătoriei.

    Adaugă cel puțin o persoana.

    Alege una dintre variantele de acoperire.

    Pentru scopul "Familie" adaugă cel putin 2 persoane.

    {{ (error_info_offers_custom !== '') ? error_info_offers_custom : 'Nu exista produse disponibile pentru datele completate.'}}

    Nu se pot emite asigurări pentru persoane cu vârsta de peste 70 de ani pentru zona aleasă.

    Nu se pot emite asigurări pentru persoane cu vârsta de peste 75 de ani pentru zona aleasa.

    Nu sunt produse pentru datele introduse.
    Pentru intervalul de vârsta selectat, polițele se pot emite pentru o perioada de maxim 30 zile.

    Polițele se pot emite pe o perioada de maxim 365 zile consecutive, pentru detalii va rugăm să ne contactați la adresa de email: travel.ro@generali.ro

    Trebuie să selectezi dacă ești sau nu în țară la momentul emiterii poliței.

    Pentru clauza suplimentara Storno trebuie sa alegi pret pachet / persoana asigurata.

    Pentru clauza suplimentara Extreme trebuie sa alegi activitatile practicate pe durata calatoriei.

    Pentru clauza suplimentara Extreme trebuie sa alegi sportul.

    Alege asigurarea potrivită ție

    Confirma că ai luat la cunoștință despre documentul de informare privind produsele de asigurare.

    Loghează-te sau crează-ți cont.

    Completează datele persoanelor care vor călători sau alege din Istoric asigurați

    Istoric asigurați

    Pentru scopul Turist - Family - 10% discount, primul asigurat din listă trebuie să aibă cel puțin 18 ani.
    Se va genera o singură poliță care va fi trimisă pe adresa de email a primului asigurat.

    Detaliile personale

    Vă rugăm să verificați corectitudinea datelor completate pentru persoana asigurată!
    Polița de asigurare în format electronic, se va livra pe adresa de email completată în acest formular!
    Seria și numărul cărții de identitate sau pașaportului.
    Asigurarea este prestata în baza declarațiilor explicite ale Contractantului/Asiguratului privind inexistenta la data încheierii prezentei polite a unor afecțiuni preexistente sau cronice: cardiovasculare, neurologice, respiratorii, infecțioase, digestive, neoplastice, hematologice, diabet zaharat. Sunt excluse tratamentul si/sau consecințele unor boli/afecțiuni cronice sau preexistente la data începerii valabilității poliței de asigurare, exceptând cazul în care asistența medicală implică măsuri de urgență pentru salvarea vieții Asiguratului sau măsuri ce urmăresc calmarea durerii acute, ce vor fi acoperite în limita sumei maxime de 1.000 Euro.

    {{ error[0] }}

    {{ (travelers.length !== 1) ? 'Te rugam completează toate câmpurile obligatorii pentru fiecare persoana.' : 'Te rugam completează toate câmpurile obligatorii.' }}

    Persoana {{ errors.step_4.traveler_cnp_index }} nu are CNP valid.

    Persoanele trebuie sa aiba CNP-uri distincte.

    Vârstele selectate în primul pas nu se potrivesc cu vârstele rezultate din CNP, calculate în ultima zi de valabilitate a poliței de călătorie.

    Polițele de călătorie se pot emite pentru vârsta de maximum 79 ani impliniți în perioada călătoriei. Deoarece, conform datelor înregistrate de dumneavoastră, se depășește acestă vârstă, cu părere de rău va informăm că polița nu se poate emite.

    Polițele de călătorie se pot emite pentru vârsta de maximum 79 ani impliniți în perioada călătoriei. Deoarece, conform datelor înregistrate de dumneavoastră, se depățeste acesta vârstă, cu părere de rau va informăm că polița nu se poate emite.

    Persoana {{ errors.step_4.traveler_cnp_index }} nu are 18 ani.

    Formular de analiză și necesitate DNT și ofertă de asigurare

    {{ item.value }} + Clauza Storno + Clauza Extreme
    {{ age_group.name + ' ani: ' + age_group.value }}
    {{ traveler.first_name + ' ' + traveler.last_name }}

    Oferta este salvată și valabilă timp de 10 zile de la data generării ofertei, dar maxim cu 10 zile calendaristice înainte de data plecării.

