Ne dorim ca timpul petrecut de tine pentru soluționarea unei daune să fie cât mai scurt. De aceea am implementat un proces simplu și eficient de notificare și constatare a daunei, totul ONLINE.
Asigură-te că ne înștiințezi de avariile din locuința ta în maxim 3 zile (72 de ore) de la data la care ai luat cunoștință de producerea evenimentului.
Este necesar să ai la îndemână:
Iată pe scurt, pașii pe care trebuie să-i urmezi:
Completează formularul online aici
Vei fi contactat telefonic sau prin e-mail de unul dintre colegii noștri
Nota de constatare o vei primi prin e-mail, fără nicio altă deplasare
Dacă preferi să faci notificarea daunei prin telefon, poți suna la call center apelând numărul 0372.010.202 de luni pănă vineri, în intervalul 09:00 – 18:00.
Documente necesare
În funcție de tipul și natura evenimentului pot fi solicitate suplimentar, dacă este cazul, documente specifice.
Cererile de despăgubire pe care le vei primi de la inspectorii de daune sunt acceptate în format digital (scanat și semnat), urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere.
Având în vedere faptul că ne vei furniza datele tale cu caracter personal sau, după caz, ale altor persoane, Generali va prelucra aceste date conform Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal din secțiunea privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal