Search
search icon Inchide

    Caută

    Noutăți

    Generali Romania – Rezultate Financiare 2016

    • PBS in crestere cu 32,5%, pana la 642,79 milioane lei
    • Consolidarea pozitiei financiare
    • Profitul net a atins: aproape 68 milioane lei

    Bucuresti, 5 Aprilie 2017. Volumul total de prime brute subscrisede Generali Romania in anul 2016 a sporit substantial, cu 32,5% fata de anul anterior de referinta, pana la 642,79 milioane lei.

    Segmentul asigurarilor generale a consemnat o dezvoltare considerabila, subscrierile totalizand 573,7 milioane lei,
    in urcare cu 38,4% fata de anul 2015.

    Majorarea volumului de afaceri non-life a fost sustinuta, in principal, de clasa asigurarilor obligatorii de raspundere civilaauto (RCA), unde, pe fondul cresterii de peste trei ori a numarului de contracte, primele brute subscrise au urcat la 205,5 milioane lei in 2016. Cota de piata detinuta de Generali Romania pe linia RCA a atins 5,1%.

    Linia Casco a inregistrat, de asemenea, o urcare de aproape 4% fata de valoarea din 2015, pana la 190,17 milioane lei.

    Pe segmentul asigurarilor generale, excluzand liniile auto, a fost consemnata, de asemenea, o majorare a subscrierilor de 2,3% fata de anul 2015. In interiorul acesteia, sustinuta de oferta personalizata a Generali ce a raspuns in mod eficient nevoilor clientilor corporate si de retail, s-a remarcat o dezvoltare accelerata a liniei de asigurari de sanatate, unde volumul subscrierilor a urcat cu 119% in 2016.

    Drept consecinta a sporirii subscrierilor pe liniile non-life, asigurarile de viata au scazut ca pondere in totalul afacerilor Generali Romania, pana la 10,75% la finele lui 2016. In valoare absoluta, subscrierile pe segmentul asigurarilor de viata s-au situat la un nivel apropiat de cel din 2015, fiind inregistrata o diminuare usoara, de 1,8%, pana la 69,1 milioane lei, in linie cu obiectivele stabilite de companie.

    Ca urmare a dezvoltarii portofoliului, urmarim cu prudenta evolutia fiecarei linii de business si mai ales pe cea a
    segmentului RCA. In acelasi timp, aplicand o politica mai riguroasa de subscriere si eficientizand procesele interne, linia Casco a generat rezultate imbunatatite considerabil, avand, in prezent, o contributie importanta la rezultatul pozitiv inregistrat”, a explicat Adrian Marin, CEO, Generali Romania.

    Consolidare a indicatorilor financiari si Net Promoter Score de 77%

    In conditiile in care, la nivel agregat, rata combinata a inregistrat o imbunatatire de 4 puncte procentuale fata de
    intervalul anterior de referinta, 2016 a reprezentat al patrulea an consecutiv in care Generali Romania si-a atins obiectivele stabilite si a raportat rezultate financiare pozitive. Profitul net aferent anuluintrecut a fost de aproape 68 milioane lei, similar celui din 2015, confirmand astfel eficacitatea strategiei de dezvoltare a afacerilor si de optimizare a proceselor operationale.

    Conform strategiei asumate, de a creste sustenabil atat pe liniile auto, cat si pe cele non-auto, am incheiat anul 2016 cu un portofoliu echilibrat si cu indicatori financiari robusti care ne permit sa maximizam valoarea adaugata adusa clientilor, partenerilor si actionarilor nostri”, a subliniat Adrian Marin.

    Generali Romania a fost, in 2016, compania cu cel mai mic numar de petitii dintre primii 10 asiguratori locali, conform volumului de prime brute subscrise si in top 3 brand-uri de incredere din industria asigurarilori*.

    In ceea ce priveste indicele de satisfactie a clientilor (NPS–Net Promoter Score), 77% dintre clientii carora le-a fost solutionata o dauna de catre Generali Romania in 2016 si-au exprimat multumirea fata de serviciile oferite si ar recomanda compania altor persoane.

    Rezultatele din 2016 demonstreaza disciplina si rigurozitatea cu care am implementat politicile de subscriere si planurile de eficientizare a costurilor operationale, pastrand, in acelasi timp, clientul in centrul atentiei. Robustetea financiara ne permite sa ne continuam cresterea sustenabila si sa investim in dezvoltarea produselor si serviciilor, punand un accent ridicat pe digitalizare si automatizare. Prioritatea noastra pe termen lung este sa fim tot mai aproape de clienti prin solutii de protectie simple, istete si rapide, cat si prin servicii de despagubire foarte bune”, a declarat Adrian Marin.

    GENERALI ROMANIA
    Generali Romania este unul dintre primii 10 asiguratori locali conform volumului total de prime brute subscrise in 2016 si face parte din grupul italian Generali. Independent din 1881, grupul este unul dintre cei mai mari asiguratori din lume si activeaza in peste 60 de tari, avand un volum total de prime ce a depasit 70 miliarde euro in 2016. Cu cei peste 74.000 de angajati si 55 de milioane de clienti, grupul ocupa o pozitie de lider pe pietele vest-europene si un loc tot mai important pe pietele din Europa Centrala si de Est si din Asia. In 2017, grupul Generali a fost inclus printre cele mai sustenabile companii din lume intr-un clasament intocmit de Corporate Knights.

    *Studiu MEDNET Marketing Research Center

    Birou comunicare
    Mihai Cracea
    Specialist Relatii Publice
    E-mail: mihai.cracea@generali.com
    Generali Romania
    Piata Charles de Gaulle, nr. 15
    Sector 1, Bucuresti
    info@generali.ro
    www.generali.ro