Ai deja cont? Pentru a fluidiza procesul de ofertare și emitere a poliței CASCO, îți recomandăm să te
loghezi în contul tău.
Dacă nu ai cont, nu îți face griji. Il vei putea crea în pasul 3, după alegerea ofertei care ți se potrivește.
Atenție! Polițele pot fi emise doar pe numele titularului de cont Generali. Achiziția online a polițelor CASCO este disponibilă
24/7.
Dacă polița este reînnoire sau dacă mașina este nouă, nerulată, nu este nevoie să faci inspecția de risc. Pentru celelalte cazuri,
te rugăm să faci inspecția de risc electronic, după ce completezi datele de mai jos. Ține telefonul aproape și vei primi prin SMS un link,
cu ajutorul căruia vei efectua rapid și simplu inspecția de risc, ghidat de o aplicație de inteligență artificială.
Ești logat ca {{ user.email }}.
Dacă este necesar, actualizează-ți datele în secțiunea dedicată din "Contul meu".
Avarii produse de accident rutier prin coliziunea cu alt (auto)vehicul
Avarii accidentale produse exclusiv autovehiculului asigurat
Incendiu, trăsnet, explozie
Furt total sau parțial
Evenimente naturale: furtună, ploi torențiale, grindină, inundații, cutremur, aluviuni
Evenimente socio-politice și acte de vandalism
Pierderea / furtul cheilor (gratuit)
Asistență rutiera (gratuit)
Reîntregirea sumei asigurate (gratuit)
Valoarea de nou a autoturismului depășește limita maximă admisă de 70.000 euro. Vă rugăm să ne scrieți la adresa xxx@generali.ro.
Suma asigurată: {{ sum_insured_casco }} {{ policy_currency }}
Dacă ai o poliță RCA la Generali, prima pentru polița CASCO conține deja o reducere de 5%. Dacă nu ai poliță RCA la Generali, dar o închei acum, înainte de emiterea poliței CASCO, vei primi automat o reducere de 5% la polița CASCO. Cumpără asigurare RCA. Reducerea nu se aplica pentru reînnoiri CASCO, fiind deja inclusa in prima.
Ești logat ca
{{ user.email }}.
Dacă este necesar, actualizează-ți
datele în secțiunea dedicată din "Contul meu".
Datele furnizate în pasul 1 nu corespund cu cele asociate contului tău.
Difera {{ errors.step_3.user_data_not_matched.length === 1 ? 'campul' : 'campurile' }}: {{ errors.step_3.user_data_not_matched.join(', ') }}.
Solicită actualizarea datelor tale la adresa hhonline.ro@generali.com.
Sunt în mod expres de acord ca Generali România Asigurare Reasigurare (“Generali”), în calitate de asigurator, să prelucreze datele mele cu caracter personal în scop de marketing direct și, în acest sens sunt în mod expres de acord să mi se comunice și sa primesc de la Generali informari despre serviciile și produsele sale, inclusiv pentru imbunătățirea acestora, beneficii pe care să le accesez, oferte promoționale sau alte oportunități:
După ce plătești online asigurarea, îți trimitem polița pe email. În plus, poți mereu accesa contul tău de client din site și să o vizualizezi. Părerea ta este importantă pentru noi. Tocmai de aceea, un reprezentant Generali te poate contacta în perioada următoare pentru a evalua experiența pe care ai avut-o în timpul procesului de cumpărare online.
Va rugam ca, in calitatea dvs. de utilizator (vizitator) al site-ului nostru, sa cititi cu atentie regulile cuprinse in Termenii si Conditiile de pe site-ul www.generali.ro. Continuarea utilizarii website-ului reprezinta acordul dumneavoastra asupra acestor Termeni si conditii.
