Search
search icon Inchide

    Caută

    Daune sănătate

    Rambursare cheltuieli

    Pentru decontarea ulterioară a cheltuielilor, te rugăm să parcurgi pașii de mai jos.

    Anunțarea daunei

    Comunicarea daunei se va face pe adresa daunesanatate.ro@generali.com

    • În cazul în care urmează să efectuezi un serviciu medical în afara rețelei agreate de Prestatori, sau într-un Spital de stat, termenul de notificare este maxim 30 zile calendaristice de la data producerii riscului asigurat.
    • În cazul în care ai efectuat cheltuieli medicale post-spitalizare/ post intervenție chirurgicală, respectiv procurarea de medicamente, administrarea de medicamente sau achiziția de materiale necesare administrării tratamentului recomandat de medic, termenul de notificare și trimiterea dosarului de daună este de maxim 30 zile calendaristice de la data externării/ efectuării intervenției chirurgicale.
    • În cazul în care ai fost diagnosticat cu o Boală gravă din lista bolilor menționate în Condițiile de asigurare, în vederea acordării indemnizației de asigurare, dosarul trebuie transmis în termen de 30 zile de la stabilirea diagnosticului.
    number-first

    Alegi orice clinică din afara rețelei.

    number-second

    Beneficiezi de serviciile medicale solicitate, achitând contravaloarea acestora. Soliciți documentele necesare decontării (chitanțe, facturi, rapoarte medicale etc.).

    number-third

    Soliciți decontarea serviciilor medicale achitate prin deschiderea unui dosar de daună la Generali.

    Documente necesare

    Toate documentele medicale, copia actului de identitate a persoanei asigurate și declarația de eveniment vor fi transmise pe adresa daunesanatate.ro@generali.com

    Completează Declarația de eveniment
    ​ Acestea sunt documentele minim necesare pentru înregistrarea și evaluarea dosarului.​
    Spitalizare și Intervenții chirurgicale din accident și / sau îmbolnăvire: ​

    • bilet de externare;
    • documente fiscale justificative (factură, bon fiscal, chitanță) – în cazul accesării serviciilor în unități medicale private.​

    Cheltuieli medicale post-spitalizare / post-intervenții chirurgicale din Accident și /sau din Îmbolnăvire (procurarea de medicamente, administrarea de medicamente sau achiziția de materiale necesare administrării tratamentului):​​

    • prescripția / recomandarea medicală eliberată de medicul curant (rețeta / scrisoare medicală datată, parafată și semnată de medic);​
    • documente fiscale de achiziție / administrare a tratamentului / materialelor (bonuri fiscale, facturi, chitanțe).​

    Recuperare medicală post-spitalizare / post-intervenție chirurgicală din Accident și / sau din Îmbolnăvire:​​

    • biletul de externare care să conțină recomandarea pentru recuperare medicală;
    • fișa de tratament recuperator eliberată de Prestatorul de servicii medicale de recuperare, care să conțina tipul și numărul procedurilor recomandate și efectuate;​
    • documente fiscale justificative (factură, bon fiscal, chitanță).

    Boli grave:​

    • documente medicale din care să reiasă diagnosticarea cu boala grava sau intervenția chirurgicală dintre cele specificate în prezenta acoperire (spre exemplificare: bilet de externare, scrisoare medicală, rezultat examen histopatologic). ​

    Atenție! Ne rezervăm dreptul de a solicita și alte documente în cazul în care acestea vor fi necesare pentru soluționarea dosarului.