Locuinta

Acasa te simti cel mai in siguranta si niciun eveniment nefericit nu iti va putea strica echilibrul. In cazul unui eveniment neplacut, urmeaza pasii de mai jos si deschide un dosar de daune pentru asigurarea de locuinta, astfel incat sa nu ai dureri de cap:

  • Notificarea daunei
    Imediat dupa constatarea daunei, contacteaza-ne! O poti efectua online aici, telefonic la nr. 0372.01.02.02, sau la cea mai apropiata agentie Generali. Pentru detalii poti consulta lista de agentii aici.Pentru Bucuresti poti trimite notificarea:
    fax: 021. 312.52.67
    email: constataridaunebunuri.ro@generali.com
    telefon: 021.307.83.61
    program: luni – vineri
    orar: 09:00-17:00
  • Asigura-te ca te incadrezi in termenele prevazute in conditiile de asigurare, respectiv 3 zile (72 ore) de la data la care ai luat cunostinta de producerea evenimentului.
  • Preluarea daunei
    Dupa anuntarea evenimentului, un inspector de-al nostru se va deplasa la locuinta ta pentru a constata avariile. Acesta va efectua fotografii si impreuna veti completa un proces verbal de acceptanta.

Ai o dauna minora la locuinta, mai mica de 1.500 Lei? Rezolva online si iti primesti banii direct in cont. Completeaza formularul de autoconstatare si te despagubim simplu si rapid.

  • Incearca sa identifici cauza evenimentului si sa limitezi extinderea daunelor;
  • Pastreaza bunurile afectate de eveniment pentru a putea fi puse la dispozitia GENERALI ROMANIA sau a autoritatilor competente in vederea efectuarii de investigatii sau expertize ulterioare;
  • Anunta autoritatile competente (ISU, politie, Asociatie de proprietari), in functie de tipul evenimentului;
  • Permite reprezentantilor GENERALI ROMANIA sa efectueze investigatii pentru stabilirea cauzei, naturii si marimii daunei.

Pentru solutionarea dosarului de dauna intr-un termen cat mai scurt dupa efectuarea constatarii, te rugam sa transmiti la GENERALI ROMANIA toate informatiile si documentele solicitate. Documentele pot fi transmise:

  • prin  e-mail la adresa daunebunuri.ro@generali.com;
  • prin curier/posta la adresa Serviciul Lichidari Daune Retail, Calea Plevnei nr. 53, etaj 3, sector 1, Bucuresti;
  • la sediul oricarei agentii/sucursale GENERALI ROMANIA, cu precizarea faptului ca aceste documente sunt pentru dosarul de dauna;

Nota
Te rugam sa indici numarul politei de asigurare atunci cand trimiti documentele, pentru identificarea rapida a dosarului de dauna.

  • Nu uita ca ai obligatia de a conserva dreptul de regres al GENERALI ROMANIA impotriva vinovatilor de producerea evenimentului. In cazul; nerespectarii acestei obligatii GENERALI ROMANIA isi rezerva dreptul de a nu plati despagubiri.
  • Reparatia cladirilor/bunurilor afectate de eveniment se va face numai dupa efectuarea constatarii de catre reprezentantii GENERALI ROMANIA sau dupa obtinerea acordului prealabil al acestora;
  • In cazul in care daunele din locatia asigurata sunt urmare a unei inundatii produse de la un etaj superior anunta proprietarul acestuia de pagubele produse in apartamentul tau. Este recomandat sa fii insotit de un martor sau de catre reprezentantul asociatiei de proprietari si sa inchei (in masura in care este posibil) un proces verbal cu privire la daunele produse si cauzele care au condus la aparitia acestora.

In caz de calamitati naturale: inundatii, alunecari de teren sau cutremur

In cazul in care ai o asigurare obligatorie pentru locuinta emisa prin intermediul GENERALI ROMANIA, constatarea si instrumentarea dosarului de dauna va fi efectuata de catre personalul nostru de specialitate cu respectarea procedurilor PAID, urmand ca despagubirile cuvenite sa fie platite de catre PAID, conform legislatiei in vigoare.

Primele actiuni in caz de dauna:

  • anunta Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta la numarul de telefon tel 112, Comitetul Local pentru Situatii de Urgenta si/sau Autoritatile locale (Primarie, Prefectura).
  • avizeaza GENERALI ROMANIA de producerea evenimentului prin orice mod (e-mail, telefon, prezentare directa, prin broker/agent, etc.)

Documente necesare

  • Copia politei de asigurare;
  • Copie actului de identitate  (CI/BI/Pasaport) pentru asigurat/reprezentant/pagubit;
  • Copie act proprietate pentru imobilul asigurat;
  • Copie schita imobil asigurat (pentru daunele la cladire);
  • Documente emise de autoritati (proces verbal pompieri, proces verbal politie, proces verbal sau orice document emis de Asociatia de proprietari cu privire la eveniment, etc), daca este cazul;
  • Deviz de reparatie intocmit de firma de specialitate (in cazul in care doresti efectuarea reparatiilor cu firme de specialitate),  in vederea verificarii si aprobarii de catre GENERALI ROMANIA, sau solicitarea de efectuare a reparatiilor in regie proprie;
  • Note de constatare tehnica intocmit de firma de specialitate, pentru echipamente/bunuri avariate datorita evenimentului produs;
  • Declaratii de martori, daca este cazul.

In functie de tipul si natura evenimentului pot fi solicitate suplimentar, daca este cazul, documente specifice.

Completeaza formularul de mai jos si alege cea mai simpla metoda de a solutiona daunele cauzate evenimentul nefericit.

Completand acest formular, sunt de acord ca datele mele personale sa intre in baza de date a companiei, Generali Romania Asigurare Reasigurare SA, notificata la ANSPDCP cu nr. 11755.
De asemenea,