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    • Cât este prețul unei asigurări de călătorie?

      Preţul unei asigurări medicale de călătorie în străinătate se calculează automat aici, cu mențiunea că acesta diferă în funcție de perioada călătoriei, teritorialitatea aleasă, vârsta, adăugarea unor riscuri opționale cum ar fi Storno ( anularea călătoriei) sau Xtreme (sporturi cu un grad mai mare de dificultate). Prețul obținut pe site este valabil pentru toate persoanele înregistrate în formularul de comandă.  

    • Care este valabilitatea maximă a unei asigurări?

      Polițele se pot emite pe o perioadă cuprinsă între 3 și 365 zile, pentru intrări și ieșiri multiple, cu mențiunea că durata unui sejur nu trebuie să depășească 120 zile consecutive pentru intervalul de vârstă 0 – 69  ani, și maxim 30 zile consecutive pentru intervalul de vârstă 70 – 79 ani.

    • Până la ce vârstă se pot emite asigurările de călătorie?

      Pe site-ul nostru se pot emite asigurări până la vârsta împlinită în perioada călătoriei de 79 ani pentru scopul turistic, familie, business. Clienții care în perioada călătoriei au vârsta de 80 ani sau mai mult, le recomandăm să ne contacteze pentru suport la adresa de email dedicată: travel.ro@generali.ro.

      Pentru celelalte scopuri, vârsta maximă este de 60 ani.

    • Care sunt persoanele pentru care putem emite polițele?

      Persoanele asigurate pot fi doar cetățenii romani sau străini, cu domiciliul sau rezidența în România.

    • Care este fluxul de achiziție a unei polițe de călătorie?

      Pasul 1 – crearea unui cont pe site si activarea acestuia Cont nou – Generali.ro

      Pasul 2 – după înregistrarea în cont se va accesa link-ul de achiziție online a polițelor: Calculator Asigurare Călătorie – Cumperi Online Asigurare Călătorie Generali

      Pasul 3 – completare date de călătorie/asiguraților și acceptare ofertă

      Pasul 4 – efectuarea plății prin platforma Payu și transmitere polițe pe adresa de email a clientului înregistrată în formularul de comandă

    • Este sigura platformă de plată electronică?

      Calculatorul foloseşte servicii securizate oferite de platforma Payu România prin intermediul cărora se procesează plățile cu cardul, urmând ca pentru tranzacțiile acceptate de procesatorul de plăți să se genereze automat polițele și să fie trimise în câteva minute pe adresa de email a asiguratului.

    • Care este valabilitatea asigurărilor de călătorie?

      1) Asigurările medicale de călătorie în străinătate achiziționate online prin Calculator Asigurare Călătorie intră în vigoare la data și ora menționate în polița de asigurare, și se termină la ora 23:59 a ultimei zile din perioada asigurată, în momentul intrării pe teritoriul României.

      2) Asigurarea emisă nu este valabilă pe teritoriul României.

      3) Asigurarea nu este valabilă în țările în care Asiguratul are domiciliul stabil/ rezidența sau al căror cetățean este.

      4) Asigurarea nu este valabilă în țările menționate în lista țărilor excluse afișate pe site aici, și nici în țările/ teritoriile pentru care Guvernul României-Ministerul Afacerilor Externe, OMS și/sau alte autorități internaționale au emis avertismente de călătorie sau embargou total/parțial economic.

    • Pot extinde perioada asigurată dacă îmi prelungesc sejurul?

      Perioada asigurată poate fi extinsă astfel:

      În cazuri excepționale, după începerea călătoriei în străinătate, perioada de valabilitate a asigurării poate fi prelungită, pentru maxim 30 de zile, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

       1) Asiguratul solicită în scris prelungirea.

       2) Nu s-au produs riscuri asigurate/ daune până la momentul solicitării.

       3) Generali este înștiințat în prealabil, cu minim 72 ore înaintea expirării valabilității Poliței și își exprimă acordul de prelungire prin emiterea unui act adițional.

