Search
search icon Inchide

    Caută
    • {{ step }}

    Asigurare Accidente

    Formular de analiză a cerințelor și necesităților clientului

    Date asigurat

    Ai deja cont? Pentru a fluidiza procesul de ofertare și emitere a poliței, îți recomandăm să te loghezi în contul tău.

    Dacă nu ai cont, nu îți face griji. Îl vei putea crea în pasul 3, după alegerea ofertei care ți se potrivește.

    Atenție! Polițele pot fi emise doar de către asigurat care va fi și contractantul poliței. Achiziția on-line a polițelor Accidente Individual și pentru Familie este disponibilă 24/7.
    Cumpărarea on-line a asigurării facultative Accidente Individual și pentru Familie, prin prezenta aplicație este limitată la persoane fizice, cetățeni români sau străini, care au domiciliul sau rezidență pe teritoriul României.

    Pentru orice alte situații, vă rugam să vă adresați oricărei agenții Generali, accesând pagina https://www.generali.ro/contact/retea-agentii-generali sau sa ne scrieți la adresa accidenteonline.ro@generali.com

    Ai uitat datele de logare?
    Termeni și Condiții

    Informații despre risc

    Tipul asigurării

    Detalii poliță

    Acoperiri obligatorii (riscuri de bază)

    Deces din accident

    Invaliditate permanentă din accident

    Acoperiri adiționale (riscuri opționale)

    1000

    Alege
    Frecvență de plată
    {{ offer.payment_frequency }}
    Primă anuală
    {{ policy_currency }}
    Prima rată de plată (conform frecvenței {{ offer.payment_frequency }} selectate)
    RON
    Alege oferta care ți se potrivește.
    Confirmă că ai luat la cunoștință despre documentul de informare privind produsele de asigurare.

    Asigurarea ta de Accidente

    arrows-expand

    Asigurarea ta de Accidente

    arrows-expand

    Acord Marketing

    Sunt în mod expres de acord ca Generali România Asigurare Reasigurare (“Generali”), în calitate de asigurator, să prelucreze datele mele cu caracter personal în scop de marketing direct și, în acest sens sunt în mod expres de acord să mi se comunice și sa primesc de la Generali informari despre serviciile și produsele sale, inclusiv pentru imbunătățirea acestora, beneficii pe care să le accesez, oferte promoționale sau alte oportunități:

    Alte acorduri, termeni și condiții

    După plata primei de asigurare, polița în format PDF va fi transmisă automat pe e-mailul dumneavoastră. În plus, veți avea oricând posibilitatea să descărcați polița din contul dumneavoastră de client. Suntem interesați în permanența de îmbunătățirea serviciilor noastre. De aceea, pentru a nota opinia dumneavoastră cu privire la experiența pe care ați avut-o în timpul procesului de cumpărare online, un reprezentant Generali va poate contacta în perioada următoare.

    Trebuie să alegi dacă ești de acord sau nu cu utilizarea datelor tale în scop de marketing.

    Trebuie să parcurgi și să fii de acord cu Formularul DNT și oferta RCA.

    Trebuie să citești și să fii de acord cu prevederile Legii 132/2017 și ale Normei 20/2017.

    Întrebări frecvente

    • Ce este asigurarea de accidente de persoane?

      Este o forma de protectie prin care Generali iti acorda tie si familiei tale suportul financiar necesar in cazul unor evenimente nefericite cum ar fi decesul sau invaliditate permanenta (totala sau partiala) ca urmare a unui accident.

    • De ce am nevoie de asigurarea de accidente persoane?

      Asigurarea de accidente de persoane te protejează împotriva unor evenimente neprevăzute si oferă o stabilitate financiara pentru tine si familia ta:

      • Protecție financiara in cazul unui eveniment asigurat.
      • Flexibilitate, prin posibilitatea de a personaliza pachetul de beneficii, prin atasarea unor acoperiri suplimentare la asigurarea de baza.
      • Protecție 24 ore din 24 ore, oriunde in lume.
    • Ce acopera asigurarea de accidente persoane?

      • decesul asiguratului ca urmare a unui accident;
      • invaliditatea permanentă ca urmare a unui accident (parțială sau totală);
      • spitalizarea în caz de accident (acoperire din prima zi de spitalizare daca au existat minim 3 zile de spitalizare);
      • imobilizare in aparat ghipsat ca urmare a unui accident
      • intervențiile chirurgicale ca urmare a unui accident
      • fracturi ca urmare a unui accident
      • arsuri ca urmare a unui accident
    • Ce nu se asigura (excluderi)?

      • evenimente care s-au produs înainte de data intrării în vigoare a asigurării;
      • evenimente ocazionate de război, tulburări civile, etc.
      • decesul Asiguratului cauzat de un act intenționat al unui Beneficiar;
      • participare la concursuri sportive sau antrenamente, ascensiuni montane, sporturi ce implica salturi/ sărituri, speologie, surf, windsurf;
      • sinucidere, tentativa de sinucidere, automutilare, îmbolnăvire intenționata, comiterea cu intenție a unor fapte grave;
      • consum de alcool, droguri, abuz de medicamente, stupefiante;
      • orice cauze care nu au legătură cu acoperirile;
      • conducerea unui vehicul fără permis de conducere corespunzător;
      • participarea la întreceri cu vehicule cu motor pe pământ, apa, în aer;
      • consecința infectării cu HIV, SIDA;
      • participare la experimente medicale, studii clinice, lucrări de cercetare, boli, stări patologice cronice și/ sau acute.
    • Exista restricții de acoperire?

