Generali România: Măsuri de protecție și soluții tehnice implementate în contextul epidemiei COVID-19

București – Într-o perioadă cu totul excepțională, generată de epidemia COVID-19, dorim să aducem la cunoștința publicului larg măsurile puse în aplicare în cadrul Generali România pentru o protecție adecvată a tuturor celor cu care interacționăm.

“Limitarea interacțiunilor fizice este primordială pentru a preveni răspândirea virusului și, de aceea, încurajăm atât clienții, cât și colegii, să înlocuiască întâlnirile și procesele pe hârtie cu soluții electronice. În același timp, dorim să vă asigurăm că serviciile comerciale și cele de despăgubire furnizate de Generali Romania continuă să funcționeze în spațiile de lucru cu publicul, în parametri optimi”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Astfel, pentru a putea soluționa mai ușor, la distanță, solicitările clienților, există implementate următoarele soluții adiționale:

  • Se introduce facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de polițe Casco sau RCA până la o limita estimată de 5.000 lei per eveniment.
  • Facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de polițele de locuințe se majorează de la o limită estimată de 1.500 lei până la 5.000 lei per eveniment.
  • Clienții își pot efectua singuri inspecția de risc pentru polițele Casco, respectând instrucțiunile tehnice privind fotografiile și transmițându-le ulterior către distribuitorii Generali.
  • In cazul polițelor de viață și sănătate, documentele necesare pentru subscrierea poliței sunt acceptate în format digital.
  • Cererile de despăgubire sunt acceptate în format digital pentru toate polițele de tipul: Casco, RCA, locuințe și IMM, călătorie în străinătate, viață și sănătate, urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere. Soluționarea despăgubirilor în baza polițelor de călătorie, de viață și de sănătate, se va efectua în baza documentelor primite în format electronic.

Notificarea daunelor se face online, la link-ul https://www.generali.ro/daune/, în functie de tipul de poliță în vigoare, iar documentele, inclusiv cererea de despăgubire, se transmit pe email către inspectorul de daune care gestionează solicitarea.

Soluțiile amintite anterior le completează pe cele aflate deja în vigoare și care dovedesc o utilitate sporită în acest context, precum: semnătura electronică a contractelor de asigurare, plata online a primelor de asigurare pe www.generali.ro și achiziția online de polițe RCA sau de călătorie.

Spațiile de lucru cu publicul – agențiile Generali și centrele de daune din întreaga țară – funcționează cu existența unor măsuri sporite de prevenție: echipament de protecție alături de substanțe dezinfectante necesare pentru personalul Generali și pentru clienți.

Pentru o și mai mare siguranță, în cadrul Generali România au fost puse în aplicare măsuri de natura logistică, prin limitarea la maxim a deplasărilor în interes de serviciu, amânarea tuturor evenimentelor programate și implementarea lucrului de la domiciliu pe scară largă.

“Monitorizăm continuu situația și suntem pregătiți să ajustăm în timp real modul în care lucrăm. Prioritatea noastră este siguranța tuturor colegilor, clienților și a celor apropiați lor. Este o perioada în care toți avem o răspundere însemnată față de comunitățile din care facem parte. Sunt încrezător că o putem traversa împreună, respectând întocmai instrucțiunile autorităților, fiind prudenți și responsabili”, a încheiat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Pentru informații suplimentare accesați www.generali.ro sau trimiteți o solicitare la adresa info.ro@generali.com.

GENERALI ROMÂNIA

Generali România este unul dintre primii 10 asigurători locali conform volumului total de prime brute subscrise în 2018 şi face parte din grupul italian Generali. Independent din 1831, grupul este unul dintre cei mai mari asigurători din lume și activează în 50 de țări, având un volum total de prime ce a depășit 69,7 miliarde euro în 2019. Cu aproape 72.000 de angajați și 61 de milioane de clienți, grupul ocupă o poziţie de lider pe pieţele vest-europene şi un loc tot mai important pe piețele din Europa Centrală și de Est şi din Asia. Ambiția Generali este de a deveni partener pe viață al clienților săi, oferind soluții inovative, personalizate, prin intermediul rețelei sale unice de distribuție. În Austria, Europa Centrală și de Est și în Rusia, Grupul este in top 3 asigurători, activ 13 țări, operațiunile fiind coordinate din biroul regional Austria, CEE & Russia, cu sediul in Praga, Cehia.

Birou comunicare

Mihai Crăcea

Specialist Relații Publice

E-mail: mihai.cracea@generali.com

Generali Romania

Piața Charles de Gaulle, nr. 15

Sector 1, București

info.ro@generali.ro

www.generali.ro