Pentru toate informatiile existente pe acest site, dreptul de copyright este detinut de Generali Romania ori de afiliatii sai. Niciun material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara acordul expres exprimat de catre Generali Romania ori de titularul acestui drept. Toate drepturile sunt rezervate Generali Romania. Este strict interzisa folosirea acestui site in scopul distrugerii sau alterarii lui, a continutului sau a securitatii acestuia ori pentru discreditarea sau hartuirea Generali Romania sau a afiliatilor sai. Generali Romania va aplica toate masurile de securitate tehnica si organizatorica pentru protejarea datelor asupra carora detine controlul impotriva oricarei situatii de manipulare accidentala sau intentionata, pierdere, distrugere sau impotriva accesului unei persoane neautorizate. Marcile si logo-urile care apar pe acest website sunt proprietatea Generali Romania si a diviziunilor sale (numite impreuna „Grupul Generali”) sau a celor care au acest drept asupra lor.
Datele de identificare ale Generali sunt urmatoarele: Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A.Generali are dreptul sa modifice unilateral prevederile din Termeni si conditii, in acord cu prevederile legale. Modificarile intra in vigoare din momentul punerii la dispozitie a textului Termenilor si conditiilor pe pagina de internet impreuna cu marcarea numerica a versiunii. Folosirea de catre dvs., in calitate de utilizator, a paginii de internet dupa realizarea acestor schimbari presupune ca ati luat cunostinta despre acestea, le intelegeti si v-ati exprimat acceptul cu privire la aplicarea acestora in ceea ce va priveste.
In cazul in care exista discrepante intre Termeni si Conditii si conditiile generale de asigurare, prioritate au conditiile generale de asigurare, cu respectarea prevederilor legale incidente incheierii si executarii contractelor la distanta privind serviciile financiare.
Informatiile din acest website sunt furnizate cu buna credinta iar Generali Romania le considera a fi corecte. Totusi, datele, opiniile si rubricile (calendarul adunarilor, calendarul Consiliului Administrativ, comunicate de presa, prezentari, etc.) continute pe website-ul proprietatea Generali Romania sunt furnizate cu scop exclusiv informativ asupra activitatilor Grupului Generali, iar Generali Romania nu garanteaza actualizarea constanta a acestora.
Utilizarea datelor si informatiilor ca suport pentru alegerea operatiunilor de investitie personala se face pe riscul complet al utilizatorului.
Informatiile prezentate pe acest website sunt produse de surse interne ale Generali Romania. Generali Romania este autorizata sa modifice in orice moment si dupa cum crede de cuviinta continutul si modalitatile functionale si operative ale website-ului, fara niciun preaviz. Generali Romania va face astfel incat informatiile prezentate pe website sa raspunda, pe cat posibil, cerintelor ce tin de fiabilitate, corectitudine, acuratete si actualitate. Generali Romania este scutita de orice raspundere in cazul unor eventuale erori sau inexactitati din continutul acestor informatii datorita unor cauze ce nu ii pot fi imputate acesteia.
Niciuna dintre informatiile prezentate pe website nu constituie consiliere pentru investitie, recomandare sau solicitare din partea Generali Romania pentru achizitionarea sau vanzarea de instrumente financiare.
Informatiile si serviciile furnizate de catre website-ul Generali Romania nu pot fi utilizate, descarcate sau importate in alte state sau de catre cetateni straini daca legea aplicabila in aceste state sau acestor cetateni contine prevederi contrare utilizarii sau raspandirii si comunicarii lor, sau in tari unde Generali Romania nu este autorizata sa furnizeze aceste informatii si servicii.
Generali Romania nu este responsabila pentru daunele ce provin din eventualele intreruperi, suspendari, intarzieri sau anomalii intalnite la distribuirea serviciului, dependente de furnizarea de energie electrica sau serviciul telefonic sau de functionarea defectuoasa a retelei de internet sau din orice alta cauza ce nu depinde de acesta.
Generali furnizeaza servicii de asigurare prin intermediul paginii de internet www.generali.ro. Conditiile de asigurare, ce constituie parte integrala a contractului de asigurare, contin descrierea detaliata a obiectului asigurarii precum si drepturile si obligatiile partilor contractului de asigurare. Conditiile de asigurare aferente fiecarui tip de contract de asigurare ce se poate incheia pe cale electronica se afla pe pagina de internet www.generali.ro la sectiunea aferenta fiecarui produs, sectiune accesibila doar utilizatorilor logati.
