Peste 1000 de consultanti Generali sunt pregatiti sa te ajute. Află detalii!
Asigurari
Vezi mai mult
Cumpara online
Daune
Despre noi
Contact
Sunt situatii la care nu ne place sa ne gandim. Si exact acestea sunt situatiile pentru care trebuie sa fim pregatiti in cazul in care se intampla. Iata pasii pe care trebuie sa-i urmezi, in caz de accident sau alta problema de sanatate.
Important! Pentru asigurarile incheiate de angajator va rugam sa luati legatura cu reprezentantii companiei dumneavoastra pentru a afla care este procedura de urmat.
Anuntarea daunei se poate efectua fie in scris (fax/e-mail), sau telefonic, la cea mai apropiata agentie de-a noastra. Pentru detalii poti consulta lista de agentii aici.
Pentru Bucuresti poti trimite notificarea si la: fax: 021. 312.37.20 telefon: 0372.010.202 email: dauneviata.ro@generali.com program: luni-vineri orar: 09:00-17:00
Verifica lista de documente necesare si in functie de categoria in care se incadreaza dauna, pregateste dosarul complet.
Documentele pot fi depuse la orice sediu al nostru (local sau din Bucuresti) sau pot fi transmise prin posta sau curier in atentia Departamentului Daune la adresa Piata Charles de Gaulle nr 15, etaj 7, Sector 1, Bucuresti.
Deces:
Pentru deces din accident rutier:
Pentru deces din accident de munca:
Invaliditate Permanenta Totala sau Partiala:
Spitalizare:
Concediu medical – Incapacitate temporara de munca:
Fracturi:
Cheltuieli medicale:
Ghips:
Atentie! Ne rezervam dreptul de a solicita si alte documente in cazul in care acestea vor fi necesare pentru solutionarea dosarului.
In cazul politelor de grup se va solicita o adresa din partea firmei din care sa rezulte: data angajarii, functia pe care era angajata persoana in cauza, faptul ca la data evenimentului era angajatul firmei.
In cazul politelor de asigurare la care suma asigurata este stabilita in functie de salariul (brut sau net) anual, se va solicita o adresa de la firma din care sa rezulte respectivul salariu sau/si copia cartii de munca.
Cererile de despagubire sunt acceptate in format digital (scanat si semnat), urmand ca platile sa se faca direct in contul indicat in cerere. De asemenea, solutionarea despagubirilor in baza politelor de de viata se va efectua in baza documentelor primite in format electronic (scan).