1.1 Organizatorul Campaniei (denumita in continuare “Campania” este GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE S.A. (denumit in continuare „Organizatorul”), societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajele 1, 6 si 7, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J2007017484401, cod unic de inmatriculare 2886621.
1.2 Campania se desfasoara prin intermediul Agentiei GEOMETRY GLOBAL ROMANIA SRL (denumita in continuare “Agentia 1”) cu sediul in Bucuresti, Str. Frumoasa, nr. 39, Corpuri A, D si E, Sector 1, inregistrata la Registrul Comerţului cu nr. J40/7567/1999, cod fiscal nr. RO12121138
Si prin intermediul Mediaposte Hit Mail (denumita in continuare “Agentia 2”), cu sediul in Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, cod fiscal RO13351917.
2.1 Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; prevederile legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
2.2 Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe website-ul Regulamente - Generali.ro sau printr-o solicitare adresata Organizatorului la Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajele 1, 6, 7, Sector 1, Bucuresti.
2.3 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe website-ul Regulamente - Generali.ro, cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.
3.1 Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, online pe website-ul www.generali.ro/FiiBOLDsiCastiga si pe https://www.generali.ro/contul-meu/cont-nou/ in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.2 Campania se desfasoara in perioada 02 iunie 2025, ora 10:00 si 25 iunie 2025, ora 23:59:59, ora Romaniei (denumita in continuare “Perioada Campaniei”).
4.1 In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament, cu exceptiile mentionate la art. 4.3 de mai jos.
4.2 Inscrierea in Campanie presupune acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
4.3 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:
4.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 4.3.
5.1 Conditii privind inscrierea in Campanie
Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
Conditii si modalitatea privind inscrierea in Campanie pentru non-clientii si clientii Organizatorului
Pentru inscrierea valabila in vederea participarii in cadrul Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
Formularul de inscriere contine urmatoarele campuri si bife:
Campuri si Bife Obligatorii:
Campuri Optinale:
Pentru fiecare inscriere efectuata, Participantului i se va afisa un mesaj de raspuns.
5.2 Conditii si modalitatea privind inscrierea in Campanie pentru clientii care nu detin cont in MyGenerali:
5.2.1 Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
5.3 Conditii si modalitatea privind inscrierea in Campanie pentru clientii care detin cont in MyGenerali:
5.3.1 Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
5.4 Participantii ce au parcurs toti pasii descrisi mai sus la 5.3 si 5.4, inclusiv clientii care au parcurs pasii anterior perioadei Campaniei, vor intra in tragerile la sorti pentru unul din premiile acordate in cadrul Campaniei.
6.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele premii prin trageri la sorti:
Nr crt
Descriere premiu
Cantitate
Valoare unitara LEI, cu TVA
Valoare totala LEI, cu TVA
Nr. criteriu
1
Descriere Premiu
Bilet Acces general pentru o persoana la Neversea Kapital
Cantitate
10
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
569.48
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
5694.8
Nr. criteriu
2
Descriere Premiu
Bilet Access general pentru o persoana La Untold
Cantitate
10
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
966.65
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
9666.5
TOTAL VALOARE PREMII
15361.3
Specificatiile premiilor:
1. Bilet Acces general pentru o persoana la Neversea Kapital:
2. Bilet Acces general pentru o persoana la Festivalul Untold:
6.2 Valoarea totala a premiilor este de 15,361.3 LEI, cu TVA, la care se adauga taxele legale aferente impozitului.
6.3 Orice alte cheltuieli in legatura cu premiile, cu exceptia biletelor de acces, de exemplu, dar fara a se limita la transport, cazare, consumatie etc. vor fi in sarcina exclusiva a castigatorilor.
6.4 Pentru participarea la festivaluri, castigatorii premiilor trebuie sa respecte regulile Organizatorului festivalului in cadrul caruia au castigat bilet de acces si este in sarcina lor exclusiva de a se informa cu privire la aceste reguli.
6.5 Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.
6.6 In cadrul prezentei Campanii, un participant poate castiga maximum 1 premiu pe toata Perioada Campaniei.
7.1. Premiile se vor acorda prin intermediul a 2 trageri la sorti dupa cum urmeaza:
1. In cadrul primei trageri la sorti se vor extrage, din toate inscrierile valide efectuate in Campanie de catre clienti ai Organizatorului (Participanti la Campanie, regasiti in baza de date de clienti ai Organizatorului), pentru fiecare tip de premiu in parte:
2. In cadrul celei de a doua trageri la sorti se vor extrage, din toate inscrierile valide efectuate in Campanie pe www.generali.ro/FiiBOLDsiCastiga de catre non-clienti sau clienti ai Organizatorului (Participanti la Campanie), pentru fiecare tip de premiu in parte:
7.2 Tragerile la sorti pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta potentialii castigatori si rezervele din 2 baze de date ce contin toate inscrierile valide in Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerile se vor efectua in prezenta unei comisii, denumita in continuare "Comisia", din care va face parte si un notar public, fie la sediul la sediul Agentiei 2 sau la Biroul Individual Notarial “Nica Oana-Raluca” din Municipiul București, strada Jean Louis Calderon nr. 52, sector 2. Extragerile se vor realiza prin intermediul unui software care va desemna in mod aleatoriu potentialii castigatori si rezervele aferente.
