Search
search icon Inchide

    Caută

    Întrebări frecvente

    Persoane fizice

    Întrebări frecvente

    • Care este limita de vârstă pentru asigurarea de călătorie?

      Asigurarea se poate emite pentru orice vârstă. Dacă ai peste 79 de ani, te rugăm să ne contactezi pe adresa de email travel.ro@generali.com

    • Este nevoie de examen medical pentru încheierea unei asigurări de călătorie?

      Nu, examenul medical nu este necesar pentru asigurarea de călătorie.

    • Am plecat deja în călătorie. Mai pot face asigurarea de călătorie?

      Asigurarea de călătorie se poate emite și după plecarea în călătorie, însă intră în vigoare cu a 9-a zi de la emitere, primele 8 zile nu sunt acoperite!

    • Dacă mă întorc acasă mai devreme, mi se restituie banii?

      Dacă se trimit documente din care rezultă întoarcerea mai devreme în țară, înainte de expirarea poliței, se pot restitui banii pro rată pe zilele rămase neconsumate din asigurare. Dacă în perioada călătoriei ai avut evenimente asigurate și ai beneficiat de poliță, nu se mai poate face restituire.

    • Pot să-mi prelungesc polița în timp ce sunt în călatorie?

      Da, se poate prelungi pentru perioade de maxim 30 zile, cu condiția ca prelungirea asigurării să fie solicitată cu 72 ore înainte de expirarea perioadei inițiale, iar în cererea trimisă să se specifice motivul pentru care se solicită și dacă au avut evenimente medicale până la acea dată.

    • Dacă doresc să schimb detaliile de pe polița de asigurare, trebuie să îmi anulez polița și să aplic din nou?

      Dacă asigurarea nu a intrat încă în vigoare, poți solicita modificarea datelor, prin formularele din site.

    • Care sunt țările acoperite de asigurarea mea?

      Pentru a vizualiza în ce țări este valabilă asigurarea de călătorie, te invităm să consulți secțiunea de produse. Fiecare produs este diferit în ceea ce privește țările acoperite, precum și sumele asigurate.

    • Cum știu ce tip de asigurare mi se potrivește?

      Este important ca înainte de plecarea în călătorie să te gândești și la asigurarea medicală. În funcție de durata călătoriei, tipul de activități, bunurile transportate și sumele investite în vacanță poți alege între o asigurare basic sau o asigurare complexă, acoperire minimă sau globală.

    • Ce trebuie să știu în cazul unei daune?

      Este important că înainte de orice să anunți evenimentul la numărul de telefon afișat pe poliță & primit pe SMS, pentru a fi îndrumat exact asupra pașilor necesari pentru a beneficia de toate acoperirile din polița de asigurare.

    • Cât de sigur este să comand online?

      Datele pe care le furnizezi în procesul de comandă online sunt absolut confidențiale. Informațiile legate de numele tău, adresă, detaliile cardului și cele referitoare la comandă sunt protejate. Astfel ai siguranță ca achiziția făcută este finalizată cu succes.

    • Cât timp durează până primesc asigurarea?

      În maxim 10 minute, primești asigurarea pe e-mail

    • Primesc asigurarea și prin poștă?

      Nu, asigurarea o primești în format pdf, pe e-mail.

    • Trebuie să am asigurarea la mine când plec în vacanță?

      Da, îți recomandăm să ai în permananență asigurarea de călătorie la îndemână.

    • Polița acoperă cazurile de Covid 19?

      Pentru toate polițele emise începând cu 7 iunie 2021 beneficiezi de acoperire Covid-19, atât pentru anularea călătoriei (storno), cât și în perioada călătoriei (pentru asistență medicală).

      Află mai multe pe https://www.generali.ro/asigurari/persoane-fizice/vacante-si-calatorii/