În 2020 Generali făcea un nou pas în comunicarea de brand și lansa campania „Reditude”, care poziționa compania ca Partener pe Viață pentru toți clienții săi, sub sloganul „Totul este despre ține”.
2025 vine cu un suflu nou în comunicare, bazat pe un adevăr simplu: viitorul se construiește în prezent, iar Generali își ajută clienții să-și clădească un viitor mai bun chiar AICI, chiar ACUM. Acesta este mesajul-cheie al noii campanii globale de brand recent lansată. Ca Partener pe Viață, suntem conectați cu clienții noștri și înțelegem ritmul unei lumi în schimbare, înțelegem care sunt așteptările lor și le propunem soluții adecvate, la momentul potrivit. Întotdeauna cu implicare umană, dar folosindu-ne de puterea tehnologiei.
Poate mai mult că niciodată, prezentul contează cel mai mult. Nu putem să prezicem viitorul, dar îl putem contura azi, acum, făcând alegerile corecte.
Mesajul este unul puternic, de actualitate și reflectă angajamentul Generali de a construi parteneriate bazate pe consultanță 1:1 și de a deveni cu adevărat Partner pe Viață pentru clienții săi, în cele maiimportante momente ale vieții lor.
Generali propune clienților și potențialilor săi clienți ca prin alegerea unor soluții personalizate de protecție financiară să preia controlul AICI. ACUM și să-și transforme dorințele în planurile și acțiuni concrete, menite să-i ajute să-și construiască viitorul.
În România, campania de comunicare s-a lansat în mediul online cu machete și spoturi video, atât pentru nouă poziționare de brand, cât și pentru promovarea produselor de viață și IMM.
Distribuie