      • persoane cu vârsta de peste 75 de ani;
      • persoane care nu au domiciliul sau rezidența pe teritoriul României;
      • persoane cu defecte fizice, paralizie sau mutilări evidente;
      • intervenții chirurgicale estetice sau reparatorii, tratamente stomatologice și de restaurare dentară, condiții speciale în spital, intervenții chirurgicale necesare ca urmare a unor arsuri de gradul I;
      • servicii medicale prestate de o rudă și/ sau afin a Asiguratului.
    • Cine poate beneficia de despăgubire?

      Pentru a putea încheia un contract de asigurare pentru accidente, trebuie să ai vârsta cuprinsă între 18 și 74 de ani. De despăgubirile precizate în contractul de asigurare pot beneficia următoarele persoane:

      • asiguratul principal, care este si contractant;
      • beneficiarii desemnați de contractant;
      • moștenitorii legali .
    • Cum se calculeaza despagubirea in cazul unui accident?

      • In cazul decesului asiguratului ca urmare a unui accident Generali plătește beneficiarilor desemnați sau moștenitorilor legali, suma asigurata menționata in poliță pentru acest risc.
      • In cazul invaliditatii permanente ca urmare a unui accident (parțială sau totală) Generali plătește asiguratului o indemnizatie de asigurare. Indemnizația de asigurare cuvenită se calculează în funcție de gradul de invaliditate permanentă stabilit conform „Tabelului de procente pentru invaliditate permanentă”. La suma asigurată pentru invaliditate permanentă ca urmare a unui accident mentionata in polita, se va aplica procentul aferent gradului de invaliditate permanentă stabilit.
      • In cazul spitalizarii ca urmare a unui accident daca asiguratul este internat într-un spital pentru o perioadă de cel puțin 3 zile consecutive, Generali plătește, începând cu prima zi de internare pentru fiecare zi de spitalizare, indemnizația prevăzută în poliță pentru acest risc asigurat. Numarul maxim de zile pentru un singur eveniment este de 90 de zile iar numarul maxim de zile pentru un an de asigurare este de 180 de zile (indiferent cate accidente sufera asiguratul în această perioadă).
      • In cazul imobilizării in aparat ghipsat ca urmare a unui accident, Generali plătește indemnizația prevăzută în poliță, pentru fiecare zi de imobilizare, pentru o perioadă maximă de 40 zile pe an de asigurare, indiferent de numărul accidentelor suferite de asigurat în această perioadă.
      • In cazul unei intervenții chirurgicale ca urmare a unui accident, daca asiguratul este încă în viață după 24 de ore de la finalizarea intervenției, Generali plătește o indemnizație de asigurare. Indemnizația de asigurare se calculează prin înmulțirea sumei asigurate pentru intervenții chirurgicale menționată in poliță, cu cota procentuală corespunzătoare respectivei intervenții, conform „Tabelului de procente pentru intervenții chirurgicale”.
      • In cazul unei fracturi ca urmare a unui accident Generali plătește o indemnizație de asigurare. Indemnizația de asigurare se calculează, prin înmulțirea sumei asigurate pentru fracturi mentionata in polita, cu cota procentuală corespunzătoare respectivei fracturi din tabelul pentru fracturi.
      • In cazul unei arsuri ca urmare a unui accident Generali plătește o indemnizație de asigurare. Indemnizația de asigurare se calculează, prin înmulțirea sumei asigurate pentru arsuri mentionata in polita, cu cota procentuală corespunzătoare respectivei arsuri din tabelul pentru arsuri.
    • Ce obligatii am?

      • declararea corecta, completa și în conformitate cu realitatea a tuturor informațiilor referitoare la risc și la împrejurările producerii evenimentului asigurat;
      • plata anticipată și integrală a primei de asigurare;
      • prevenirea producerii evenimentului asigurat, ca și cum nu ar exista asigurare;
      • comunicarea producerii evenimentului asigurat către Asigurator în cel mai scurt timp de la producerea acestuia;
      • comunicarea către Asigurator a fiecărui fapt care are legătură cu producerea evenimentului;
      • comunicarea în scris a oricăror împrejurări esențiale privind riscul în maxim 10 zile de la data luării la cunoștință;
      • notificarea în scris a oricăror informări și declarații.
    • Cand și cum plătesc?

      • anterior datei de începere a perioadei de asigurare;
      • în valuta stabilita în poliță pentru plata primelor de asigurare;
      • prin virament bancar direct în conturile Asiguratorului indicate în polița de asigurare;
      • la intermediarii în asigurări (agenți, brokeri) împuterniciți de Asigurator să încaseze primele de asigurare;
      • prin POS la sediile Asiguratorului.
    • Când începe și când încetează acoperirea?

      • Acoperirea începe la data fixată în poliță dar nu înainte de ora 00.00 a zilei următoare celei în care s-a încasat prima de asigurare/ rata I de primă;
      • Acoperirea încetează la ora 24.00 a ultimei zile de valabilitate menționate în poliță.
      • Acoperirea prin asigurare, pentru fiecare asigurat în parte, indiferent de durata asigurării înscrisă în poliță, încetează la ora 24 a zilei în care:
      • a survenit decesul Asiguratului;
      • s-a stabilit invaliditatea permanentă de 100%;
      • asiguratul a intrat în categoria persoanelor neasigurabile conform prezentelor condiții de asigurare;
      • prima de asigurare sau ratele de primă nu au fost achitate în cuantumul și la temenele stabilite prin contractul de asigurare.
    • Cum pot să reziliez contractul de asigurare?

      • Prin denunțare unilaterală, cu notificarea scrisă prealabilă, cu cel puțin 20 de zile înainte de denunțare;
      • Suplimentar, in cazul contractelor emise online, pe site-ul www.generali.ro, in termen de 14 zile calendaristice din ziua încheierii contractului, fără penalități si fără a fi necesara invocarea vreunui motiv, daca nu s-au produs riscuri asigurate