Search
search icon Inchide

    Caută

    Daune CASCO

    Pași

    Ne dorim ca timpul petrecut de tine pentru soluționarea unei daune să fie cât mai scurt. De aceea am implementat un proces simplu și eficient de notificare și constatare a daunei, totul ONLINE.

    Este necesar să ai la îndemână:

    • Numărul poliței de asigurare
    • Cartea de identitate
    • Câteva fotografii cu avariile autoturismului

    Iată pe scurt, pașii pe care trebuie să-i urmezi:

    notes

    Completează formularul online aici

    camera

    Alege în formular metoda de constatare care ți se potrivește cel mai bine. Pentru eficiență, îți recomandăm să selectezi metoda video.

    phone

    Vei fi contactat telefonic sau prin e-mail de unul dintre colegii noștri.

    signal

    Dacă ai optat pentru constatarea video, tot ce îți trebuie este o conexiune bună la internet. Colegul nostru îți va transmite un link pe SMS. Accesează link-ul și faceți constatarea împreună, direct de pe telefonul tău mobil.

    signal

    Nota de constatare o vei primi prin e-mail, fără nicio altă deplasare.

    operator

    Dacă preferi să faci notificarea daunei prin telefon, poți suna la call center apelând numărul 0372.010.202 de luni pănă vineri, în intervalul 09:00 – 18:00.

    Unități constatare

    Service-uri auto partenere pentru constatări daune

    AUTOKLASS BUCURESTI (Reprezentanță Mercedes Benz)

    Adresa: Splaiul Unirii, Nr. 166A, Sector 4, București

    Telefon: 02133117 70

    Fax: 021 331 17 79

    AUTOKLASS PIPERA (Reprezentanță Mercedes Benz)

    Adresa: Pipera, Sos. București Nord, Nr. 18, oraș Voluntari, Jud. Ilfov

    Telefon/Fax:031 711 03 13

    AUTOKLASS CHITILA (Reprezentanță Mercedes Benz)

    Adresa: Jud. Ilfov, oraș Chitila, Str. Rudeni, nr. 103

    Telefon: 0317 110 314

    Fax: 0372 715 963

    INTERNATIONAL MOTORS GROUP SRL (Auto Imperia Reprezentanță: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep, KIA, Isuzu)

    Adresa: Șoseaua Giurgiului 48H, Jilava, ILFOV;

    Telefon: 0723679027 – Florea Nicolae

    Email: nicu.florea@kia-motors.ro

    Program: luni – vineri

    Ore: 08.30 – 17.00

    www.imotors.ro

    AVIA MOTORS (Reprezentanță SKODA)

    Adresa: Bd. Biruinței nr.11, Pantelimon, jud. Ilfov

    Telefon: 021- 209 40 10

    Info Line non-stop: 0744.366.626

    Program: LUNI – VINERI

    Ore: 08.00 – 17.00

    www.aviamotors.ro

    BRADY AUTO CENTER (Reprezentanță SKODA)

    Adresa: București, Sector 6, Bd. Iuliu Maniu nr.291

    Telefon: 021.318.76.50

    Program: luni-vineri

    Ore: 08.00 -16.30

    www.bradytrade.ro

    DAB AUTO SERV (Reprezentanță HYUNDAI)

    Adresa: Strada Cornul Luncii, nr. 24, sector 3.

    Telefon: 021.344.04.42

    Program: luni-vineri

    Ore: 09.00 – 17.00

    www.dabauto.ro

    DI-BAS AUTO (Reprezentanță OPEL)

    Adresa: Șos. Fundeni nr.260-262, sector 2

    Telefon: 021- 240 58 10

    Program: luni-vineri

    Ore: 09.00 – 17.00

    www.opeldibas.ro

    GERMAN TOP TRADING (Reprezentanță Seat, Skoda,Cupra)

    Adresa: Bd. Th. Pallady nr. 42B, Sector 3, București

    Telefon: 021.345.61.31 / 0725.517.526 / 0730.230.496

    Program: LUNI – VINERI

    Ore: 8.30 – 17.00;

    Sâmbăta: 8.30 – 13.00 (în prima și a III-a sâmbătă a lunii în curs)


    Contact pentru informații:

    Constantin Iliescu

    Telefon: 0728 088 684 / (021) 3456 131

    www.opelgtt.ro

    GERA PARTS SRL (Independent Multimarcă)

    Adresa: Comuna Sotrile nr.89, sat. Sotrile, jud. Prahova

    Telefon: 0773873973

    MERIDIAN (Reprezentanță Dacia și Renault)

    Adresa: București, B-dul Iuliu Maniu 319 – 329

    Telefon: 0746.189.776 / 0741.101.140

    Program: LUNI – VINERI

    Ore: 08:30 – 21:00

    SAMBATA: 08:00 – 16.00


    Birou de constatări daune:

    Adresa: București, Str Turnu Măgurele nr.52 – 62

    Telefon: 0746.189.776 / 0741.101.140

    Program: LUNI – VINERI

    Ore: 08:30 – 21:00

    Sâmbăta: 08:00 – 16:00

    www.automeridian.ro

    RADACINI (Reprezentanță Opel, Chevrolet, Mazda, Citroen, Suzuki, Cadillac, Corvette, Hummer)

