Termeni si conditii

1. INFORMATII GENERALE

Va rugam ca, in calitatea dvs. de utilizator (vizitator) al site-ului nostru, sa cititi cu atentie regulile cuprinse in Termenii si Conditiile de pe site-ul www.generali.ro. Continuarea utilizarii website-ului reprezinta acordul dumneavoastra asupra acestor Termeni si conditii.

Pentru toate informatiile existente pe acest site, dreptul de copyright este detinut de Generali Romania ori de afiliatii sai. Niciun material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara acordul expres exprimat de catre Generali Romania ori de titularul acestui drept. Toate drepturile sunt rezervate Generali Romania. Este strict interzisa folosirea acestui site in scopul distrugerii sau alterarii lui, a continutului sau a securitatii acestuia ori pentru discreditarea sau hartuirea Generali Romania sau a afiliatilor sai. Generali Romania va aplica toate masurile de securitate tehnica si organizatorica pentru protejarea datelor asupra carora detine controlul impotriva oricarei situatii de manipulare accidentala sau intentionata, pierdere, distrugere sau impotriva accesului unei persoane neautorizate. Marcile si logo-urile care apar pe acest website sunt proprietatea Generali Romania si a diviziunilor sale (numite impreuna „Grupul Generali”) sau a celor care au acest drept asupra lor.

Datele de identificare ale Generali sunt urmatoarele:

Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A.

  • Companie membra a Grupului Generali, listat in Registrul Grupurilor de asigurare gestionat de catre IVASS sub nr. 26
  • Societate pe actiuni administrata in sistem dualist
  • Sediul Social: Bucuresti, Sector 1, Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajele 6 si 7, Cod postal 011857
  • Telefon: (40) 021.312.36.35
  • Fax (40) 021.312.37.20
  • Call Center: (40) 0372.010.202
  • www.generali.ro
  • e-mail: info@generali.com
  • Autorizata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, Cod Unic RA-002
  • EN ISO 9001: 2008 – Sistem de Management al Calitatii
  • Certificat R.C.: J40/17484/2007, C.I.F.: RO 2886621
  • Capital social: 178.999.221,7 lei
  • Inregistrata la ANSPDCP in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal cu nr. 11755, pentru scopurile: servicii de asigurari si reasigurari si reclama, marketing si publicitate
  • Cod LEI : 213800J9BYTZ1Z4YK783

Generali are dreptul sa modifice unilateral prevederile din Termeni si conditii, in acord cu prevederile legale. Modificarile intra in vigoare din momentul punerii la dispozitie a textului Termenilor si conditiilor pe pagina de internet impreuna cu marcarea numerica a versiunii. Folosirea de catre dvs., in calitate de utilizator, a paginii de internet dupa realizarea acestor schimbari presupune ca ati luat cunostinta despre acestea, le intelegeti intelegerea si v-ati exprimat acceptul cu privire la aplicarea acestora in ceea ce va priveste.

In cazul in care exista discrepante intre Termeni si Conditii si conditiile generale de asigurare, prioritate au conditiile generale de asigurare, cu respectarea prevederilor legale incidente incheierii si executarii contractelor la distanta privind serviciile financiare.

Informatiile din acest website sunt furnizate cu buna credinta iar Generali Romania le considera a fi corecte. Totusi, datele, opiniile si rubricile (calendarul adunarilor, calendarul Consiliului Administrativ, comunicate de presa, prezentari, etc.) continute pe website-ul proprietatea Generali Romania sunt furnizate cu scop exclusiv informativ asupra activitatilor Grupului Generali, iar Generali Romania nu garanteaza actualizarea constanta a acestora.
Utilizarea datelor si informatiilor ca suport pentru alegerea operatiunilor de investitie personala se face pe riscul complet al utilizatorului.

