Ne dorim ca timpul petrecut de tine pentru soluționarea unei daune să fie cât mai scurt. De aceea am implementat un proces simplu și eficient de notificare și constatare a daunei, totul ONLINE.
Este necesar să ai la îndemână:
Iată pe scurt, pașii pe care trebuie să-i urmezi:
Completează formularul online aici
Alege în formular metoda de constatare care ți se potrivește cel mai bine. Pentru eficiență, îți recomandăm să selectezi metoda video.
Vei fi contactat telefonic sau prin e-mail de unul dintre colegii noștri.
Dacă ai optat pentru constatarea video, tot ce îți trebuie este o conexiune bună la internet. Colegul nostru îți va transmite un link pe SMS. Accesează link-ul și faceți constatarea împreună, direct de pe telefonul tău mobil.
Nota de constatare o vei primi prin e-mail, fără nicio altă deplasare.
Dacă preferi să faci notificarea daunei prin telefon, poți suna la call center apelând numărul 0372.010.202 de luni pănă vineri, în intervalul 09:00 – 18:00.
Adresa: Splaiul Unirii, Nr. 166A, Sector 4, București
Telefon: 02133117 70
Fax: 021 331 17 79
Adresa: Pipera, Sos. București Nord, Nr. 18, oraș Voluntari, Jud. Ilfov
Telefon/Fax:031 711 03 13
Adresa: Jud. Ilfov, oraș Chitila, Str. Rudeni, nr. 103
Telefon: 0317 110 314
Fax: 0372 715 963
Adresa: Șoseaua Giurgiului 48H, Jilava, ILFOV;
Telefon: 0723679027 – Florea Nicolae
Email: nicu.florea@kia-motors.ro
Program: luni – vineri
Ore: 08.30 – 17.00
Adresa: Bd. Biruinței nr.11, Pantelimon, jud. Ilfov
Telefon: 021- 209 40 10
Info Line non-stop: 0744.366.626
Program: LUNI – VINERI
Ore: 08.00 – 17.00
Adresa: București, Sector 6, Bd. Iuliu Maniu nr.291
Telefon: 021.318.76.50
Program: luni-vineri
Ore: 08.00 -16.30
Adresa: Strada Cornul Luncii, nr. 24, sector 3.
Telefon: 021.344.04.42
Program: luni-vineri
Ore: 09.00 – 17.00
Adresa: Șos. Fundeni nr.260-262, sector 2
Telefon: 021- 240 58 10
Program: luni-vineri
Ore: 09.00 – 17.00
Adresa: Bd. Th. Pallady nr. 42B, Sector 3, București
Telefon: 021.345.61.31 / 0725.517.526 / 0730.230.496
Program: LUNI – VINERI
Ore: 8.30 – 17.00;
Sâmbăta: 8.30 – 13.00 (în prima și a III-a sâmbătă a lunii în curs)
Contact pentru informații:
Constantin Iliescu
Telefon: 0728 088 684 / (021) 3456 131
Adresa: Comuna Sotrile nr.89, sat. Sotrile, jud. Prahova
Telefon: 0773873973
Adresa: București, B-dul Iuliu Maniu 319 – 329
Telefon: 0746.189.776 / 0741.101.140
Program: LUNI – VINERI
Ore: 08:30 – 21:00
SAMBATA: 08:00 – 16.00
Birou de constatări daune:
Adresa: București, Str Turnu Măgurele nr.52 – 62
Telefon: 0746.189.776 / 0741.101.140
Program: LUNI – VINERI
Ore: 08:30 – 21:00
Sâmbăta: 08:00 – 16:00
Adresa:Calea Vitan Nr.112, Sector 3, București
Telefon: 0754.999.057
Program: LUNI si JOI
Ore: 8:30 – 17:00
Adresa:Bd. Iuliu Maniu Nr. 246, Sector 6, București
Telefon: 0754.999.057
Program: MIERCURI
Ore: 8:30 – 17:00
Adresa: Șoseaua de Centura Nr.17 (lângă Carrefour Militari), Chiajna, Ilfov
Telefon: 0752.139.609 – ing. Dna Alexandra Tudor
Program: luni-vineri
Ore: 8:00 – 17:00
Adresa: Șos. Oltenitei Nr. 227-237, Sector 4, București
Telefon: 0737067283 – Dl. Alexandru Stroe sau 031.228.8880
Email: AlexandruStroe@carsinv.ro
Program: luni-vineri
Ore: 8:00 – 16:00
Adresa: Str. Italia 1-7, Chiajna,Ilfov (Autostrada Buc-Pitești km 13.2-Parc Logistic Cefin Truck P3)
Telefon: 0740112992 – Dl. Marius Gavrila sau 0744374725 – Dl. Florin Bacioiu
Email: body.reception@cefin.com
Program: LUNI – VINERI
Ore: 9:00 – 15:00
* Aceste unități service deschid dosare Casco de daună pentru mărcile de reprezentanță (dealer), doar în cazul în care reparația se realizează în unitatea acestora.
Notă: Lista de unități partenere este orientativă, aceasta poate suferi modificări după caz.
Localitate: {{ unit.localitate }}
Tip service: {{ unit.tip_service }}
Mărci: {{ unit.marci }}
Adresa: {{ unit.firma_adresa }}
Telefon: {{ unit.firma_mobil }}
Email: {{ unit.firma_email }}
CUI: {{ unit.cui }}
Nu s-au găsit sevice-uri în acest județ.
Cererile de despăgubire pe care le vei primi de la inspectorii de daune sunt acceptate în format digital (scanat și semnat), urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere.
Obligatorii:
După caz:
Este important să știi că fiecare eveniment este diferit, de aceea este posibil să mai ai nevoie și de alte documente, în funcție de fiecare caz. Inspectorii noștri te vor consilia pas cu pas în soluționarea daunei, pentru ca dosarul să fie complet în cel mai scurt timp.
Datele pe care ni le vei furniza mai jos trebuie să fie corecte și complete, pentru a te putea contacta în vederea stabilirii pașilor următori și a finalizării dosarului de daună.
Ai o avarie doar la parbriz, lunetă sau geamuri?
Deschide un dosar de daună și în aceeași zi înlocuiești sau repari parbrizul, luneta sau geamul! Împreună cu partenerul nostru Pilkington am creat pentru tine un serviciu rapid:
Află mai multe detalii apelând call center-ul Pilkington la *9900 (tarif normal)