Search
search icon Inchide

    Caută

    Oameni în vânzări

    Tu ce vrei să te faci când o să fii mare?

    Curiozitatea deschide drumuri către noi oportunități. Nu știm dacă le vei găsi la noi,
    însă te asigurăm că vei avea tot suportul necesar pentru a afla cum un simplu job poate să devină carieră.

    Povestea Generali

    Generali este rezultatul unui vis. Zeci de generații au făcut posibil ceea ce putem numi astăzi un brand internațional puternic care protejează financiar milioane de oameni și afaceri. Te invităm să descoperi în câteva minute istoria unui vis care a prins aripi în 1831.

    Domeniul asigurărilor în 3 minute

    De ce este utilă o asigurare?

    Prin intermediul unei asigurări putem să ne păstrăm echilibrul financiar în cazul unui eveniment nefericit. Iată un exemplu simplu: să spunem că locuința este afectată de incendiu și este necesar să facem reparații în valoare de 45.000 lei. Dacă anterior am încheiat o poliță facultativă de locuință, asigurătorul va acoperi cheltuiala cu realizarea lucrărilor. În acest fel nu va fi necesar să ne îndatorăm sau să apelăm la economii. Atât de simplu este!

    O asigurare înseamnă și evenimente fericite, cum ar fi intrarea la facultate a copilului, achiziționarea unei locuințe, o călătorie în jurul lumii, orice obiectiv care te face fericit și pentru care merită să economisești.

    Când este utilă o asigurare?

    O asigurare este utilă atunci când avem nevoie cel mai tare, de obicei atunci nu dispunem de o sumă mare de bani care să ne ajute să ne regăsim în situația de dinaintea întâmplării evenimentului fericit sau nefericit. Chiar și o călătorie în jurul lumii are nevoie de un buget pe măsură, nu-i așa?

    Care este rolul consultantului în asigurări?

    Rolul consultantului este să identifice vulnerabilitățile care pot să dezechilibreze financiar o persoană și să-i ofere suport pentru a alege cea mai bună soluție de asigurare pentru ea, familie sau pentru afacerea pe care o conduce.

    Ce credem că îți va plăcea la noi

    • Vei avea un mentor de la care să înveți în ritmul tău.
    • Vei participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, evenimente de agenție, teambuilding-uri.
    • Investim permanent în pregătire personală și profesională, dar și în digitalizare pentru a îndeplini cu succes așteptările clienților noștri.
    • Îți punem la dispoziție instrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să desfășori activitatea de oriunde și oricând.
    • Credem că performanța trebuie sărbătorită cu distracție pe măsură
    • Ne preocupă comunitățile din jurul nostru și ne implicăm în acțiuni menite să îmbunătățească viața oamenilor de lângă noi.
    • Iată câteva exemple:
      • check

        peste 4.000 de elevi sunt mai protejați de accidente rutiere în București

      • check

        Singura maternitate suport Covid-19 din București primește un ecograf necesar pentru evaluarea pulmonară a nou-născuților

      • check

        Susținem programul “Cercul Siguranței” prin parteneriatul cu Fundația Noi Orizonturi, inițiativă care are ca scop reducerea riscului de excluziune socială

    Aplică la unul din job-urile disponibile

    Consultant Generali

    Căutăm consultanți entuziaști care să răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și să le ofere suport în alegerea celei mai potrivite soluții de asigurare.

    Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare. Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.

    Cum ești tu?

    • Îți place să comunici și poți face să zâmbească inclusiv persoanele care nu au avut cea mai bună zi
    • Îți place să faci lucrurile bine și ești atent(ă) la detalii
    • Îți place să ai un impact pozitiv în viața oamenilor din jurul tău
    • Ești punctual(ă) și îți respecți promisiunile
    • Îți place ideea de digitalizare și ți-ai dezvoltat competențe în această direcție
    • Ești organizat(ă) și știi să iți prioritizezi sarcinile
    • Ești la curent cu evenimentele din orașul tău și profiți de orice oportunitate de a cunoaște oameni noi atunci când se ivește ocazia

    În ce constă jobul?

    • Vei identifica potențiali clienți și vei analiza împreună cu ei nevoile de protecție prin asigurare
    • Vei propune clienților soluții de asigurare
    • Vei fi vocea clienților în relația cu Generali
    • Vei completa baze de date și vei utiliza platfome digitale în activitatea zilnică
    • Vei participa la întâlniri de echipa, traininguri
    • Vei avea o pagină de facebook profesională

    Procesul nostru de recrutare:

    • Completezi formularul sau ne trimiți un CV
    • Vei participa la cel puțin 2 interviuri
    • Vei decide împreună cu managerul direct și directorul de agenție dacă acest job este cea mai bună oportunitate pentru tine

    Ce beneficii vei avea?

    • Iți oferim acces gratuit la cursul în baza căruia vei obține codul RAF (diploma care iți permite să practici această meserie)
    • Vei avea un mentor de la care să înveți în ritmul tău
    • Îți punem la dispoziție intrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să desfășori activitatea de oriunde și oricând
    • Poți să evoluezi ca manager dacă iți dorești
    • Vei participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, evenimente de agenție, teambuilding-uri

    De ce să alegi Generali?

