Misiunea noastră este să construim o relație de durată, bazată pe încredere. Dorim să răspundem tuturor solicitărilor clienților noștri pentru a asigura servicii de asigurare de cea mai înaltă calitate. Orice părere a clienților noștri este importantă pentru noi.
Dacă ai o reclamație, te rugăm să completezi formularul de mai jos. Astfel, te vom putea ajuta simplu și rapid.
Iar dacă ești deja client Generali, te rugăm să completezi numărul asigurării tale pentru a primi răspunsul cât mai rapid.
Dacă răspunsul nostru nu este satisfăcător, te poți adresa Autorității de Supraveghere Financiară.
În plus, găsești în lista de mai jos:
Stimați clienți,
Pentru soluționarea unui litigiu cu o entitate autorizată, reglementată și/sau supravegheată de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (A.S.F), vă puteți adresa inclusiv Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar non bancar, înființată prin Regulamentul ASF 4/2016 și denumită în continuare SAL-FIN.
SAL-FIN oferă soluționarea unui litigiu printr-o procedura SAL și funcționează exclusiv în cadrul A.S.F , în conformitate cu procedurile specifice subsecvente pe care le puteți accesa AICI:
Procedura pentru soluționarea alternativă a litigiilor prin propunerea unei soluții în cadrul SAL-FIN din 27.04.2016
și
Procedura pentru soluționarea alternativă a litigiilor prin impunerea unei soluții în cadrul SAL-FIN din 27.04.2016
Consumatorii pot supune litigiul procedurilor SAL administrate de SAL-FIN dacă fac dovada că, în prealabil, au încercat să soluționeze litigiul direct cu comerciantul în cauză și își pot alege conciliatorul/ conciliatorii dintre cei înscriși în lista specifică domeniului litigiului.
Procedurile administrate și organizate de către SAL-FIN nu aduc atingere prevederilor Legii nr. 192/2006 privind medierea și organizarea profesiei de mediator; prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor și nici dreptului persoanei de a se adresa instanțelor judecătorești competente, precum și informării consumatorilor cu privire la căile de atac extrajudiciare conținute în alte acte normative ce transpun acte juridice ale Uniunii Europene. Consumatorul poate apela la oricare dintre aceste căi de soluționare a aspectelor reclamate, fără a se exclude una pe cealaltă, cu excepția cazurilor expres prevăzute de OG nr. 38/2015.
Misiunea noastră este să construim o relație de durată, bazată pe încredere. Dorim să răspundem tuturor solicitărilor clienților noștri pentru a asigura servicii de cea mai înaltă calitate. Orice părere a clienților noștri este importantă pentru noi.
Dacă ai o reclamație referitor la pensia ta administrată privat Pilon II – ARIPI sau pensia facultativă Pilon III – STABIL, te rugăm să completezi formularul de mai jos sau sa ne trimiți prin Poștă sau Direct la sediul societății: București, sector 1, Piața Charles de Gaulle nr. 15, etaj 1, cod poștal 011857. Formularul atașat AICI. Astfel, te vom putea ajuta simplu și rapid
O reclamație este o nemulțumire sau insatisfacție referitoare la activitatea desfășurată de Generali S.A.F.P.P. S.A. (Societatea).
Poate depune o reclamație orice persoană care se află într-o relație contractuală cu Societatea sau moștenitorii legali, după caz.
Reclamațiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare dar sunt înregistrate cu mențiunea că nu pot fi adresate.
Toate solicitările petenților, indiferent de canalul de transmitere a acestora sunt tratate cu promptitudine și încercăm să le soluționăm în maximum 30 de zile.
Toate reclamațiile sunt analizate și încercăm rezolvarea lor pe cale amiabilă prin oferirea de soluții în conformitate cu legislația aplicabilă, dar și pe baza procedurilor interne de lucru ale societății.
Răspunsul la reclamația petentului se transmite prin unul din canalele de comunicare, în termen de 30 de zile.