Pagina de internet www.generali.ro poate fi folosita doar de persoanele majore si care au capacitatea de a-si exercita drepturile si de a-si asuma obligatiile, savarsind personal acte juridice.
Folosirea paginii de internet este posibila daca in browserul de internet al Utilizatorului este activat serviciul JavaScript si folderele Cookies. Mai multe informatii se gasesc la pagina: Politica de Cookies.
Pagina de internet este protejata cu ajutorul conectarii cifrate folosind protocolul https. Transferul datelor personale precum si procesele de de autentificare si autorizare, daca sunt utilizate, au loc cu ajutorul protocolului de securitate TLS / SSL – 2048 biti. Accesul utilizatorilor la conturile create este protejat printr-un nume de utilizator si o parola. Generali depune toate eforturile pentru a asigura securitatea datelor trimise prin folosirea protocolului de securitate mentionat anterior. Cu toate acestea, securitatea datelor transferate prin mijloace teleinformatice nu poate fi garantata. De aceea GENERALI, desi a implementat masuri rezonabile de securizare a datelor personale, nu poate garanta securitatea absoluta a acestora.
Generali nu isi asuma raspunderea pentru eventualele daune provocate de transmiterea de catre Utilizator a parolei si a numelui de utilizator catre terte persoane.
Contractul de asigurare se incheie in baza:
Orice utilizator are posibilitatea sa achizitioneze o asigurare de la Generali prin intermediul site-ului www.generali.ro, sub conditia de a detine un cont de utilizator pe site. Crearea contului de utilizator (inregistrarea) se poate realiza prin crearea de catre utilizator a unui cont nou pe www.generali.ro (prin inregistrare).
Utilizatorul are posibilitatea de a inceta in orice moment utilizarea serviciilor furnizate de GENERALI pe cale electronica.
La crearea unui cont nou, de catre utilizator, acesta trebuie sa specifice: prenumele, numele, adresa de e-mail, telefon, CNP, judetul de resedinta, localitatea si parola in cazul unei persoane fizice, si numele companiei, CUI, adresa, email, telefon, judetul de inregistrare, localitatea si parola in cazul unei companii, persoane juridice. Utilizatorul nu va putea crea doua conturi folosind aceeasi adresa de email.
Un cont creat nu poate fi accesat fara activarea acestuia de catre utilizator. In acest sens, Generali va trimite pe adresa de e-mail furnizata utilizator un e-mail care contine un link de activare. Doar prin accesarea acestui link, conectarea in contul de utilizator si regasirea ofertelor si politelor nu va fi posibila.
Utilizatorul are posibilitatea in orice moment de a corecta erorile aparute la introducerea datelor accesand optiunea Contul meu. Utilizatorul va avea dreptul de a modifica datele de inregistrare pe site-ul www.generali.ro, accesand butonul Contul meu & Date cont din dreptul fiecarui camp. Pentru a modifica adresa de email utilizata la crearea contului, utilizatorul va avea la dispozitie un buton de Editeaza datele. Modificarile efectuate au aplicabilitate doar pentru viitor, politele /contractele de asigurare deja incheiate pe baza datelor furnizate de Utilizator nu pot fi modificate decat in conditiile specificate in contractul/polita de asigurare.
Utilizatorul, dupa citirea Termenilor si conditiilor si acordul asupra prevederilor acestui material, poate efectua un calcul de prima de asigurare. Prin optiunea “Calculeaza” utilizatorul va obtine pretul estimativ pentru produsul ales; pretul estimativ nu constituie o oferta din partea GENERALI, ci are exclusiv o functie informativa. Ulterior acestui proces, utilizatorul are posibilitatea de a renunta la proces, sau de a continua cumpararea produsului prin intermediul site-ului www.generali.ro. Continuarea procesului implica necesitatea ca utilizatorul sa se logheze pe site (daca are deja cont creat pe portal (daca nu are deja cont pe site), moment in care are acces permanent la conditiile de asigurare atat pentru produsul ales, cat si pentru celelalte produse care se pot achizitiona online.
