Search
search icon Inchide

    Caută

    Daune CASCO

    Pași

    Ai avut un eveniment in trafic si doresti sa deschizi un dosar de dauna? Suntem aici sa te ajutam! Alege varianta de avizare care iti este cea mai confortabila:

    notes

    Online

    Pentru notificarea și constatarea daunei online, completează formularul.
    Trebuie să ai la îndemână:

    • Numărul poliței de asigurare
    • Cartea de identitate
    • Câteva fotografii cu avariile autoturismului

    Nu uita! Alege doar imagini de tipul: jpg, png sau gif și fii atent ca dimensiunea maximă per fotografie să nu fie mai mare de 7MB.

    COMPLETEAZĂ FORMULARUL

    camera

    Avizarea și reparația mașinii într-un singur loc

    Pentru toate tipurile de avarii, vezi lista de service-uri partenere cu autoconstatare

    vezi service-urile

    Pentru avarii cauzate de grindină, însemnând reparațiile îndoiturilor care nu presupun revopsire, vezi lista partenerilor, denumiți pe scurt, PDR (“reparații îndoituri fără revopsire”). Atenție! Este necesară o programare telefonică.

    vezi service-urile

    Pentru avarii doar la geamuri, lunetă sau parbriz, vezi partenerii care se ocupă rapid de astfel de reparații:

    vezi service-urile

    phone

    Call Center

    Daca nu te descurci sa avizezi dauna online, sună la call center de luni până vineri, între 09:00 și 18:00, la numărul 0372.010.202.

    signal

    Dacă ești în străinătate

    Dacă ești în străinătate si vrei sa repari in strainatate, trebuie să suni la numărul 0313.200.222.

    operator

    Serviciul de Asistenţă 24 de ore în Limba Română

    Serviciul de Asistenţă 24 de ore în Limba Română (numai pentru autoturisme şi autoutilitare uşoare) în cazul producerii unui eveniment asigurat care împiedică deplasarea autovehiculului, sunaţi la numărul 0313.200.222.