Search
search icon Inchide

    Caută

    Daune locuință

    Pași

    Ne dorim ca timpul petrecut de tine pentru soluționarea unei daune să fie cât mai scurt. De aceea am implementat un proces simplu și eficient de notificare și constatare a daunei, totul ONLINE.

    Asigură-te că ne înștiințezi de avariile din locuința ta în maxim 3 zile (72 de ore) de la data la care ai luat cunoștință de producerea evenimentului.

    Este necesar să ai la îndemână:

    • Numărul poliței de asigurare
    • Cartea de identitate
    • Câteva fotografii cu locul avariat

    Iată pe scurt, pașii pe care trebuie să-i urmezi:

    notes

    Completează formularul online aici

    phone

    Vei fi contactat telefonic sau prin e-mail de unul dintre colegii noștri

    signal

    Nota de constatare o vei primi prin e-mail, fără nicio altă deplasare

    operator

    Dacă preferi să faci notificarea daunei prin telefon, poți suna la call center apelând numărul 0372.010.202 de luni pănă vineri, în intervalul 09:00 – 18:00.

    Documente utile

    Documente necesare

    1. Copia poliței de asigurare
    2. Copie act de identitate (CI/BI/Pașaport) pentru asigurat/reprezentant/păgubit
    3. Copie act proprietate pentru imobilul asigurat
    4. Copie schiță imobil asigurat (pentru daunele la clădire)
    5. Documente emise de autorități (proces verbal pompieri, proces verbal poliție, proces verbal sau orice document emis de Asociația de proprietari cu privire la eveniment, etc), dacă este cazul
    6. Deviz de reparație întocmit de firma de specialitate (în cazul în care dorești efectuarea reparațiilor cu firme de specialitate), în vederea verificării și aprobării de către GENERALI ROMÂNIA, sau solicitarea de efectuare a reparațiilor în regie proprie
    7. Note de constatare tehnică întocmit de firma de specialitate, pentru echipamente/bunuri avariate datorită evenimentului produs
    8. Declarații de martori, dacă este cazul
    9. Notificarea de daune bunuri

    În funcție de tipul și natura evenimentului pot fi solicitate suplimentar, dacă este cazul, documente specifice.

    Cererile de despăgubire pe care le vei primi de la inspectorii de daune sunt acceptate în format digital (scanat și semnat), urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere.

    Notificare daune

    Având în vedere faptul că ne vei furniza datele tale cu caracter personal sau, după caz, ale altor persoane, Generali va prelucra aceste date conform Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal din secțiunea privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

    Este necesar să ai la îndemână:

    • Numărul poliței de asigurare
    • Cartea de identitate a asigutatului
    • Fotografii cu avariile
    info

    {{ insurance_nr_error }}

    {{ event_datetime_error }}

    {{ policy_error }}

    {{255 - other_damaged_objects.length}} charactere rămase

    {{255 - comments.length}} charactere rămase

    Fotografii zone avariate (maxim 10 foto)

    Copie CI asigurat*

    Copie act proprietate

    Adresa autoritati (ANMH, Politie, ISU etc)

    Pasul anterior