Când pleci în vacanță, grijile tale ar trebui să fie și ele în vacanță. De aceea, este bine să ai mereu la îndemână asigurarea de călătorie și să cunoști cele mai importante informații pentru soluționarea unei daune. Vezi pașii de mai jos.
Imediat ce evenimentul s-a produs accesează linkul https://eoperation.europ-assistance.hu/travel-693 sau scanează codul QR pentru notificarea unei daune Travel online:
Dacă notificarea online nu este posibilă sună la numerele de telefon: 0036.14.58.44.38, 0313.20.20.20; sau trimite email de notificare la adresa: operation@europ-assistance.ro.
În cazul în care notificarea daunei nu se poate face direct de către asigurat, un însoțitor sau un angajat al spitalului unde te afli poate contacta centrala de asistență în numele tău pentru notificarea daunei.
Înainte să notifici evenimentul online, telefonic sau pe email, iți recomandăm să ai la îndemână polița de asigurare cu următoarele informații pe care să le comunici operatorului: seria poliței, nume și prenume, CNP. Totodată te rugăm să menționezi cu exactitate locația unde te afli, câteva informații pe scurt despre evenimentul întâmplat, un număr de telefon sau email valid unde să te poată contacta colegii de la asistență.
Pentru notificarea daunelor înainte de a pleca în călătorie (riscul storno), sau pentru rambursări (sume achitate în perioada călătoriei) vă rugăm să utilizați adresa de corespondență de mai jos: daunetravel.ro@generali.com; telefon 0313.20.20.20.
După comunicarea datelor și validarea poliței, operatorii de asistență vă vor îndruma asupra pașilor de urmat în funcție de natura evenimentului.
Vă rugăm să rețineți și să notați numărul de dosar comunicat de colegii de la asistență, pentru a fi mai ușoară comunicarea și identificarea ulterioară a cazului.
Cererile de despăgubire sunt acceptate în format digital (scanat și semnat), urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere. De asemenea, soluționarea despăgubirilor în baza polițelor de călătorie se va efectua în baza documentelor primite în format electronic (scanate in format .pdf, dimensiunea totala a documentelor atasate unui email nu trebuie sa depaseasca 15Mb).
Lista cu documentele necesare rambursarii costurilor suportate de tine îți va fi transmisă pe email de către operatorii de asistența în urma notificării evenimentului sau o puteți solicita la adresa departamentului de ramburs: daunetravel.ro@generali.com, adresa pe care veți păstra legătura pe întreaga perioadă a instrumentării dosarului de ramburs, indicând intotdeauna la subiect numărul poliței și/sau numărul de dosar.
De reținut! Vă recomandăm să nu inițiați cheltuieli mai mari de 1500 euro, fără notificarea evenimentului către centrala de asistență a companiei Generali, deoarece în acest caz ne rezervăm dreptul de a achita daunele în această limită maximă de 1500 euro.
Pentru o analiză rapidă a cazului, cât și preluarea automată a cheltuielilor medicale, te rugăm să ne facilitezi transmiterea documentelor de mai jos, de către asigurat sau de către spital direct către compania de asistență Europ Assistance astfel:
Este important să știi că fiecare eveniment este diferit și este posibil să mai ai nevoie și de alte documente, în funcție de caz. Specialiștii noștri te vor consilia pas cu pas în soluționarea daunei, astfel încât dosarul să fie complet în cel mai scurt timp.
Pentru toate celelalte riscuri cuprinse în polița de asigurare, pentru asistență, te rugăm să te adresezi colegilor noștri la numerele de telefon: 0040.313.20.20.20, 0036.14.58.44.38 sau la adresa de email: operation@europ-assistance.ro;
Cererile de despăgubire sunt acceptate în format digital (scanat și semnat), urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere. De asemenea, soluționarea despăgubirilor în baza polițelor de călătorie se va efectua în baza documentelor primite în format electronic (scanate în format .pdf, dimensiunea totală a documentelor atasate unui email nu trebuie sa depășească 15Mb).