Generali Romania a extins facilitatea de autoconstatare

Generali România a extins facilitatea de autoconstatare pentru asigurații din regiunile afectate de furtună

Ca urmare a fenomenelor meteorologice extreme din data de 17 septembrie, Generali România dorește să își informeze clienții despre măsurile implementate și pașii de urmat astfel încât aceștia să beneficieze de compensații în condiții optime și într-un timp cât mai redus.

Daune la locuințe

Pentru a accelera plata despăgubirilor, clienții Generali România din regiunile afectate care dețin o asigurare facultativă a locuinței beneficiază acum de o majorare a limitei oferite prin facilitatea de autoconstatare a pagubelor de la 1.500 de lei până la 4.500 de lei.

Pentru daunele ce nu depășesc valoarea de 1.500 de lei, avizarea online în baza autoconstatării se înregistrează pe secțiunea dedicată de pe portalul www.generali.ro. Aceasta trebuie însoțită de detalii legate de daună și de fotografii relevante ale pagubelor. Pentru daunele cu valoarea cuprinsă între 1.501 si 4.500 de lei, avizarea se trimite direct pe adresa de email autoconstatare.ro@generali.com. În ambele cazuri, avizarea trebuie însoțită de o copie a cărții de identitate a asiguratului.

Această facilitate este disponibilă pentru locuințele situate în judetețe Timiș, Arad, Maramureș, Hunedoara, Sălaj, Bistrița Năsăud, Bihor, Cluj și Alba și doar pentru daunele survenite în urma evenimentului din 17 septembrie, termenul la care expiră fiind 6 octombrie 2017.

Clienții pot apela în continuare la avizarea daunelor direct în agenții sau la punctele de constatare, indiferent de valoare, aceasta putând fi efectuată telefonic, prin e-mail sau prin prezentarea la agenție. Pentru daunele  mai mari de 4.500 de lei, la constatare se vor solicita inițial următoarele documente: copia actului de proprietate, copia planului imobilului și copia cărții de identitate a asiguratului.

Daune la autovehicule

Pentru soluționarea daunelor suferite de autovehicule și acoperite prin polițele Casco, rămâne în vigoare procedura standard. Astfel, clienții trebuie să se prezinte la unul din sediile Generali sau la punctele de constatare partenere ale Generali, dacă autovehiculul este deplasabil. În cazul în care este nedeplasabil, avizarea se face telefonic la cea mai apropiată agenție Generali sau prin intermediul call-center-ului. Documentele necesare sunt: declarația privind evenimentul, copia cărții de identitate a asiguratului, copia talonului vehiculului asigurat și imputernicirea, dacă proprietarul este altul decât persoana care face avizarea.

Considerații generale

Vijelia și furtuna sunt riscuri acoperite prin polițele Generali România care au inclus riscul de „fenomene atmosferice”.

Pentru obținerea despăgubirii, în cazul polițelor de locuință, clientul poate solicita plata sumei aferente direct în contul său dacă optează pentru reparație în regie proprie sau, după finalizarea lucrărilor, în contul firmei de construcții cu care acesta decide să colaboreze. În cazul polițelor Casco, plata se face în contul unității service care efectuează reparația.

Reamintim tuturor clienților noștri că numărul de call-center unde pot obține mai multe informații este 0372.01.02.02. De asemenea, detaliile complete despre rețeaua de agenții și puncte de constatare ale Generali România sunt diponibile aici.

Generali România a extins facilitatea de autoconstatare
20.09.2017

Birou comunicare
Mihai Cracea
Specialist Relatii Publice
0752.077.981
E-mail: mihai.cracea@generali.com
Generali Romania
Piata Charles de Gaulle, nr. 15
Sector 1, Bucuresti
info@generali.ro
www.generali.ro