REZULTAT OPERAȚIONAL
PESTE
PREZENȚĂ GLOBALĂ
APROAPE
87.000
ANGAJAȚI
În ultimii ani, am trecut printr-o reorganizare strategică majoră care a însemnat concentrare asupra activității noastre de bază, o disciplină mai mare în gestionarea activelor, procese simplificate și mai transparente. Astfel, am ajuns la o nouă fază, bazată pe modele de afaceri mai eficiente, pe strategii comerciale inovatoare și pe un brand mai puternic, global.
La Generali, tot ceea ce facem se bazează pe noțiunea că adevărata prosperitate economică poate fi atinsă numai dacă este construită pe baze echitabile din punct de vedere social și ecologic. De aceea, sustenabilitatea a stat la baza strategiei “Lifetime Partner 24: Driving Growth”.
În noua strategie Lifetime Partner 27: Driving Excellence, sustenabilitatea este și mai profund integrată în obiectivul Generali de a încorpora sustenabilitatea în activitatea și operațiunile sale de bază, aliniindu-se la angajamentele de a fi un asigurător, investitor, angajator și cetățean corporativ responsabil.
Este vorba despre a ne atinge obiectivul: acela de „a permite oamenilor să-și modeleze un viitor mai sigur și mai durabil, având grijă de viața și visurile lor”. Pentru ca noi să aducem valoare sustenabilă pe termen lung, am identificat patru roluri pe care le jucăm, fiecare având o componentă de responsabilitate: investitor, asigurator, angajator și cetățean corporativ.
Ne propunem să integrăm pe deplin criteriile ESG (environment, social, governance) în deciziile noastre privind investițiile, să reducem emisiile de gaze cu efect de seră din portofoliul de investiții până la zero net în 2050 și să creștem noile noastre investiții sustenabile privind mediul, inclusiv investițiile din inițiativa Fenice 190 pentru a sprijini redresarea UE.
Oferim soluții de asigurare care includ componente ESG, reducând emisiile de gaze cu efect de seră din portofoliul de subscriere la zero net până în 2050 și sprijinind tranziția durabilă a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) prin proiectul SME EnterPRIZE.
În cadrul Strategiei noastre privind Oamenii, promovăm diversitatea, echitatea și incluziunea, perfecționându-ne angajații, cultivând talentul și implementând moduri sustenabile de lucru.
Angajamentul nostru față de mediu și climă include măsurarea, reducerea și raportarea amprentei de carbon rezultată din propriile noastre operațiuni.
Acționăm pentru a debloca potențialul persoanelor care trăiesc în circumstanțe vulnerabile, prin inițiativele globale ale Fundației The Human Safety Net, un centru de inovare socială susținut de abilitățile și de rețeaua internațională puse la dispoziție de Generali.
Bazându-ne pe fundațiile noastre solide ca un jucător global de top în domeniul asigurărilor și al managementului activelor, continuăm să avansăm în urmărirea excelenței: excelență în ambiția noastră de a fi un Lifetime Partner pentru cei peste 71 de milioane de clienți din întreaga lume; excelență în oferirea de soluții inovatoare pentru a răspunde nevoilor în continuă evoluție într-o lume aflată în schimbare rapidă, combinând noile tehnologii cu o abordare umană; și excelență în operațiunile noastre, pentru a crea valoare pentru toți partenerii noștri.
Ne dorim să ne reafirmăm leadershipul în ceea ce privește profitabilitatea și creșterea, mergând și mai departe pentru a satisface nevoile în evoluție ale clienților noștri, dublând eforturile noastre în domeniul AI & Data și menținând angajamentul nostru profund față de sustenabilitate, datorită echipei noastre și rețelei de 165.000 de consultanți.