      4) Prima suplimentară este plătită înaintea expirării valabilității poliței care se prelungește.

    • Sunt asigurate afecţiunile cronice și preexistente?

      În mod general afecțiunile preexistente și consecințele acestora sunt excluse din asigurare cu câteva mici excepții:

      1) Cazul în care pe durata călătoriei în străinătate, asistența medicală implică măsuri de urgență pentru salvarea vieții Asiguratului sau măsuri ce urmăresc calmarea durerii acute ce vor fi acoperite până la suma maximă de 1.000 Euro/persoană .

      2) Riscuri asigurate în baza Acoperirii suplimentare privind anularea călătoriei (STORNO): decesul Asiguratului, Partenerului de călătorie sau a uneia din următoarele persoane: soț/soție, rudă de gradul I sau II (sau soț/soție a acestei rude) a Asiguratului sau Partenerului de călătorie. În caz de deces ca urmare a unor boli cronice sau afecțiuni preexistente Generali va acoperi în limita a maxim 300 Euro/persoană (fără aplicarea franșizei), penalitățile datorate de Asigurat, după cum este specificat în contractul de comercializare a pachetului turistic/serviciilor de călătorie de sine-stătătoare, încheiat de Asigurat cu agenția de turism sau cu Furnizorul de servicii de turism de sine-stătătoare.

      3) În cazul în care scopul călătoriei este altul decât tratamentul unor afecțiuni preexistente, iar decesul Asiguratului se produce din cauza unor boli cronice/afecțiuni preexistente cunoscute înainte de încheierea poliței de asigurare, Generali va acoperi costurile de repatriere a corpului neînsuflețit al Asiguratului decedat până la limita de 3.000 Euro/persoană.

    • Daca merg într-un circuit sau prin mai multe țări ce destinație finală bifez?

      În cazul în care este un circuit prin mai multe țări, se va selecta ca țară de destinație, prima țară din lista de țări afișată: Destinații conform teritorialității, iar polița va fi valabilă în toate țările din teritorialitatea selectată.

      faq

    • După emiterea polițelor pot solicita anularea asigurărilor?

      1) Contractantul/Asiguratul are dreptul să solicite anularea Poliței de asigurare cel târziu cu 24 de ore înainte de începerea valabilității acesteia.

      2) Contractantul/Asiguratul are dreptul să anuleze Contractul de asigurare și după intrarea în vigoare a Poliței de asigurare numai dacă prezintă dovezi certe că nu a mai efectuat călătoria în străinătate, dar nu mai târziu de expirarea perioadei de asigurare.

    • Care sunt sumele asigurate acoperite în funcție de teritorialitatea aleasă?

      Sumele asigurate maxime sunt:

      • Europa: 50.000 euro
      • Întreaga Lume fără SUA, Canada, Isreal: 50.000 euro
      • Întreaga Lume inclusiv SUA, Canada, Isreal: 15.000 euro
    • Ce riscuri acoperite include clauza Storno (clauza de anulare a călătoriei) și când se poate emite polița?

