Search
search icon Inchide

    Caută
    • {{ step }}

    Asigurarea de locuință online

    Poți cumpăra online asigurarea ta de locuință

    ÎNCHEIE PÂNĂ LA 30.06 O ASIGURARE NOUĂ ANUALĂ DE LOCUINȚĂ
    ȘI AI GRATUIT ASISTENȚĂ TEHNICĂ DE URGENȚĂ.

    Date client

    Ai deja cont? Pentru a fluidiza procesul de ofertare și emitere a poliței EUROCASA, îți recomandăm să te loghezi in contul tău.
    Daca nu ai cont, nu iti face griji. Il vei putea crea în pasul 3, după alegerea ofertei care ți se potrivește.

    Atenție! Polițele pot fi emise doar pe numele titularului de cont Generali. Achiziția online a polițelor EUROCASA este disponibilă 24/7.

    Atenție! Polițele pot fi emise doar de către asigurat (proprietarul imobilului). Achiziția on-line a polițelor EUROCASA este disponibilă 24/7, cu condiția funcționării serviciului P.A.I.D. Cumpărarea on-line a asigurării facultative de locuință EUROCASA, prin prezenta aplicație este limitată la persoane fizice și juridice ce dețin în proprietate imobile cu destinație de locuință finalizate (si cu rol fiscal de locuință), având an construcție mai nou de 1940, ce se află la mai mult de 100 metri de ape curgătoare și nu se află în zone cu alunecări de teren, sunt construite din material tratate termic/chimic incombustibile (exclus chirpici, paianta, integral lemn, văiugă, cărămidă nearsă), nu se află pe lista monumentelor istorice/ clădirilor de patrimoniu de pe site-ul Ministerului Culturii și care nu se află la etajele mansardate ale blocurilor. Pentru orice alte situații, vă rugăm să vă adresați oricărei agenții Generali, accesând pagina https://www.generali.ro/contact/retea-agentii-generali sau sa ne scrieți la adresa hhonline.ro@generali.com

    Ai uitat datele de logare?

    Ești logat ca {{ user.email }}.
    Dacă este necesar, actualizează-ți datele în secțiunea dedicată din "Contul meu".

    Adresă asigurat

    Adresă imobil

    Informații imobil

    info
    info

    Detalii poliță

    Acoperiri de bază (riscuri minim obligatorii)

    • icon

      FLEXA: incendiu, trăsnet, explozie, căderea aparatelor de zbor si a vehiculelor spatiale, lovirea de către autovehicule, fum, gaz sau vapori, cheltuieli necesare pentru demolare, evacuare si transport

    • icon

      Evenimente socio-politice

    • icon

      Boom-sonic

    • icon

      Calamități naturale: cutremur, inundații și aluviuni, fenomene atmosferice, prăbușirea, alunecarea, surparea terenului, greutatea stratului de zăpadă

    • icon

      Cheltuieli de cazare provizorie la o altă locație din județ, pentru o perioada maximă de 3 luni (gratuit)

    • icon

      Anularea plecării în călătorie (gratuit)

    Acoperiri adiționale (riscuri opționale)

    Alege
    Acoperire
    {{ offer.coverage.toUpperCase() }}
    Primă anuală
    {{ offer.premium_yearly }} {{ policy_currency_selected }}
    Prima de plată (conform frecvenței {{ (payment_frequency_selected === 'anual' ? 'Integral' : (payment_frequency_selected === 'trimestrial' ? 'Trimestrial' : 'Semestrial')) }} selectate)
    {{ offer.price }} RON

    10% limita de despăgubire pentru furt prin efracție, tâlhărie, acte de vandalism și daune produse cu ocazia furtului sau in cazul daunelor produse de avarii la instalațiile de apă.
    60 euro (sau echivalent lei) franșiză suportată de către client pentru daune produse la avarii la instalațiile de apă

    100% limita de despăgubire pentru furt prin efracție, tâlhărie, acte de vandalism și daune produse cu ocazia furtului sau în cazul daunelor produse de avarii la instalațiile de apă.
    0 euro (sau echivalent lei) franșiză suportată de către client pentru daune produse la avarii la instalațiile de apă

    Alege oferta care ți se potrivește.
    Confirmă că ai luat la cunoștință despre documentul de informare privind produsele de asigurare.

