FAQ

Care este limita de varsta pentru asigurarea de calatorie?

Asigurarile se pot emite pentru orice limita de varsta, pentru informatii suplimentare cu privire la emiterea politelor pentru varsta de peste 80 ani in Europa, si peste 70 ani in afara Europei, va rugam sa ne contactati pe adresa de email travel.ro@generali.com;

Este nevoie de examen medical pentru incheierea unei asigurari de calatorie?

Nu, examenul medical nu este necesar pentru asigurarea de calatorie.

Am plecat deja in calatorie. Mai pot face asigurarea de calatorie?

Asigurarea de calatorie se poate emite si dupa plecarea in calatorie, insa intra in vigoare cu a 9-a zi de la emitere, primele 8 zile nu sunt acoperite!

Daca ma intorc acasa mai devreme, mi se restituie banii?

Daca se trimit documente din care rezulta intoarcerea mai devreme in tara , inainte de expirarea politei, se pot restitui banii pro rata pe zilele ramase neconsumate din asigurare.

Pot sa-mi prelungesc polita in timp ce sunt in calatorie?

Da, se poate prelungi pentru perioade de maxim 30 zile, cu conditia ca prelungirea asigurarii sa fie solicitata cu 72 ore inainte de expirarea perioadei initiale, iar in cererea trimisa sa se specifice motivul pentru care se solicita si daca au avut evenimente medicale pana la acea data.

Daca doresc sa schimb detaliile de pe polita de asigurare, trebuie sa imi anulez polita si sa aplic din nou?

Daca asigurarea nu a intrat inca in vigoare, poti solicita modificarea datelor, prin formularele din site.

Care sunt tarile acoperite de asigurarea mea?

Pentru a vizualiza ce in ce tari este valabila asigurarea de calatorie, te invitam sa consulti sectiunea de produse. Fiecare produs este diferit in ceea ce priveste tarile acoperite, precum si sumele asigurate.

Cum stiu ce tip de asigurare mi se potriveste?

Este important ca inainte de plecarea in calatorie sa te gandesti si la asigurarea medicala. In functie de durata calatoriei, tipul de activitati, bunurile transportate si sumele investite in vacanta poti alege intre o asigurare basic sau o asigurare complexa, acoperire minima sau globala.

Ce trebuie sa stiu in cazul unei daune?

Este important ca inainte de orice sa anunti evenimentul la numarul de telefon afisat pe polita & primit pe SMS, pentru a fii indrumat exact asupra pasilor necesari pentru a beneficia de toate acoperirile din polita de asigurare.

Cat de sigur este sa comand online?

Datele pe care le furnizezi in procesul de comanda online sunt absolut confidentiale. Informatiile legate de numele tau, adresa, detaliile cardului si cele referitoare la comanda sunt protejate. Astfel ai siguranta ca achizitia facuta este finalizata cu succes.

Cat timp dureaza pana primesc asigurarea?

In maxim 10 minute, primesti asigurarea pe e-mail

Primesc asigurarea si prin posta?

Nu, asigurarea o primesti in format pdf, pe e-mail.

Trebuie sa am asigurarea la mine cand plec in vacanta?

Da, iti recomandam sa ai in permananta asigurarea de calatorie la indemana.

Polita acopera cazurile de Covid 19?

Pentru toate politele emise incepand cu 7 iunie 2021 beneficiezi de acoperire Covid-19, atat pentru anularea calatoriei (storno), cat si in perioada calatoriei (pentru asistenta medicala).
Afla mai multe pe https://www.generali.ro/calatorii/produse/