7.3 Un Participant nu poate castiga 2 premii. Prin urmare, daca un Participant a fost extras de 2 sau mai multe ori, chiar in eventualitatea in care s-a inscris in Campanie utilizand mai multe numere de telefon, va fi considerata valida doar prima extragere, urmatoarele urmand a fi invalidate, iar premiile se vor aloca rezervelor, in ordinea extragerii.
8.1 Ulterior desemnarii castigatorilor, Organizatorul va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
8.2 Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, de catre Organizator si Agentia 2, in intervalul orar 09:00 – 18:00, de 3 ori in maximum 1 zi lucratoare de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 3 apeluri se va trece la contactarea rezervelor.
8.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantii clienti ai Organizatorului vor fi contactati de catre Organizator pentru a furniza, in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lor.
In cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa:
8.4 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantii la campanie, vor fi
contactati de catre Agentia 2 pentru a furniza, in momentul contactarii
telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lor.
Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca
mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de
validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campania
promotionala, precum si pentru scopul verificarii modului in care este
gestionata relatia cu participantii la Campanie.
In cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa:
In cazul in care un Participant nu este de acord cu inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un sms/ e-mail (cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 1 zi. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentul solicitat in maximum 1 zi de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 1 zi de la trimiterea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea inscrierilor.
Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentului. In cazul in care acesta nu este corect, Participantului i se va solicita sa reincarce documentul folosind link-ul pe care l-a reprimit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentul corect in termenul mentionat, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
8.5 Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de 5 zile. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.
8.6 Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii documentelor in original, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.
8.7 Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea desemnarii acestora. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalte rezerve, in ordinea desemnarii acestora si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.
8.8 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
8.9 Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea acestora pe retelele sociale ale Organizatorului si pe website-ul www.generali.ro/FiiBOLDsiCastiga in termen de 3 de zile de la data validarii tuturor castigatorilor, dupa ce au fost validati si si-au dat acordul / au fost informati ca numele lor o sa fie postat pe retelele sociale ale Organizatorului.
8.10 Premiile vor fi expediate castigatorilor, prin email, la adresele
indicate de catre acestia in procesul de validare, o singura data, ulterior
incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 2
de zile lucratoare de la data validarii acestora.
Odata cu trimiterea premiilor, castigatorilor li se va trimite si procesul
verbal de predare-primire premiu in vederea semnarii acestuia si returnarii
catre Organizator. Procesul verbal semnat de catre castigatori trebuie
trimis in format electronic, scanat, ca raspuns (reply) la e-mail, in termen
de 2 zile de la data trimiterii premiului, in caz contrar premiul (biletul)
fiind anulat, iar castigatorul nemaiputand beneficia de acesta.
8.11 Organizatorul si/sau Agentiile nu raspund pentru situatiile in care castigatorul nu primeste premiul din cauza comunicarii unei adrese de e-mail incorecte, incomplete, nevalabile, nesecurizate, colective, apartinand unei terte persoane sau accesibile de catre alte persoane.
8.12 In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut intra in posesia premiului din motive independente de vointa Organizatorului, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea.
9.1 Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor. Impozitul va fi suportat de catre Organizator, prin aplicarea metodei sutei majorate (gross-up method).
9.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie etc).
10.1 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
10.2 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
10.3 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
10.4 Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
11.1 Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.
12.1 Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
12.2 Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
13.1 Participantii pot depune contestatii in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale prin email la adresa info.ro@generali.com pana la data de 30.06.2025, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Contestatiile vor fi solutionate in termen de 30 de zile lucratoare de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
13.2 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE S.A., societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajele 1, 6, 7, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J2007017484401, cod unic de inmatriculare 2886621 (denumita in continuare "Operatorul"),
prin intermediul GEOMETRY GLOBAL ROMANIA SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Frumoasa, nr. 39, Corpuri A, D si E, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7567/1999, cod fiscal nr. RO12121138, in calitate de imputernicit al Operatorului (denumita in cele ce urmeaza “Imputernicit”),
dar si prin intermediul
MEDIAPOSTE HIT MAIL SA, cu sediul in Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/ 8295/ 2000, Cod unic de inregistrare RO13351917, in calitate de subimputernicit al Operatorului (denumita in cele ce urmeaza “Subimputernicit”),
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE S.A., adresa: Charles de Gaulle Plaza, etajele 1, 6 si 7 Piata Charles de Gaulle, nr. 15, Bucuresti, Sector 1, Cod postal 011857.
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal, cu acordul obtinut in prealabil ca datele lor cu caracter personal sa fie prelucrate in scopul acestui proiect:
Pentru participanti:
Pentru castigatori:
3. Scopurile prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea urmatoarelor scopuri:
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba în eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie.
4. Temeiurile juridice ale prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul executarii contractului reprezentat de Regulamentul Oficial al Campaniei “Fii BOLD si castiga!”. In cazul in care se acorda premii cu valoare mai mare de 600 lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale ale Operatorului.
Inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participanții pentru procesul de validare și inmanare a premiilor.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal vor fi dezvaluite Imputernicitului Operatorului - GEOMETRY GLOBAL ROMANIA SRL, Sub-imputernicitului Operatorului MEDIAPOSTE HIT MAIL SA, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 24 luni de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere adresata la adresa Charles de Gaulle Plaza, etajele 1, 6 si 7 Piata Charles de Gaulle, nr.15, Bucuresti, Sector 1, Cod postal 011857 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: info.ro@generali.com.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.