REZULTAT OPERAȚIONAL
PESTE
PREZENȚĂ GLOBALĂ
APROAPE
82.000
ANGAJAȚI
În ultimii ani, am trecut printr-o reorganizare strategică majoră care a însemnat concentrare asupra activității noastre de bază, o disciplină mai mare în gestionarea activelor, procese simplificate și mai transparente. Astfel, am ajuns la o nouă fază, bazată pe modele de afaceri mai eficiente, pe strategii comerciale inovatoare și pe un brand mai puternic, global.
La Generali, tot ceea ce facem se bazează pe noțiunea că adevărata prosperitate economică poate fi atinsă numai dacă este construită pe baze echitabile din punct de vedere social și ecologic. De aceea, sustenabilitatea este fundamentul strategiei noastre, ceea ce înseamnă încurajarea performanței financiare, luând în considerare în același timp, oamenii și planeta, acționând pentru binele comun, pentru a construi o societate mai puternică și mai echitabilă. Pe scurt, este vorba de a ne atinge obiectivul: acela de „a permite oamenilor să-și modeleze un viitor mai sigur și mai durabil, având grijă de viața și visurile lor”. Pentru ca noi să aducem valoare sustenabilă pe termen lung, am identificat patru roluri pe care le jucăm, fiecare având o componentă de responsabilitate: investitor, asigurator, angajator și cetățean corporativ.
Ne propunem să integrăm pe deplin criteriile ESG (environment, social, governance) în deciziile noastre privind investițiile, să reducem emisiile de gaze cu efect de seră din portofoliul de investiții până la zero net în 2050 și să creștem noile noastre investiții sustenabile privind mediul, inclusiv investițiile din inițiativa Fenice 190 pentru a sprijini redresarea UE.
Oferim soluții de asigurare care includ componente ESG, reducând emisiile de gaze cu efect de seră din portofoliul de subscriere la zero net până în 2050 și sprijinind tranziția durabilă a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) prin proiectul SME EnterPRIZE.
În cadrul Strategiei noastre privind Oamenii, promovăm diversitatea, echitatea și incluziunea, perfecționându-ne angajații, cultivând talentul și implementând moduri sustenabile de lucru.
Angajamentul nostru față de mediu și climă include măsurarea, reducerea și raportarea amprentei de carbon rezultată din propriile noastre operațiuni.
Acționăm pentru a debloca potențialul persoanelor care trăiesc în circumstanțe vulnerabile, prin inițiativele globale ale Fundației The Human Safety Net, un centru de inovare socială susținut de abilitățile și de rețeaua internațională puse la dispoziție de Generali.
Planul strategic Lifetime Partner 24: Driving Growth stabilește o viziune clară pentru Generali în 2024 și se bazează pe trei piloni strategici: creștere durabilă, diversificarea surselor de profit și inovație.
Piatra de temelie a planului este angajamentul nostru continuu de a fi un partener pe viață pentru cei 70 de milioane de clienți din peste 50 de țări.
Investițiile în produse personalizate, consilierea digitalizată și o foarte bună experiență raportată de către partenerii noștri vor aduce Generali și pe cei 164.000 de consultanți din rețeaua noastră globală și mai aproape de clienți.
Vom duce mai departe angajamentele noastre privind sustenabilitatea în timpul acestui ciclu strategic și vom urmări permanent să avem un impact pozitiv atât la nivel social, de mediu, cât și pentru toate părțile implicate în activitatea noastră. În plus, vom continua să investim în oamenii noștri pentru a ne asigura de aportul lor în livrarea cu succes a noului plan, încurajând în același timp un mediu de lucru sustenabil.