Pentru a obtine o oferta de incheiere a contractului de asigurare, finala si angajanta, ulterior efectuarii calculului si logarii pe portalul www.generali.ro, utilizatorul va trebui sa completeze cateva informatii suplimentare, specifice fiecarui produs in parte. Informatiile completate in calculul primei, impreuna cu informatiile suplimentare completate dupa logare, constituie cererea de oferta din partea utilizatorului. Inainte de trimitere a acestei cereri de oferta utilizatorul trebuie sa se asigure ca datele introduse sunt corecte, avand posibilitatea de a le modifica, daca observa erori.
Calculatia efectuata de utilizator se va salva automat in contul utilizatorului sub forma de oferta de asigurare si oferta va fi valabila 10 zile de la generarea acesteia. Daca ulterior salvarii ofertei se doreste transformarea acesteia in polita de asigurare, acest lucru este posibil cu conditia ca data de inceput a perioadei de asigurare sa fie egala (doar in cazul autoturismelor noi, in vederea inmatricularii) sau ulterioara emiterii politei. In acest caz, utilizatorul se va loga in contul propriu, va accesa sectiunea „Oferte Salvate”, si va urma pasii pentru emiterea politei, fara a mai fi necesara crearea unei noi calculatii pentru acelasi produs si acelasi obiect asigurat.
In cadrul cererii de oferta, Utilizatorul este obligat sa formuleze declaratiile referitoare la:
In urma primirii cererii de oferta din partea utilizatorului, Generali analizeaza cererea de oferta a utilizatorului si va genera oferta de asigurare pentru produsul respectiv. Aceasta oferta, impreuna cu documentatia aferenta, va fi accesibila in contul de utilizator.
Daca Asiguratul este de acord cu oferta Generali, prin continuarea procesului, Asiguratul va completa atat adresa de corespondenta in vederea transmiterii in format fizic a contractului de asigurare cat si informatiile necesare platii. Contractul de asigurare va intra in vigoare la data inscrisa in contractul de asigurare.
Polita de asigurare se va genera si va fi primita automat pe email, numai dupa plata acesteia, si confirmarea platii de catre operatorul de plati al site-ului.
Utilizatorul poate realiza plata exclusiv online, autorizata prin Romcard cu cardurile: Visa, MasterCard, Maestro.
Pentru efectuarea platii on-line, Utilizatorul este directionat pe pagina securizata de internet a procesatorului de plati Romcard, unde are loc autorizarea tranzactiei.
Generali confirma incheierea contractului de asigurarea prin informatia corespunzatoare afisata pe pagina de internet dupa efectuarea platii. Polita intra in vigoare la data stabilita prin contract, dar nu mai devreme de data achitarii primei de asigurare. Informatiile despre politele achizitionate se pastreaza in aplicatia www.generali.ro in contul utilizatorului („Contul Meu”) in fereastra Istoric comenzi. Acestea sunt documente electronice salvate in format PDF.
Dupa ce contractul de asigurare a fost valabil incheiat si a intrat in vigoare, Politele de asigurare se vor regasi si in contul de utilizator pe care utilizatorul il detine pe www.generali.ro, de unde utilizatorul le poate imprima pe suport de hartie.
In privinta asigurarilor facultative, contractul de asigurare poate înceta prin denunţarea unilaterala de catre una dintre partile contractante, cu notificarea prealabila a celeilalte parti, care trebuie facuta cu cel putin 20 de zile calendaristice inainte ca denunţarea sa devina efectiva.
In lipsa unui acord contrar expres, in cazul in care bunul asigurat este înstrainat, contractul de asigurare se reziliaza de drept, fara indeplinirea vreunor formalitati ulterioare. Contractantul sau Asiguratul, care nu anunta în termen de 15 zile înstrainarea bunului, pierde dreptul la restituirea partii proportionale de prima.
