Peste 1000 de consultanti Generali sunt pregatiti sa te ajute. Află detalii!
Asigurari
Vezi mai mult
Cumpara online
Daune
Despre noi
Contact
Cand pleci in vacanta, grijile tale ar trebui sa fie in vacanta. De aceea, este bine sa ai mereu la indemana asigurarea de calatorie si sa cunosti cele mai importante informatii pentru solutionarea unei daune. Vezi pasii de mai jos.
Pentru daune externe, produse in afara Romaniei:
Imediat ce evenimentul s-a produs suna la numerele de telefon inscrise pe polita de asigurare : 0036.14.58.44.38, 0313.20.20.20; sau notifica dauna la adresa de email: operation@europ-assistance.ro;
In cazul in care notificarea daunei nu se poate face direct de catre asigurat, un insotitor sau un angajat al spitalului unde te afli poate contacta centrala de asistenta in numele tau pentru notificare daunei
Inainte sa apelezi centrala de asistenta iti recomandam pentru o validare rapida a asiguratului, sa ai polita de asigurare la indemana pentru a-i comunica operatorului de asistenta: seria politei, nume si prenume, CNP
Daune pe teritoriul Romaniei
Pentru notificarea daunelor inainte de a pleca in calatorie ( riscul storno) , sau pentru rambursari sume achitate in perioada calatoriei va rog sa utilizati adresa de corespondenta de mai jos: daunetravel@europ-assistance.ro; telefon 0313.20.20.20
Dupa comunicarea datelor si validarea politei , operatorii de asistenta va vor indruma asupra pasilor de urmat in functie de natura evenimentului
Va rugam sa retineti si sa notati numarul de dosar comunicat de colegii de la asistenta, pentru a fi mai usoara comunicarea si identificarea ulterioara a cazului
Cererile de despagubire sunt acceptate în format digital (scanat si semnat), urmand ca platile sa se faca direct in contul indicat in cerere. De asemenea, solutionarea despagubirilor in baza politelor de calatorie se va efectua in baza documentelor primite in format electronic (scan).
Imediat ce te-ai intors din calatorie depune documentele pentru rambursare enumerate mai jos direct sau prin posta&curier la urmatoarele adrese:
Pentru Bucuresti, la adresa: Europ Assistance Riverside Tower 291 – 293 Spaiul Independentei, Etaj 5, 060042, Sector 6, Bucuresti, Romania In atentia departamentului Daune Travel
Program cu publicul: Luni-Vineri 09:00-13:00 si 14:00-17:00
Pentru cei care nu domiciliaza in Bucuresti, documentele pot fi depuse la cea mai apropiata agentie Generali consultand pagina de internet https://www.generali.ro/contact/retea-agentii-generali/
Documente pentru rambursare:
De retinut! Va recomandam sa nu initiati cheltuieli mai mari de 1500 euro, fara notificarea evenimentului catre centrala de asistenta a companiei Generali, deoarece in acest caz ne rezervam dreptul de a achita daunele in aceasta limita maxima de 1500 euro.
Pentru corespondenta pe email va rugam sa folositi adresa: daunetravel@europ-assistance.ro indicand la subiect numarul politei si/sau numarul de dosar.
Pentru o analiza rapida a cazului, si preluarea automata a cheltuielilor medicale va rugam sa ne facilitati transmiterea documentelor de mai jos, de catre asigurat sau de catre spital direct catre compania de asistenta Europ Assistance astfel:
Este important sa stii ca fiecare eveniment este diferit si este posibil sa mai ai nevoie si de alte documente, in functie de caz. Specialistii nostri te vor consilia pas cu pas in solutionarea daunei astfel incat dosarul sa fie complet in cel mai scurt timp.
Pentru toate celelate riscuri cuprinse in polita de asigurare va rog sa va adresati colegilor nostri la numerele de telefon: 0036.14.58.44.38, 0040.313.20.20.20; sau la adresele de email: operation@europ-assistance.ro; daunetravel@europ-assistance.ro;