    Adresa:Calea Vitan Nr.112, Sector 3, București

    Telefon: 0754.999.057

    Program: LUNI si JOI

    Ore: 8:30 – 17:00

    www.radacini.ro


    Adresa:Bd. Iuliu Maniu Nr. 246, Sector 6, București

    Telefon: 0754.999.057

    Program: MIERCURI

    Ore: 8:30 – 17:00

    www.radacini.ro

    SERUS Service Auto (Reprezentanță Dacia, Nissan si Renault)

    Adresa: Șoseaua de Centura Nr.17 (lângă Carrefour Militari), Chiajna, Ilfov

    Telefon: 0752.139.609 – ing. Dna Alexandra Tudor

    Program: luni-vineri

    Ore: 8:00 – 17:00

    www.serus.ro

    CARS INV SRL (parte din grupul Brady Auto Center)

    Adresa: Șos. Oltenitei Nr. 227-237, Sector 4, București

    Telefon: 0737067283 – Dl. Alexandru Stroe sau 031.228.8880

    Email: AlexandruStroe@carsinv.ro

    Program: luni-vineri

    Ore: 8:00 – 16:00

    www.carsinv.ro

    Automotive Investment Corporation SRL (Cefin Romania Reprezentanță Iveco, Kogel, Astra, Irisbus, Giotti)

    Adresa: Str. Italia 1-7, Chiajna,Ilfov (Autostrada Buc-Pitești km 13.2-Parc Logistic Cefin Truck P3)

    Telefon: 0740112992 – Dl. Marius Gavrila sau 0744374725 – Dl. Florin Bacioiu

    Email: body.reception@cefin.com

    Program: LUNI – VINERI

    Ore: 9:00 – 15:00

    www.cefinromania.ro

    * Aceste unități service deschid dosare Casco de daună pentru mărcile de reprezentanță (dealer), doar în cazul în care reparația se realizează în unitatea acestora.

    Rețea Service

    Notă: Lista de unități partenere este orientativă, aceasta poate suferi modificări după caz.

    {{ unit.nume }}

    Localitate: {{ unit.localitate }}

    Tip service: {{ unit.tip_service }}

    Mărci: {{ unit.marci }}

    Adresa: {{ unit.firma_adresa }}

    Telefon: {{ unit.firma_mobil }}

    Email: {{ unit.firma_email }}

    CUI: {{ unit.cui }}

    Nu s-au găsit sevice-uri în acest județ.

    Documente utile

    Cererile de despăgubire pe care le vei primi de la inspectorii de daune sunt acceptate în format digital (scanat și semnat), urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere.

    Obligatorii:

    • Copie poliță CASCO
    • Copie BI/CI declarant
    • Copie certificat de înmatriculare
    • Declarație accident – descarcă

    După caz:

    1. Copie permis conducere al conducătorului autovehiculului la data evenimentului – dacă autovehiculul se afla în mișcare în momentul producerii accidentului
    2. Împuternicire proprietar – în cazul în care acesta este persoană juridică
    3. Proces verbal și autorizație reparație în original – pentru toate evenimentele în care a fost implicat autovehiculul asigurat, mai puțin cele pentru care s-a încheiat o „constatare amiabilă”, actele de vandalism de orice tip (zgârieturi de cheie, distrugere cu acid s.a.), furt total și parțial
    4. Dovada poliție în original – pentru toate actele de vandalism (zgârieturi de cheie, distrugere cu acid s.a.), furt total și parțial
    5. Formular Constatare Amiabilă – dacă evenimentul s-a soluționat prin înțelegerea părților în care au fost implicate doar două autovehicule și nu au existat persoane rănite

    Este important să știi că fiecare eveniment este diferit, de aceea este posibil să mai ai nevoie și de alte documente, în funcție de fiecare caz. Inspectorii noștri te vor consilia pas cu pas în soluționarea daunei, pentru ca dosarul să fie complet în cel mai scurt timp.

    Aplicație Amiabilă

    Notificare daune

    Datele pe care ni le vei furniza mai jos trebuie să fie corecte și complete, pentru a te putea contacta în vederea stabilirii pașilor următori și a finalizării dosarului de daună.

    info

    {{ insurance_nr_error }}

    info

    {{255 - doa_18.length}} charactere rămase

    info
    info

    {{255 - doa_19.length}} charactere rămase

    {{255 - doa_27.length}} charactere rămase

    {{255 - comments.length}} charactere rămase

    Harta unități reparatoare în {{stationing_county_name}}. Ai selectat {{service_unit.nume}}.

    Fotografii

    Alegeți doar imagini de tipul: jpg, png sau gif. Dimensiunea maxima admisa per fotografie este de 7 MB.

    Foto Act de la Politie / Constatare amiabila *

    Foto talon fata *

    Foto talon verso *

    Foto față permis de conducere, al conducătorului auto *

    Foto verso permis de conducere, al conducătorului auto *

    Foto fata BI/CI, al conducătorului auto *

    Daune Exclusiv Geamuri

    car icon

    Ai o avarie doar la parbriz, lunetă sau geamuri?


    Deschide un dosar de daună și în aceeași zi înlocuiești sau repari parbrizul, luneta sau geamul! Împreună cu partenerul nostru Pilkington am creat pentru tine un serviciu rapid:

    • Înlocuiește parbrizul, luneta sau geamul și beneficiezi de reducerea franșizei cu 50% pentru acest dosar de daună
    • Repară parbrizul, luneta sau geamul când înlocuirea nu e necesară, iar franșiza devine 0 (zero) pentru acest dosar de daună
    operator icon

    Află mai multe detalii apelând call center-ul Pilkington la *9900 (tarif normal)