Restituirea partii proportionale de prima se face doar daca in baza politei nu s-au platit ori nu se datoreaza despagubiri pentru evenimente produse in perioada de valabilitate a asigurarii.
Asiguratul/Contractantul are dreptul sa solicite incetarea contractului si restituirea unei parti din prima de asigure (in conformitate cu conditiile de asigurare):
In cazul in care s-au inregistrat daune inainte de renuntarea la contractul Casco, prima de asigurare pentru perioada ramasa pana la expirare, nu se mai restituie.
Termenul de restituire a primelor de asigurare in cazul politelor/contractelor de asigurare denuntate este de 30 de zile calendaristice de la primirea notificarii denuntarii de catre asigurat.
Asiguratul(Contractantul) are obliogatia de a notifica Asiguratorul daca pe parcursul derularii relatiilor contractuale intervin modificari privind domiciulul asiguratului, starea civila (numele asiguratului) a asiguratului, numar inmatriculare autovehicul, date tehnice autovehicul.
De asemenea, atat asiguratorul cat si asiguratul au dreptul de a corecta contractul Casco daca ulterior emiterii acestuia se constata greseli privind datele tehnice ale vehiculului, destinatia de folosire a autovehiulului, datele asiguratului.
Ca urmare a corectiilor mentionate mai sus, prima poate suferi modificari, in acest sens fiind necesar acordul asiguratului cu privire la corectia contractului si achitarea diferentei de prima, respectiv, dupa caz, restituiea diferentei de prima. Solicitarea de modificare/corectare a unui contract se poate face de catre asigurat/contractant:
Pe toata durata accesarii site-ului Generali, utilizatorul are acces la suport din partea Generali, conform programului de lucru anuntat pe paginia de contact de pe www.generali.ro, indiferent de problema sau intrebari, prin mai multe forme:
Cand vizitati site-ul web al Generali Romania, serverul de web inregistreaza automat numele furnizorului dumneavoastra de servicii internet si site-ul web de pe care ne vizitati. Alte date personale vor fi memorate numai daca sunt oferite voluntar de dumneavoastra, de exemplu, in contextul unei inregistrari, al unui sondaj de opinie, concurs sau in cursul executarii unui contract.
Utilizatorul are urmatoarele responsabilitati:
Mai multe informatii cu privire la protectia datelor cu caracter personal puteti consulta pe site-ul web al companiei la: Protectia datelor cu caracter personal
Reclamatiile referitoare la functionarea paginii de internet pot fi depuse telefonic, sunand la Call Center: 0372.01.02.02 (tarif normal) sau folosind formularul aflat pe pagina de internet sau in scris la adresa Generali din Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajele 6 si 7, sector 1, Bucuresti.
Reclamatia depusa corespunzator trebuie sa contina cel putin urmatoarele date: informatii privind identificarea Asiguratului: numele si prenumele acestuia, adresa de e-mail, adresa de corespondenta precum si descrierea problemei la care se refera reclamatia.
Privind rezultatul analizei reclamatiei, Generali instiinteaza neintarziat depunatorul reclamatiei prin intermediul postei electronice pe adresa de e-mail oferita de Utilizator. Reclamatiile vor fi analizate si vor primi raspuns in termen de 30 de zile de la data primirii acestora de catre Generali.
Orice reclamatii legate de contractul de asigurare pot fi adresate Asiguratorului in modul specificat in contractul de asigurare.
In situatia in care Contractantul / Asiguratul / Beneficiarul mentionat in polita de asigurare este nemultumit cu privire la modul de incheiere, executare sau incetare a contractului de asigurare, acesta poate formula o petitie in vederea solutionarii amiabile a situatiei, conform Procedurii aferente.
Utilizatorii isi asuma obligativitatea de a nu face urmatoarele actiuni:
In caz de nerespectare a acestor conditii, Generali Romania si afiliatii sai se disociaza de autorul acestora, va sterge informatiile respective si poate actiona pe cale legala.