Informatiile prezentate pe acest website sunt produse de surse interne ale Generali Romania. Generali Romania este autorizata sa modifice in orice moment si dupa cum crede de cuviinta continutul si modalitatile functionale si operative ale website-ului, fara niciun preaviz. Generali Romania va face astfel incat informatiile prezentate pe website sa raspunda, pe cat posibil, cerintelor ce tin de fiabilitate, corectitudine, acuratete si actualitate. Generali Romania este scutita de orice raspundere in cazul unor eventuale erori sau inexactitati din continutul acestor informatii datorita unor cauze ce nu ii pot fi imputate acesteia.

Niciuna dintre informatiile prezentate pe website nu constituie consiliere pentru investitie, recomandare sau solicitare din partea Generali Romania pentru achizitionarea sau vanzarea de instrumente financiare.

Informatiile si serviciile furnizate de catre website-ul Generali Romania nu pot fi utilizate, descarcate sau importate in alte state sau de catre cetateni straini daca legea aplicabila in aceste state sau acestor cetateni contine prevederi contrare utilizarii sau raspandirii si comunicarii lor, sau in tari unde Generali Romania nu este autorizata sa furnizeze aceste informatii si servcii.

Generali Romania nu este responsabila pentru daunele ce provin din eventualele intreruperi, suspendari, intarzieri sau anomalii intalnite la distribuirea serviciului, dependente de furnizarea de energie electrica sau serviciul telefonic sau de functionarea defectuoasa a retelei de internet sau din orice alta cauza ce nu depinde de acesta.

2. CUM SUNT FURNIZATE SERVICIILE GENERALI PE CALE ELECTRONICA? DREPTURI SI OBLIGATII GENERALI

Generali furnizeaza servicii de asigurare prin intermediul paginii de internet www.generali.ro. Conditiile de asigurare, ce constituie parte integrala a contractului de asigurare, contin descrierea detaliata a obiectului asigurarii precum si drepturile si obligatiile partilor contractului de asigurare. Conditiile de asigurare aferente fiecarui tip de contract de asigurare ce se poate incheia pe cale electronica se afla pe pagina de internet www.generali.ro la sectiunea Calatorii & Produse, sectiune accesibila doar utilizatorilor logati.

Pagina de internet www.generali.ro poate fi folosita doar de persoanele majore si care au capacitatea de a-si exercita drepturile si de a-si asuma obligatiile, savarsind personal acte juridice.

Folosirea paginii de internet este posibila daca in browserul de internet al Utilizatorului este activat serviciul Java script si folderele Cookies.

Pagina de internet este protejata cu ajutorul conectarii cifrate folosind protocolul https. Transferul datelor personale precum si procesele de de autentificare si autorizare, daca sunt utilizate, au loc cu ajutorul protocolului de securitate TLS / SSL – 2048 biti. Accesul utilizatorilor la conturile create este protejat printr-un nume de utilizator si o parola. Generali depune toate eforturile pentru a asigura securitatea datelor trimise prin folosirea protocolului de securitate mentionat anterior. Cu toate acestea, securitatea datelor transferate prin mijloace teleinformatice nu poate fi garantata. De aceea GENERALI, desi a implementat masuri rezonabile de securizare a datelor personale, nu poate garanta securitatea absoluta a acestora.

Generali nu isi asuma raspunderea pentru eventualele daune provocate de transmiterea de catre Utilizator a parolei si a numelui de utilizator catre terte persoane.

3. CUM SE INCHEIE CONTRACTUL DE ASIGURARE? DREPTURILE SI OBLIGATIILE CONSUMATOR

Contractul de asigurare se incheie in baza:

  • acestor Termeni si Conditii
  • cererii de oferta din partea Utilizatorului
  • ofertei Generali adresata Utilizatorului
  • conditiilor de asigurare specifice fiecarui produs de asigurare, cu exceptia asigurarilor obligatorii prin lege

Orice utilizator are posibilitatea sa achizitioneze o asigurare de la Generali prin intermediul site-ului www.generali.ro, sub conditia de a detine un cont de utilizator pe site. Crearea contului de utilizator (inregistrarea) se poate realiza prin crearea de catre utilizator a unui cont nou pe www.generali.ro (prin inregistrare).
Utilizatorul are posibilitatea de a inceta in orice moment utilizarea serviciilor furnizate de GENERALI pe cale electronica.

