Ai avut un eveniment in trafic si doresti sa deschizi un dosar de dauna? Suntem aici sa te ajutam! Alege varianta de avizare care iti este cea mai confortabila:
Pentru notificarea și constatarea daunei online, completează formularul.
Trebuie să ai la îndemână:
Nu uita! Alege doar imagini de tipul: jpg, png sau gif și fii atent ca dimensiunea maximă per fotografie să nu fie mai mare de 7MB.
Pentru toate tipurile de avarii, vezi lista de service-uri partenere cu autoconstatare
Pentru avarii cauzate de grindină, însemnând reparațiile îndoiturilor care nu presupun revopsire, vezi lista partenerilor, denumiți pe scurt, PDR (“reparații îndoituri fără revopsire”). Atenție! Este necesară o programare telefonică.
Pentru avarii doar la geamuri, lunetă sau parbriz, vezi partenerii care se ocupă rapid de astfel de reparații:
Daca nu te descurci sa avizezi dauna online, sună la call center de luni până vineri, între 09:00 și 18:00, la numărul 0372.010.202.
Dacă ești în străinătate si vrei sa repari in strainatate, trebuie să suni la numărul 0313.200.222.
Serviciul de Asistenţă 24 de ore în Limba Română (numai pentru autoturisme şi autoutilitare uşoare) în cazul producerii unui eveniment asigurat care împiedică deplasarea autovehiculului, sunaţi la numărul 0313.200.222.
Aplicația Amiabila (Descarcă iOS) / (Descarcă Android)