    Draga client, în conformitate cu legislația națională, este interzis să emitem o poliță facultativă de locuință în lipsa unei polițe obligatorii de locuință PAD. Întrucât nu am identificat o astfel de poliță pentru imobilul propus spre asigurare, emiterea poliței facultativă trebuie efectuată împreună cu cea obligatorie. Dacă ești de acord, te rugăm să urmezi pașii de mai jos.

    Dacă ai însa o poliță PAD valabilă, iar noi nu am reușit să o identificăm, te rugăm să te adresezi oricărei agenții Generali pentru emiterea poliței facultative.

    Detalii necesare pentru polița obligatorie PAD

    Prima anuală
    {{ offer_pad.price }} RON

    Draga client, te anunțăm cu acest prilej că polița dvs. PAD (asigurarea obligatorie a locuinței) va expira în data de {{ selected_offer.policy_pad.exp_date }}. Te rugăm că anterior acestui moment, în conformitate cu legislația națională, să faci demersurile pentru reînnoirea acesteia. Te poți adresa oricărei agenții Generali sau oricărui alt distribuitor.

    Acest mesaj, cu rol informativ, arata interesul nostru pentru oferirea către client a unei game de servicii cat mai extinse.

    Alte detalii necesare

    Acord Marketing

    Sunt în mod expres de acord ca Generali România Asigurare Reasigurare (“Generali”), în calitate de asigurator, să prelucreze datele mele cu caracter personal în scop de marketing direct și, în acest sens sunt în mod expres de acord să mi se comunice și sa primesc de la Generali informari despre serviciile și produsele sale, inclusiv pentru imbunătățirea acestora, beneficii pe care să le accesez, oferte promoționale sau alte oportunități:

    Alte acorduri, termeni si conditii

    După plată primei de asigurare, polița în format PDF va fi transmisă automat pe e-mailul dumneavoastră. În plus, veți avea oricând posibilitatea sa descărcați polița din contul dumneavoastră de client. Suntem interesați în permanentă de îmbunătățirea serviciilor noastre. De aceea, pentru a nota opinia dumneavoastră cu privire la experiența pe care ați avut-o în timpul procesului de cumpărare online, un reprezentant Generali va poate contacta în perioada următoare.

    Trebuie să alegi dacă ești de acord sau nu cu utilizarea datelor tale in scop de marketing.

    Trebuie să parcurgi și să fii de acord cu Formularul DNT și oferta RCA.

    Trebuie să citești și să fii de acord cu prevederile Legii 132/2017 si ale Normei 20/2017.

    Trebuie să ai peste 18 ani și informațiile furnizate de către tine trebuie sa fie reale.

    Trebuie să citești și să fii de acord cu
    Termenii și condițiile de emitere a poliței.

    Polița pe care încercați să o achitați nu poate fi emisă,
    deoarece ar deveni retroactivă.
    În câteva secunde veți fi redirecționat în pasul 1,
    pentru a alege altă dată de început a contractului.

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    • Ce este asigurarea facultativă de locuință Eurocasa?

      Eurocasa, este asigurarea facultativă de locuință, un instrument eficace de protecție a deținătorilor de locuințe, pentru o gamă largă de riscuri (incendiu, explozie, măsuri de stingere a incendiilor, etc.), inclusiv calamități naturale, furt, vandalism, greve, avarii instalații sanitare și centrală termică, fenomene electrice, răspundere civilă.

    • Cum stabilesc suma asigurată a locuinței?

