Search
search icon Inchide

    Caută

    Daune vacanțe și călătorii

    Pași

    Când pleci în vacanță, grijile tale ar trebui să fie și ele în vacanță. De aceea, este bine să ai mereu la îndemână asigurarea de călătorie și să cunoști cele mai importante informații pentru soluționarea unei daune. Vezi pașii de mai jos.

    Anunțarea daunei

    Pentru daune externe, produse în afara României:

    Imediat ce evenimentul s-a produs sună la numerele de telefon înscrise pe polița de asigurare: 0036.14.58.44.38, 0313.20.20.20; sau notifică dauna la adresa de email: operation@europ-assistance.ro.

    În cazul în care notificarea daunei nu se poate face direct de către asigurat, un însoțitor sau un angajat al spitalului unde te afli poate contacta centrala de asistență în numele tău pentru notificarea daunei.

    Înainte să apelezi centrala de asistență îți recomandăm să ai polița de asigurare la îndemână pentru a-i comunica operatorului de asistență următoarele informații: seria poliței, nume și prenume, CNP.

    Daune pe teritoriul României

    Pentru notificarea daunelor înainte de a pleca în călătorie (riscul storno), sau pentru rambursări (sume achitate în perioada călătoriei) vă rugăm să utilizați adresa de corespondență de mai jos: daunetravel.ro@generali.com; telefon 0313.20.20.20.

    Preluarea daunei

    După comunicarea datelor și validarea poliței, operatorii de asistență vă vor îndruma asupra pașilor de urmat în funcție de natura evenimentului.

    Vă rugăm să rețineți și să notați numărul de dosar comunicat de colegii de la asistență, pentru a fi mai ușoară comunicarea și identificarea ulterioară a cazului.

    Documente

    Daune pentru care ai achitat singur cheltuielile

    Cererile de despăgubire sunt acceptate în format digital (scanat și semnat), urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere. De asemenea, soluționarea despăgubirilor în baza polițelor de călătorie se va efectua în baza documentelor primite în format electronic (scanate in format .pdf, dimensiunea totala a documentelor atasate unui email nu trebuie sa depaseasca 15Mb).

    Lista cu documentele necesare rambursarii costurilor suportate de tine îți va fi transmisă pe email de către operatorii de asistența în urma notificării evenimentului sau o puteți solicita la adresa departamentului de ramburs: daunetravel.ro@generali.com, adresa pe care veți păstra legătura pe întreaga perioadă a instrumentării dosarului de ramburs, indicând intotdeauna la subiect numărul poliței și/sau numărul de dosar.

    De reținut! Vă recomandăm să nu inițiați cheltuieli mai mari de 1500 euro, fără notificarea evenimentului către centrala de asistență a companiei Generali, deoarece în acest caz ne rezervăm dreptul de a achita daunele în această limită maximă de 1500 euro.

    Documente trimise de către spital sau de către asigurat direct la EUROP ASSISTANCE

    Pentru o analiză rapidă a cazului, cât și preluarea automată a cheltuielilor medicale, te rugăm să ne facilitezi transmiterea documentelor de mai jos, de către asigurat sau de către spital direct către compania de asistență Europ Assistance astfel:

    • Copia poliței de asigurare
    • Documente medicale (raport medical complet, rețetă, consultații, etc) – în copie
    • Documente fiscale (facturi, chitanțe, bonuri fiscale etc) – dacă este cazul

    Este important să știi că fiecare eveniment este diferit și este posibil să mai ai nevoie și de alte documente, în funcție de caz. Specialiștii noștri te vor consilia pas cu pas în soluționarea daunei, astfel încât dosarul să fie complet în cel mai scurt timp.

    Pentru toate celelalte riscuri cuprinse în polița de asigurare, pentru asistență, te rugăm să te adresezi colegilor noștri la numerele de telefon: 0040.313.20.20.20, 0036.14.58.44.38 sau la adresa de email: operation@europ-assistance.ro;

    Cererile de despăgubire sunt acceptate în format digital (scanat și semnat), urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere. De asemenea, soluționarea despăgubirilor în baza polițelor de călătorie se va efectua în baza documentelor primite în format electronic (scanate în format .pdf, dimensiunea totală a documentelor atasate unui email nu trebuie sa depășească 15Mb).