La crearea unui cont nou, de catre utilizator, acesta trebuie sa specifice: prenumele, numele, adresa de e-mail, si parola in cazul unei persoane fizice, si numele companiei, CUI, J, adresa, email, parola in cazul unei companii, persoane juridice . Utilizatorul nu va putea crea doua conturi folosind aceeasi adresa de email.

Un cont creat nu poate fi accesat fara activarea acestuia de catre utilizator. In acest sens, Generali va trimite pe adresa de e-mail furnizata utilizator un e-mail care contine un link de activare. Doar prin accesarea acestui link, conectarea in contul de utilizator si regasirea ofertelor si politelor nu va fi posibila.

Utilizatorul are posibilitatea in orice moment de a corecta erorile aparute la introducerea datelor accesand optiunea Contul meu. Utilizatorul va avea dreptul de a modifica datele de inregistrare pe site-ul www.generali.ro, accesand butonul Contul meu & Date cont din dreptul fiecarui camp. Pentru a modifica adresa de email utilizate la crearea contului, utilizatorul va avea la dispozitie un buton de Editeaza datele Modificarile efectuate au aplicabilitate doar pentru viitor; politele /contractele de asigurare deja incheiate pe baza datelor furnizate de Utilizator nu pot fi modificate decat in conditiile specificate in contractul/polita de asigurare.

Utilizatorul, dupa citirea Termenilor si conditiilor si acordul asupra prevederilor acestui material, poate efectua un calcul de prima de asigurare. Prin optiunea “Calculeaza” utilizatorul va obtine pretul estimativ pentru produsul ales; pretul estimativ nu constituie o oferta din partea GENERALI, ci are exclusiv o functie informativa. Ulterior acestui proces, utilizatorul are posibilitatea de a renunta la proces, sau de a continua cumpararea produsului prin intermediul site-ului www.generali.ro. Continuarea procesului implica necesitatea ca utilizatorul sa se logheze pe site (daca are deja cont creat pe portal (daca nu are deja cont pe site), moment in care are acces permanent la conditiile de asigurare atat pentru produsul ales, cat si pentru celelalte produse care se pot achizitiona online.

Pentru a obtine o oferta de incheiere a contractului de asigurare, finala si angajanta, ulterior efectuarii calculului si logarii pe portalul www.generali.ro, utilizatorul va trebui sa completeze cateva informatii suplimentare, specifice fiecarui produs in parte. Informatiile completate in calculul primei, impreuna cu informatiile suplimentare completate dupa logare, constituie cererea de oferta din partea utilizatorului. Inainte de trimitere a acestei cereri de oferta utilizatorul trebuie sa se asigure ca datele introduse sunt corecte, avand posibilitatea de a le modifica, daca observa erori.

Calculatia efectuata de utilizator se va salva automat in contul utilizatorului sub forma de oferta de asigurare si oferta va fi valabila 10 zile de la generarea acesteia. Daca ulterior se doreste transformarea ofertei in polita de asigurare, este posibil sub conditia ca data plecarii in calatorie sa fie ulterioara emiterii politei. In acest caz, utilizatorul se va loga in contul propriu, va accesa sectiunea „Oferte Salvate”, si va urma pasii pentru emiterea politei, fara a mai fi necesara crearea unei noi calculatii pentru acelasi produs si acelasi obiect asigurat.