Toate preturile afisate pe website-ul proprietatea Generali Romania sunt exprimate in RON sau EURO, in functie de valuta selectata.
Plata produselor se efectueaza prin card sau prin transfer bancar numai in RON.
Livrarea produselor comandate se face automat pe adresa de e-mail indicata de client, dar numai dupa efectuarea platii. Tototada contractul de asigurare va fi transmis prin curier in format fizic la adresa de corespondenta completata in sectiunea Detalii Preplata. Produsele pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.
In cazul tentativei de utilizare frauduloasa a sistemului de achizitii online cu plata prin intermediul cardurilor bancare www.generali.ro va intreprinde toate demersurile necesare cerute de organele abilitate si va furniza datele cerute de catre autoritati.
Asigurarea CASCO este asigurarea facultativă a autovehiculelor supuse înmatriculării în România. Fiecare șofer întâmpină situații unice în trafic și are nevoie de un produs care să se plieze pe nevoile lui. Știm bine particularitățile clienților noștri și de aceea am creat un produs flexibil și personalizat care acoperă, la un preț convenabil, numeroase riscuri.
În cazul unui eveniment asigurat, beneficiarul despăgubirii este Asiguratul din poliță. Calitatea de Asigurat o deține persoana care are un contract de asigurare încheiat cu Societatea şi care este titular a interesului asigurabil.
După exprimarea în scris a acceptului cu privire la oferta de despăgubire, plata se efectuează conform indicațiilor persoanei prejudiciate, cu respectarea legislației în vigoare. Cuantumul despăgubirii plătite se poate reanaliza la solicitarea persoanei prejudiciate pe baza documentelor justificative depuse ulterior plății. Asiguratorul CASCO răspunde solicitării de reanalizare prevăzute în termen de 10 zile lucrătoare, după cum urmează:
Franșiza reprezintă partea din valoarea daunei, pe care o suportă Asiguratul. Aceasta poate fi fixă, per eveniment, sau procentuală. La încheierea asigurării CASCO, uneori, aveți de ales între o variantă cu franșiză zero per eveniment sau una cu franșiza fixă (exemplu: 100 euro sau echivalent lei). Diferența între primele de asigurare ale celor două variante poate fi semnificativă, respectiv, mult mai mare față de valoarea franșizei. Dacă vă considerați un client responsabil, din punct de vedere economic, este de preferat să optați pentru varianta cu franșiza și, să beneficiați astfel, de o primă semnificativ mai mică.
Asiguratorul stabilește tarifele de primă pe segmente de riscuri omogene, pe perioade de un an, calculate pe principii actuariale general acceptate. Oferta este personalizată în funcție de vârstă, domiciliu, ani de experiență ca șofer, număr de proprietari anteriori ai mașinii, număr de km înregistrați în bordul mașinii, data înmatriculării automobilului și valoarea acestuia. Dacă ai o istorie de șofer responsabil, vei fi răsplătit cu bonusuri semnificative.
Când îți faci polița CASCO, ia în considerare și alți factori în afară de valoarea primei, cum ar fi solvabilitatea și seriozitatea companiei de asigurări. Calitatea serviciilor post-vânzare (spre exemplu procesul de soluționare al daunelor) reprezintă un factor extrem de important. Iar Generali România este recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite.
La noi, e simplu să faci un calcul CASCO! Tot ce ai de făcut este să completezi formularul de pe site cu datele personale și datele autovehicului tău. Calculatorul online CASCO îți oferă rezultatele în doar câteva secunde. Ține minte că pentru calculul unei prime de asigurare este nevoie să completezi toate câmpurile marcate ca fiind obligatorii: tipul de persoană (persoană fizică sau persoană juridică și să completezi CNP sau CUI), județul și localitatea asiguratului, starea autovehicului (înmatriculat/în vederea înmatriculării) și datele tehnice ale autovehiculului. După completarea datelor, vei obține prima de asigurare în doar câteva secunde.