    • Avem o experiență de peste 190 de ani în piața internațională a asigurărilor și de aproape 30 de ani în piața din România
    • Clienții ne apreciază pentru calitatea serviciilor, dar și pentru profesionalism
    • Nu suntem perfecți, dar ne prețuim echipa și ne-ar plăcea să lucrăm mult timp împreună (avem colegi care sunt în echipa noastră de peste 25 de ani)
    • Credem că performanța trebuie sărbătorită cu distracție pe masură
    • Investim permanent în pregatire personală și profesională, dar și în digitalizare, pentru a îndeplini cu succes asteptările clienților noștri
    Aplică

    Manager Generali

    Căutam Manager care să recruteze, formeze și dezvolte echipa de consultanți. Ca Manager iți vei pune în practică abilitățile de comunicare, vânzare și leadership pentru a atrage alături de tine oameni cu valori comune.

    Cum ești tu?

    • Ai cunoștinte de bază despre management
    • Te adaptezi ușor în lucrul cu oamenii, indiferent de tipul de temperament
    • Ești organizat și reușești să prioritizezi cu ușurință mai multe sarcini
    • Îți place ceea ce faci și oferi profesionalism
    • Ai experiență în vânzări sau în domeniul de servicii clienți de cel puțin 2 ani
    • Ai puternice abilități de comunicare și leadership
    • Ai cunoștințe de bază de raportare, planificare, analiză financiară
    • Înțelegi cum funcționează sistemele CRM

    În ce constă jobul?

    • Vei recruta și vei instrui colegi noi
    • Vei stabili impreună cu echipa obiectivele zilnice de activitate și vei oferi suport pentru îndeplinirea acestora
    • Vei analiza periodic evoluția consultanților și vei implementa un plan de dezvoltare
    • Vei oferi suport echipei pentru identificarea oportunităților de vânzare
    • Vei evalua performanța consultanților raportându-te la indicatori de bază

    Procesul nostru de recrutare

    • Completezi formularul sau ne trimiți un CV
    • Vei participa la cel puțin 2 interviuri
    • Vei decide împreună cu directorul de agenție și directorul regional dacă acest job este cea mai bună oportunitate pentru tine

    Ce beneficii vei avea?

    • Iți oferim acces gratuit la cursul în baza căruia vei obține codul RAF (diploma care iți permite să practici această meserie)
    • Vei avea un mentor de la care să înveți în ritmul tău
    • Iți punem la dispoziție instrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să desfășori activitatea de oriunde și oricând
    • Vei participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, recrutare, evenimente de agenție, teambuilding-uri

    De ce sa alegi Generali?

    • Avem o experiență de peste 190 de ani în piața internațională a asigurărilor și de aproape 30 de ani în piața din România
    • Clienții ne apreciază pentru calitatea serviciilor, dar și pentru profesionalism
    • Nu suntem perfecți, dar ne prețuim echipa și ne-ar plăcea să lucrăm mult timp împreună (avem colegi care sunt în echipa noastră de peste 25 de ani)
    • Credem că performanța trebuie sărbătorită cu distracție pe masură
    • Investim permanent în pregatire personală și profesională, dar și în digitalizare, pentru a îndeplini cu succes asteptările clienților noștri
    Aplică

    Misiunea noastră

    La Generali, clienții se află în centrul a tot ceea ce facem. Prin valorile și comportamentele noastre
    ne dorim să oferim o experiență unică și plină de atenție.

    Fă cunoștință cu o parte dintre cei peste 1.200 de colegi din echipa de vânzări

    Întrebări frecvente

    • Ce urmează după completarea formularului/ Trimiterea CV-ului?

      Vei fi contactat de viitorul tău manager
      Vei participa la cel puțin 2 interviuri
      Vei decide împreună cu managerul direct și directorul de agenție dacă acest job este cea mai bună oportunitate pentru tine

    • După ce criterii voi fi selectat?

      Vom căuta să găsim valori comune. Consultanți fericiți înseamnă clienți fericiți, prin urmare credem că pasiunea și profesionalismul sunt două ingrediente foarte importante în meseria noastră.

    • Ce înțelegem noi prin profesionalism?

      Să comunici într-un mod empatic

      Să pui clientul în centrul acțiunilor tale

      Să iți faci temele de fiecare dată, cunoașterea clientului este cheia unei vănzări de succes

    • Cum mă pregătesc pentru interviu?

      Credem în simplificarea lucrurilor și în transparență, dar în același timp punem accent pe profesionalism. Documentează-te despre companie, jobul pentru care aplici și arată-ne cum ești tu. Vom aprecia și dacă îți vei aloca timp să pregătești un CV complet sau să ne oferi cât mai multe informații despre tine prin completarea formularului de aplicare. Citește despre informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru candidați.

    • Unde voi lucra?

      Ne vei găsi în toate județele. Agențiile sunt prietenoase, iar colegii noștri le transformă în locuri ideale pentru învățare și dezvoltare profesională. Daca dorești să ne vizitezi înainte să aplici, găsești mai multe detalii aici.

    • Din ce echipă voi face parte?

      Avem peste 90 de echipe în toată țara. Managerul sau Directorul de agenție este persoana care organizează interviul tocmai pentru că știm cât de importante sunt chimia și coeziunea în echipă. Te invităm să îți cunoști viitorul mentor completând formularul de aplicare.