Search
search icon Inchide

    Caută

    Soluționarea Reclamațiilor

    Poți depune o reclamație dacă există o relație contractuală între tine sau moștenitorii legali și Generali Pensii.

    Formularul de reclamații îl găsești aici.

    Cum poate fi trimisă o reclamație?

    Poți trimite o reclamație prin Poștă sau Direct la sediul societății:
    București, sector 1, Piața Charles de Gaulle nr. 15, etaj 1, cod poștal 011857

    Reclamațiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare nu se iau în considerare, dar sunt înregistrate cu mențiunea că nu pot fi adresate.

    Cum sunt soluționate solicitările și reclamațiile?

    Toate solicitările și reclamațiile, indiferent de modul în care au fost trimise, sunt înregistrate, tratate cu promptitudine și analizate cu atenție.

    Dorim rezolvarea acestora pe cale amiabilă, prin oferirea de soluții în conformitate cu legislația în vigoare, dar și cu procedurile interne de lucru, oferind transparență și toate explicațiile necesare.
    Răspunsul la orice solicitare sau reclamație se transmite prin unul din canalele de comunicare, în termen de 30 de zile.