      • Riscuri asigurate în baza Acoperirii suplimentare privind anularea călătoriei (STORNO):
      • decesul Asiguratului, Partenerului de călătorie sau a uneia din următoarele persoane: soț/soție, rudă de gradul I sau II (sau soț/soție a acestei rude) a Asiguratului sau Partenerului de călătorie. În caz de deces ca urmare a unor boli cronice sau afecțiuni preexistente Generali va acoperi în limita a maxim 300 Euro/persoană (fără aplicarea franșizei), penalitățile datorate de Asigurat, după cum este specificat în contractul de comercializare a pachetului turistic/serviciilor de călătorie de sine-stătătoare, încheiat de Asigurat cu agenția de turism sau cu Furnizorul de servicii de turism de sine-stătătoare.
      • îmbolnăvirea gravă sau accidentul Asiguratului sau Partenerului de călătorie, sau a uneia din următoarele persoane: soț/soție, rudă de gradul I sau II (sau soț/soție a acestei rude) a Asiguratului sau Partenerului de călătorie.
      • decesul sau îmbolnăvirea cauzate de contractarea în perioada de valabilitate a poliței de asigurare, a virusului SARS-Cov2 (Covid-19) de către Asigurat sau membrii familiei acestuia menționați în voucherul de călătorie conform contractului de prestări servicii turistice, și/sau a Partenerului de călătorie (conform contractului de prestări servicii turistice).
      • distrugerea locuinței de domiciliu a Asiguratului, în perioada de 15 zile calendaristice premergătoare începerii călătoriei, în urma unui incendiu, explozii, furt prin efracție sau act de vandalism, evenimente din cauza cărora prezența Asiguratului la domiciliu este motivată în ziua plecării
      • primirea de către Asigurat a unei citații pentru prezentarea în fața unei instanțe judecătorești, la un termen stabilit în perioada călătoriei, cu condiția ca citația să nu fie primită anterior rezervării călătoriei sau Asiguratului i-a fost respinsă cererea de preschimbare a termenului de judecată la o dată ulterioară efectuării călătoriei. În cazul în care Asiguratul este reprezentat de avocat și prezența sa nu este necesară conform normelor procedurale (martor, expert, interpret, parte citată la interogatoriu etc.) nu ne vom afla în prezența unui risc asigurat. Riscul asigurat este aplicabil și pentru soțul/soția și copii Asiguratului cu condiția ca fiecare dintre aceștia aibă acoperire pentru anularea călătoriei (Storno). În prezenta acoperire nu sunt incluse și nu se acordă despăgubiri pentru cazurile/situațiile în care Asiguratul este citat în calitate de inculpat, suspect în fața instanțelor judecătorești penale.
      • accident rutier care implică direct Asiguratul sau autoturismul cu care acesta urmează să se deplaseze în călătorie, petrecut pe teritoriul României, ulterior rezervării călătoriei dar înainte de efectuarea călătoriei, eveniment dovedit prin acte emise de către organele abilitate.
      • imposibilitatea certificată prin documente medicale emise de instituțiile specializate de a mai efectua călătoria, ca urmare a unor cauze medicale (situații patologice) ce țin de sarcină/graviditate până la maxim 26 săptămâni, numai dacă sarcina este depistată în perioada cuprinsă între emiterea asigurării și până la plecarea în călătorie, doar pentru călătoriile programate pana la 26 de săptămâni (vârsta sarcinii la momentul plecării). Pentru călătorii programate după 26 săptămâni de sarcină, acest risc este valabil cu singura condiție ca sarcina sa fie depistată în perioada de la emiterea asigurării până la data plecării în călătorie. Riscul asigurat este aplicabil și pentru soțul/ partenerul de viață și copiii lor, cu condiția ca fiecare dintre aceștia să dețină acoperire pentru anularea călătoriei.
      1. Perioada de valabilitate a acoperirii. Anularea călătoriei (STORNO) este intervalul cuprins între ora 00:00 a zilei imediat următoare celei în care s-a emis Polița și s-a achitat prima de asigurare și momentul plecării în călătorie, doar dacă Polița de asigurare este încheiată în una din următoarele variante:
      • cu mai mult de 28 de zile înainte de data plecării în călătorie, la data rezervării sau achitării parțiale sau integrale a serviciilor turistice, dovedite prin documente eliberate de furnizorul de servicii turistice, oricare dintre acestea se întâmplă prima. În cazul în care Polița este încheiată după mai mult de 3 zile lucrătoare de la data rezervării sau achitării parțiale sau integrale a serviciilor turistice dovedite prin documente eliberate de furnizorul de servicii turistice, oricare dintre acestea se întâmplă prima, se va aplica o perioadă de așteptare de 10 zile. Evenimentele apărute în perioada de așteptare, nu sunt acoperite și nu vor fi despăgubite. Prin aplicarea perioadei de așteptare de 10 zile, vor fi acoperite doar evenimente întâmplate începând cu a unsprezecea zi de asigurare.
      • cu mai puțin de 28 de zile înainte de data plecării în călătorie, doar dacă Polița este încheiată în cel mult 24 de ore de la data rezervării sau achitării parțiale sau integrale a serviciilor turistice dovedite prin documente eliberate de furnizorul de servicii turistice, oricare dintre acestea se întâmplă prima.
      • cu cel mult 2 zile înaintea datei plecării în călătorie riscul Storno nu mai este valabil.