In cadrul cererii de oferta, Utilizatorul este obligat sa formuleze declaratiile referitoare la:

  1. cunoasterea Termenilor si conditiilor
  2. cunoasterea conditiilor de asigurare aferente asigurarii alese Anexa 1 – Conditii complete de asigurare
  3. verificarea si corectitudinea datelor furnizate Asiguratorului, avand in vedere si dispozitiile art. 2.203 si urmatoarele din Codul Civil

In urma primirii cererii de oferta din partea utilizatorului, Generali analizeaza cererea de oferta a utilizatorului si va genera oferta de asigurare pentru produsul respectiv. Aceasta oferta, impreuna cu conditiile de asigurare, vor fi accesibile in contul de utilizator.

Daca Utilizatorul este de acord cu oferta Generali, prin continuarea procesului, Utilizatorul va alege modalitatea de plata a primei, dupa care va completa informatiile necesare platii si, dupa caz, livrarii in format electronic pe adresa de email completata in formularul de comanda.

Contractul de asigurare va intra in vigoare la data stabilita de parti.

Polita de asigurare se va genera si va fi primita automat pe email impreuna cu conditiile de asigurare de catre client, numai dupa plata acesteia, si confirmarea platii de catre operatorul de plati al site-ului.

4. COSTURI LEGATE DE INCHEIEREA CONTRACTULUI

  • Utilizatorul va plati prima de asigurare stabilita prin Contract, prima care se plateste in lei
  • Prima de asigurare reprezinta pretul final platit de utilizator pentru a beneficia protectia oferita de contractul de asigurare
  • Utilizatorul nu va suporta costurile aferente folosirii de catre el a paginii de internet (plata furnizorului de internet, costurile cu energia electrica aferenta etc.). Utilizatorul nu va suporta alte costuri suplimentare legate de incheierea contractului de asigurare. Costurile legate de intretinerea website-ului (paginii de internet) www.generali.ro, cat si de expediere prin e-mail.

5. MODALITATEA DE PLATA A PRIMEI DE ASIGURARE

Utilizatorul poate realiza plata exclusiv online, autorizata prin Romcard cu cardurile: Visa, MasterCard, Maestro.

Pentru efectuarea platii on-line, Utilizatorul este directionat pe pagina securizata de internet a procesatorului de plati Romcard, unde are loc autorizarea tranzactiei.

6. CONFIRMAREA PRIVIND INCHEIEREA CONTRACTULUI

Generali confirma incheierea contractului de asigurarea prin informatia corespunzatoare afisata pe pagina de internet dupa efectuarea platii. Polita intra in vigoare la data stabilita prin contract, dar nu mai devreme de data achitarii primei de asigurare. Informatiile despre politele achizitionate se pastreaza in aplicatia www.generali.ro in contul utilizatorului („Contul Meu”) in fereastra Istoric Comenzi & Politele mele si sunt accesibile Utilizatorului dupa logarea la aceasta aplicatie. Acestea sunt documente electronice salvate in format PDF.

Politele de Asigurare medicala pentru calatorie in strainatate vor fi transmise Utilizatorului numai in sistem electronic, pe adresa de e-mail utilizata pentru crearea contului.

Dupa ce contractul de asigurare a fost valabil incheiat si a intrat in vigoare, Politele de asigurare se vor regasi si in contul de utilizator pe care utilizatorul il detine pe www.generali.ro, de unde utilizatorul le poate imprima pe suport de hartie.

7. RENUNTAREA LA CONTRACTUL DE ASIGURARE – DENUNTAREA UNILATERALA A CONTRACTULUI DE ASIGURARE

In privinta asigurarilor obligatorii prin norme legale, denuntarea sau renuntarea utilizatorului (in calitate de contractant sau de asigurat) la contract se poate face doar in conditiile specificate in actele normative care reglementeaza respectiva asigurare, completate cu prevederile contractului de asigurare, daca este cazul.

Utilizatorul nu are dreptul de a denunta contractul de asigurare in cazul contractelor de asigurare pentru calatorie in strainatate, odata inceputa perioada de asigurare, in cazul politelor de asigurare cu o durata de cel mult o luna calendaristica.

