Search
search icon Inchide

    Caută

    Daune sănătate

    Decontare directă

    În cazul în care este nevoie de accesarea serviciilor medicale acoperite prin polița ta Generali Protect, ai la dispoziție 2 modalități de gestionare a cheltuielilor.​

    Decontare directă – noi ne ocupăm de tot procesul de decontare cu partenerii medicali din rețeaua agreată de Generali, sau Rambursarea cheltuielilor – caz în care poți să te ocupi tu de acest proces după ce faci toate plățile pentru serviciile medicale de care ai nevoie, la prestatorii de servicii medicale care nu fac parte din rețeaua agreată de Generali.

    Anunțarea daunei

    PASUL 1 – STABILIREA PROGRAMĂRII

    • 1. În cazul producerii evenimentului asigurat, dacă dorești să mergi în rețeaua noastră de clinici, solicită telefonic, prin e-mail sau direct la recepția Prestatorului de servicii medicale programarea, precizând faptul că deții o asigurare de sănătate la Generali România.
    • 2. Pentru programările stabilite în regim de URGENȚĂ, Prestatorul va solicita confirmarea serviciilor imediat de la Europe Assistance, prin telefon, după transmiterea prin e-mail a documentelor necesare.
    • 3. Pentru programările stabilite în regim de Non-URGENȚĂ, Prestatorul va solicita confirmarea serviciilor prin e-mail sau telefonic în max. 48 ore înainte de ora programării.

    Poți contacta și direct Europe Assistance (EA) la adresa de e-mail health@europe-assistance.ro pentru a solicita îndrumare către Prestatorul de servicii medicale din rețeaua noastră, în funcție de recomandările medicale.

    PASUL 2 – OBȚINEREA CONFIRMĂRII:

    În situația în care polița ta este activă și evenimentul:

    • 1. Se încadrează în prevederile condițiilor de asigurare și poate fi acoperit, EA va transmite către Prestator și către tine confirmarea scrisă prin e-mail. Valabilitatea confirmării este de 30 zile calendaristice.
    • 2. NU se încadrează în prevederile condițiilor de asigurare și NU poate fi acoperit, atunci EA va transmite către prestator și către tine respingerea solicitării, în scris, prin e-mail, menționând motivele pentru care serviciul NU poate fi acoperit.

    Atenție!

    • În situația în care ai contactat direct Prestatorul de servicii și nu i-ai furnizat o adresă de e-mail, atunci răspunsul final îl vei obține doar de la Prestator. EA nu va putea trimite informarea către tine prin e-mail.
    • În cazul depășirii limitei maxime asigurate din polița de asigurare, Prestatorii iți vor solicita plata diferenței, în situația în care costul serviciilor medicale este mai mare decat cel acoperit prin poliță.
    • În cazul în care anumite servicii nu se încadrează în prevederile condițiilor de asigurare, Prestatorii îți vor solicita plata acestora.

    Rețeaua de parteneri medicali

    Aici găsești rețeaua noastră de parteneri medicali: http://www.europ-assistance.ro/reteaua-noastra/asistenta-medicala

    Servicii de prevenție: Voucher SanoPass

    Află toate informațiile de care ai nevoie pentru accesarea serviciilor SanoPass Procedura-accesare-voucher.pdf (generali.ro)

    A 2-a opinie medicală

    În cazul unui diagnostic pentru o boală gravă, beneficiezi de a 2-a opinie medicală obținută de la specialiști din Uniunea Europeană. Pentru a obține informațiile care te interesează, scrie pe adresa health@europ-assistance.ro

    Rambursare cheltuieli

    Pentru decontarea ulterioară a cheltuielilor, te rugăm să parcurgi pașii de mai jos.

    Anunțarea daunei

    Comunicarea daunei se va face pe adresa health@europ-assistance.ro

    • În cazul în care urmează să efectuezi un serviciu medical în afara rețelei agreate de Prestatori, sau într-un Spital de stat, termenul de notificare este maxim 30 zile calendaristice de la data producerii riscului asigurat.
    • În cazul în care ai efectuat cheltuieli medicale post-spitalizare/ post intervenție chirurgicală, respectiv procurarea de medicamente, administrarea de medicamente sau achiziția de materiale necesare administrării tratamentului recomandat de medic, termenul de notificare și trimiterea dosarului de daună este de maxim 30 zile calendaristice de la data externării/ efectuării intervenției chirurgicale.
    • În cazul în care ai fost diagnosticat cu o Boală gravă din lista bolilor menționate în Condițiile de asigurare, în vederea acordării indemnizației de asigurare, dosarul trebuie transmis în termen de 30 zile de la stabilirea diagnosticului.
    number-first

    Alegi orice clinică din afara rețelei.

    number-second

    Beneficiezi de serviciile medicale solicitate, achitând contravaloarea acestora. Soliciți documentele necesare decontării (chitanțe, facturi, rapoarte medicale etc.).

    number-third

    Soliciți decontarea serviciilor medicale achitate prin deschiderea unui dosar de daună la Generali.

    Documente necesare

    Toate documentele medicale, copia actului de identitate a persoanei asigurate și declarația de eveniment vor fi transmise pe adresa health@europ-assistance.ro

    Completează Declarația de eveniment Declaratie-eveniment.pdf (generali.ro)
    ​ Acestea sunt documentele minim necesare pentru înregistrarea și evaluarea dosarului.​
    Spitalizare și Intervenții chirurgicale din accident și / sau îmbolnăvire: ​

    • bilet de externare;
    • documente fiscale justificative (factură, bon fiscal, chitanță) – în cazul accesării serviciilor în unități medicale private.​

    Cheltuieli medicale post-spitalizare / post-intervenții chirurgicale din Accident și /sau din Îmbolnăvire (procurarea de medicamente, administrarea de medicamente sau achiziția de materiale necesare administrării tratamentului):​​

    • prescripția / recomandarea medicală eliberată de medicul curant (rețeta / scrisoare medicală datată, parafată și semnată de medic);​
    • documente fiscale de achiziție / administrare a tratamentului / materialelor (bonuri fiscale, facturi, chitanțe).​

    Recuperare medicală post-spitalizare / post-intervenție chirurgicală din Accident și / sau din Îmbolnăvire:​​

    • biletul de externare care să conțină recomandarea pentru recuperare medicală;
    • fișa de tratament recuperator eliberată de Prestatorul de servicii medicale de recuperare, care să conțina tipul și numărul procedurilor recomandate și efectuate;​
    • documente fiscale justificative (factură, bon fiscal, chitanță).

    Boli grave:​

    • documente medicale din care să reiasă diagnosticarea cu boala grava sau intervenția chirurgicală dintre cele specificate în prezenta acoperire (spre exemplificare: bilet de externare, scrisoare medicală, rezultat examen histopatologic). ​

    Atenție! Ne rezervăm dreptul de a solicita și alte documente în cazul în care acestea vor fi necesare pentru soluționarea dosarului.