      Riscul Storno se va adăuga suplimentar în fluxul de emitere, dacă se încadrează în termenii de mai sus, prin selectarea unui pachet în funcție de prețul total al sejurului astfel:

      Valoarea tuturor serviciilor achiziționate, sau care urmează să fie achiziționate pentru același sejur se încadrează în intervalul:

       1 –  2000 euro/persoană

      2001 – 4000 euro/persoană

      4001 – 6000 euro /persoană

      faq

    • Pentru sporturile cu grad mai mare de dificultate sau cantonamente, concursuri, competiții există vreun produs de asigurare?

      În cazul în care pe perioada călătoriei se practică un sport cu un grad mai mare de dificultate, sau clienții merg pentru un concurs, cantonament, competiție sportivă se va selecta riscul Xtreme în fluxul de emitere, cu una din opțiuni:

      • De agreement – vezi lista cu toate sporturile acoperite.
      • Competitii, concursuri, cantonament: se va rula lista și selecta sportul practicat.

      faq

    • Pot să cumpăr o asigurare dacă am plecat deja din țară?

      Dacă în momentul încheierii asigurării, Asiguratul nu se află pe teritoriul României, răspunderea Generali începe după o perioadă de așteptare de 8 zile calendaristice, calculate din ziua următoare emiterii poliței și efectuării plății primei de asigurare. În această situație, în cazul unei daune, Asiguratul trebuie să facă dovada că a părăsit România cu cel mult 4 (patru) săptămâni (28 de zile consecutive) înainte de încheierea poliței prin documente justificative (bilet avion, bonuri de combustibil, bilete transport, vignetă, taxe de drum și alte asemenea), în caz contrar Generali are dreptul de a refuza plata dosarului de daună.

    • Asigurările sunt cu intrări multiple?

      Asigurările medicale de călătorie în străinătate emise pe perioade mai mari de timp până la maxim 1 an, se pot utiliza pentru intrări și ieșiri multiple, mai puțin pentru riscul storno pentru care încetează valabilitatea la data și ora începerii primei călătorii (primei ieșiri din România).

    • Ce fac dacă se întâmplă un eveniment asigurat?

      În cazul producerii unui eveniment asigurat accesează secțiunea

      Daune vacanțe și călătorii – Generali.ro unde vei găsi toate informațiile necesare pentru Notificarea daunei.

    • Unde găsesc detaliate acoperirile și riscurile asigurate ale produselor Travel?

      În secțiunea Asigurare de Călătorie – Asigurări de Vacanță și Calatorii | Generali vei găsi descrise toate detaliile și acoperirile la nivel de fiecare produs selectat.

    • Care este lista cu unități medicale cu care colaborați?

      Nu deținem o listă cu unități medicale pe care sa o putem pune la dispoziție, primul lucru pe care trebuie să îl urmați în caz de eveniment este să Notificați dauna online sau telefonic la datele de contact din polița emisă, pentru a fi îndrumați asupra procedurii de urmat de către colegii de la compania de asistență Europ Assistance.

      faq

    • Ce fac în cazul în care am emis greșit polița, pe o altă destinație, o altă adresă, alt număr de CI?

      În acest caz trimiteți o solicitare pe adresa noastră travel.ro@generali.ro și în funcție de eroarea transmisă putem rectifica prin emiterea unui act adițional de corecție la polița emisă (fără nici un cost suplimentar) sau în cazul în care nu putem corecta eroarea printr-un act, vom anula și rambursa polițele eronate și se vor emite alte polițe cu datele corecte.  

      Pentru alte detalii despre riscurile acoperite din poliță poți consulta direct condițiile complete de asigurare pe acest link: Conditii_TRAVEL_Mod-403-Q-QSP-QP_Noiembrie-2024.pdf

       

      În cazul în care întrebările tale nu și-au găsit răspuns în lista de mai sus, te rugăm să ne contezi pe email la travel.ro@generali.ro sau numărul de telefon 021.322.88.14, de Luni până Vineri în intervalul orar 09.00 – 18.00.