Utilizatorul are dreptul de a denunta contractele de asigurare facultativa (cu exceptia celor reglementate mentionate mai sus) in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea vreunui motiv; cu toate acestea, in cazul in care contractul de asigurare a inceput sa isi produca efectele in perioada de notificare, prima de asigurare va fi restituita pro rata si in masura in care nu s-au produs evenimente asigurate si/sau nu exista daune avizate in baza respectivului contract / polita de asigurare.

In cazul in care s-au inregistrat daune inainte de renuntarea la contract prevazuta in prezentul Capitol, primele de asigurare pentru perioada ramasa pana la expirare nu se mai restituie.

Solicitarea renuntarii la un contract se face prin si prin accesarea butonului de “CERE ANULARE POLITA” disponibil pe portal, in contul de utilizator, in dreptul politei pentru care se solicita renuntarea. Utilizatorul va transmite catre Generali solicitarea sa si, daca doreste, motivele renuntarii, urmand a fi contactat de catre un reprezentant Generali in vederea stabilirii modalitatii de returnare a pretului platit.

Termenul de restituire a primelor de asigurare in cazul politelor/contractelor de asigurare denuntate este de 30 de zile calendaristice de la primirea notificarii denuntarii de catre utilizator.

Asigurarea obligatorie a locuintei nu poate fi denuntata/anulata, dupa plata primei de asigurare.

Utilizatorul poate denunta contractul de asigurare in cazurile si in conditiile prevazute de contractul de asigurare respectiv.

8. SUPORT DIN PARTEA GENERALI PE PARCURSUL PROCESULUI

Pe toata durata accesarii site-ului Generali, utilizatorul are acces la suport din partea Generali, conform programului de lucru anuntat pe paginia de contact de pe www.generali.ro, indiferent de problema sau intrebari, prin mai multe forme:

  • e-mail
  • formular de contact;
  • Call-center Generali 0372.01.02.02 (numar cu tarif normal, apelabil din orice retea)

9. INFORMAREA PERSOANELOR VIZATE ASUPRA DREPTURILOR LOR / PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Cand vizitati site-ul web al Generali Romania, serverul de web inregistreaza automat numele furnizorului dumneavoastra de servicii internet si site-ul web de pe care ne vizitati. Alte date personale vor fi memorate numai daca sunt oferite voluntar de dumneavoastra, de exemplu, in contextul unei inregistrari, al unui sondaj de opinie, concurs sau in cursul executarii unui contract.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A. cu sediul in Bucuresti, P-ta. Charles de Gaulle, nr. 15, etajele 6 si 7, sector 1, societate romaneasca inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/17484/2007, avand CUI 2886621, inregistrata in Registrul Asiguratorilor sub numarul RA-002 (denumita in Continuare „Societatea”), prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra in scopul bunei derulari a contractului de asigurare, informarea dumneavoastra privind evolutia contractului, precum si alte situatii legate de polita de asigurare.

Societatea Generali Romania Asigurare Reasiguare SA este inregistrata la ANSPDCP in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal cu nr. 11755, pentru scopurile servicii de asigurari si reasigurari si reclama, marketing si publicitate.

Societatea prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal (nume, prenume, sex, data si locul nasterii, adresa, cetatenie, profesie, CNP, serie si numar de CI), pentru scopul servicii de asigurare/reasigurare si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari:

  • Autoritatea de Supraveghere Financiara;
  • Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
  • alte eventuale autoritati publice centrale si locale;
  • alte companii din acelasi grup cu Societatea;
  • alte persoane fizice sau juridice care prelucreaza datele personale in numele Societatii.

De asemenea, Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A. poate utiliza aceste date pentru transmiterea de informatii si oferte prin posta, telefon, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare din partea societatii si/sau a partenerilor sai contractuali.

