Formularul de reclamații îl găsești aici.
Poți trimite o reclamație prin Poștă sau Direct la sediul societății:
București, sector 1, Piața Charles de Gaulle nr. 15, etaj 1, cod poștal 011857
Reclamațiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare nu se iau în considerare, dar sunt înregistrate cu mențiunea că nu pot fi adresate.
Toate solicitările și reclamațiile, indiferent de modul în care au fost trimise, sunt înregistrate, tratate cu promptitudine și analizate cu atenție.
Dorim rezolvarea acestora pe cale amiabilă, prin oferirea de soluții în conformitate cu legislația în vigoare, dar și cu procedurile interne de lucru, oferind transparență și toate explicațiile necesare.
Răspunsul la orice solicitare sau reclamație se transmite prin unul din canalele de comunicare, în termen de 30 de zile.
Informare
Potrivit art. 23* din Regulamentul nr. 4/2016 privind organizarea și funcționarea Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar non bancar (SAL-FIN), în vigoare de la 19.05.2016, entitățile autorizate de ASF au obligația informării participanților cu privire la dreptul acestuia de a apela la soluționarea alternativă a litigiilor.
Această informare o poți descărca de aici.