      • Suma asigurată se stabilește de către Asigurat (proprietarul locuinței), la valoare de nou sau valoare reală:
        • Valoarea de nou (de înlocuire) oferă Asiguratului posibilitatea de a primi integral costul de reconstrucție (sau înlocuire) a bunului distrus sau avariat (fără aplicarea procentului de depreciere);
        • Valoarea reală implică diminuarea despăgubirii cu un procent de depreciere, calculat în funcție de vechimea bunului avariat;
      • Pentru evitarea subasigurării (asigurarea la o valoare mai mică a clădirii), pentru contractarea online a asigurării Eurocasa, s-a stabilit un interval de referință cuprins între 700 și 1.700 eur/mp. Dacă locuința dumneavoastră nu se încadrează în acest interval de referință, va rugăm să vă adresați oricărei Agenții Generali România sau să ne scrieți la adresa hhonline.ro@generali.com
    • Pe ce perioadă se poate încheia asigurarea facultativă de locuință?

      Asigurarea se poate încheia doar pe perioade anuale, cuprinse între 1 și 30 de ani.

    • Dacă locuința este achiziționată pe persoană juridică, îi pot încheia asigurare de locuință?

      Da, toate persoanele fizice sau juridice ce dețin clădiri cu destinație de locuință, pot încheia polițe facultative pentru aceste locuințe, după încheierea asigurării obligatorii pentru locuințe PAD.

    • Cine este despăgubit în cazul producerii unui eveniment asigurat?

      Despăgubirea pentru locuință se plătește proprietarului locuinței, care întotdeauna are calitatea de Asigurat în polița de asigurare.

    • Când nu se acordă despăgubiri?

      Principalele situații pentru care Generali România nu va plăti despăgubiri sunt:

      • Atunci când daunele sunt cauzate de infiltrații de apă provenită din extrerior;
      • Atunci când asigurarea s-a încheiat pentru clădiri și bunuri excluse în mod expres prin Condițiile generale de asigurare, Condițiile particulare de asigurare și PID;
      • Atunci când asigurarea Eurocasă s-a încheiat pentru clădiri care:
        • nu au încheiată poliță obligatorie PAD;
        • nu au ROL fiscal de locuință;
        • nu sunt finalizate și locuințe.

      Vă rugăm să parcurgeți atât Documentul de Informare al Produsului cât și condițiile de asigurare.

    • Ce nu se asigură?

      • Locuințele încadrate în clasele de risc seismic 1, 2 sau Urgenta1;
      • Locuințele construite pe structură de rezistență/integrală din lemn, paiantă, chirpici, vaiugă, cărămida nearsă sau orice alte materiale netratate chimic și/sau termic;
      • Locuințe aflate la etajele mansardate ale blocurilor;
      • Locuințe construite înainte de 1940;
      • Locuințe situate la mai puțin de 100m de ape, în zone în care construcția este interzisă, predispuse la inundații, alunecări de teren, avalanșe, căderi de stânci;
      • Sere, solarii, pavilioane, grajduri, saivane, cotețe, corturi, prelate, copertine, acoperiri terase din material textil și/sau plastic, închideri perimetrale din folie etc.;
      • Construcții degradate, nelocuite, părasite, nefuncționale, demolabile, de patrimoniu și/sau monumente istorice;
      • Bunuri din anexe, subsoluri, demisoluri;
      • Vehicule înmatriculate/înmatriculabile, ambarcațiuni, aparate de zbor, bunuri scoase din uz, bunuri ce constituie obiectul unui contract de credit.
    • Ce se întamplă după o daună?

      După plata fiecărei despăgubiri, suma asigurată se micşorează cu suma cuvenită drept despăgubire. În caz de daună parţială, la solicitarea Asiguratului, ulterior efectuării reparaţiei, Asigurătorul poate reîntregi suma asigurată prin emiterea unui act adiţional şi în schimbul încasării unei prime de asigurare suplimentare. În cazul în care nu se reîntregeşte suma asigurată, plata despăgubirilor pentru daune ulterioare se va efectua cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor art.4. Asigurarea parțială din Condițiile de asigurare. În caz de daună totală, după plată despăgubirilor, contractul de asigurare încetează.