Generali este rezultatul unui vis. Zeci de generații au făcut posibil ceea ce putem numi astăzi un brand internațional puternic care protejează financiar milioane de oameni și afaceri. Te invităm să descoperi în câteva minute istoria unui vis care a prins aripi în 1831.
Prin intermediul unei asigurări putem să ne păstrăm echilibrul financiar în cazul unui eveniment nefericit. Iată un exemplu simplu: să spunem că locuința este afectată de incendiu și este necesar să facem reparații în valoare de 45.000 lei. Dacă anterior am încheiat o poliță facultativă de locuință, asigurătorul va acoperi cheltuiala cu realizarea lucrărilor. În acest fel nu va fi necesar să ne îndatorăm sau să apelăm la economii. Atât de simplu este!
O asigurare înseamnă și evenimente fericite, cum ar fi intrarea la facultate a copilului, achiziționarea unei locuințe, o călătorie în jurul lumii, orice obiectiv care te face fericit și pentru care merită să economisești.
O asigurare este utilă atunci când avem nevoie cel mai tare, de obicei atunci nu dispunem de o sumă mare de bani care să ne ajute să ne regăsim în situația de dinaintea întâmplării evenimentului fericit sau nefericit. Chiar și o călătorie în jurul lumii are nevoie de un buget pe măsură, nu-i așa?
Rolul consultantului este să identifice vulnerabilitățile care pot să dezechilibreze financiar o persoană și să-i ofere suport pentru a alege cea mai bună soluție de asigurare pentru ea, familie sau pentru afacerea pe care o conduce.
peste 4.000 de elevi sunt mai protejați de accidente rutiere în București
Singura maternitate suport Covid-19 din București primește un ecograf necesar pentru evaluarea pulmonară a nou-născuților
Susținem programul “Cercul Siguranței” prin parteneriatul cu Fundația Noi Orizonturi, inițiativă care are ca scop reducerea riscului de excluziune socială
Urmărește-ne pe
Căutăm consultanți entuziaști care să răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și să le ofere suport în alegerea celei mai potrivite soluții de asigurare.
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare. Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
Căutam Manager care să recruteze, formeze și dezvolte echipa de consultanți. Ca Manager iți vei pune în practică abilitățile de comunicare, vânzare și leadership pentru a atrage alături de tine oameni cu valori comune.
Vei fi contactat de viitorul tău manager
Vei participa la cel puțin 2 interviuri
Vei decide împreună cu managerul direct și directorul de agenție dacă acest job este cea mai bună oportunitate pentru tine
Vom căuta să găsim valori comune. Consultanți fericiți înseamnă clienți fericiți, prin urmare credem că pasiunea și profesionalismul sunt două ingrediente foarte importante în meseria noastră.
Să comunici într-un mod empatic
Să pui clientul în centrul acțiunilor tale
Să iți faci temele de fiecare dată, cunoașterea clientului este cheia unei vănzări de succes
Credem în simplificarea lucrurilor și în transparență, dar în același timp punem accent pe profesionalism. Documentează-te despre companie, jobul pentru care aplici și arată-ne cum ești tu. Vom aprecia și dacă îți vei aloca timp să pregătești un CV complet sau să ne oferi cât mai multe informații despre tine prin completarea formularului de aplicare. Citește despre informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru candidați.
Ne vei găsi în toate județele. Agențiile sunt prietenoase, iar colegii noștri le transformă în locuri ideale pentru învățare și dezvoltare profesională. Daca dorești să ne vizitezi înainte să aplici, găsești mai multe detalii aici.
Avem peste 90 de echipe în toată țara. Managerul sau Directorul de agenție este persoana care organizează interviul tocmai pentru că știm cât de importante sunt chimia și coeziunea în echipă. Te invităm să îți cunoști viitorul mentor completând formularul de aplicare.