Va informam ca, in conformitate cu Legea 677/2001 si Legea nr. 506/2004 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestordate, va puteti exercita:

  • dreptul de acces
  • dreptul de interventie asupra datelor (rectificare, actualizare, blocare, stergere a datelor incomplete sau inexacte*)
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
  • dreptul de a va adresa justitiei

Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale careva privesc si sa solicitati stergerea datelor*.
Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata catre Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A. cu sediul in Bucuresti, P-ta. Charles de Gaulle, nr. 15, etajele 6 si 7, sector 1, cod postal, 011857 in atentia Diviziei Juridice precum si la adresa de mail: protectiadatelor.ro@generali.com.

*Nota: orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitatea sociala). Prin urmare, aceasta metiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Utilizatorul are urmatoarele responsabilitati:

  • sa furnizeze date adevarate, exacte si complete, asa cum este cerut de formularul de inregistrare atunci cand este cazul;
  • sa mentina si innoiasca, atunci cand situatia cere, datele de inregistrare pentru a fi adevarate, exacte si complete.

Totodata isi asuma obligativitatea de a nu face urmatoarele:

  • sa publice materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a distruge acest sistem cat si orice sistem sau informatie;
  • sa publice materiale cu drept de autor, daca nu este autorul sau daca nu are permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
  • sa publice materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de un alt utilizator, persoana fizica sau juridica, materiale ori informatii prohibite de prevederile legale in vigoare;
  • sa publice o imagine sau o afirmatie care contravine normelor legale in vigoare incidente.

In caz de nerespectare a acestor conditii, Generali Romania si afiliatii sai se disociaza de autorul acestora, va sterge informatiile respective si poate actiona pe cale legala.

10. RECLAMATIILE

Reclamatiile referitoare la functionarea paginii de internet pot fi depuse telefonic, sunand la Call Center: 0372.01.02.02 (tarif normal) sau folosind formularul aflat pe pagina de internet sau in scris la adresa Generali din Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajele 6 si 7, sector 1, Bucuresti.

Reclamatia depusa corespunzator trebuie sa contina cel putin urmatoarele date: informatii privind identificarea Utilizatorului: numele si prenumele acestuia, adresa de e-mail, adresa de corespondenta precum si descrierea problemei la care se refera reclamatia.

Privind rezultatul analizei reclamatiei, Generali instiinteaza neintarziat depunatorul reclamatiei prin intermediul postei electronice pe adresa de e-mail oferita de Utilizator. Reclamatiile vor fi analizate si vor primi raspuns in termen de 30 de zile de la data primirii acestora de catre Generali.

Orice reclamatii legate de contractul de asigurare pot fi adresate Asiguratorului in modul specificat in contractul de asigurare.

In situatia in care Contractantul / Asiguratul / Beneficiarul mentionat in polita de asigurare este nemultumit cu privire la modul de incheiere, executare sau incetare a contractului de asigurare, acesta poate formula o petitie in vederea solutionarii amiabile a situatiei, conform Procedurii aferente.

11. INFORMATII SUPLIMENTARE

Toate preturile afisate pe website-ul proprietatea Generali Romania sunt exprimate in RON.

Plata produselor se efectueaza prin card sau prin transfer bancar numai in RON.

Livrarea produselor comandate se face automat pe adresa de e-mail indicata de client, dar numai dupa efectuarea platii. Produsele pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

In cazul tentativei de utilizare frauduloasa a sistemului de achizitii online cu plata prin intermediul cardurilor bancare www.generali.ro va intreprinde toate demersurile necesare cerute de organele abilitate si va furniza datele cerute de catre autoritati.

Produsele se constituie intr-un serviciu pentru care termenii sunt agreati in prealabil, de aceea, returnarea lor nu este posibila, exceptand cazurile in care polita nu a intrat in valabilitate, in acest caz returnarea banilor este posibila numai inainte cu 24 ore de intrarea in valabilitate a politei.