Calatorii in strainatate

Daune

Vacanta este un moment mult asteptat si ne dorim sa ai parte numai de calatorii placute si fara evenimente. Dar daca totusi acestea se intampla, este bine sa ai mereu la indemana polita de asigurare de la Generali si sa cunosti cele mai importante informatii pentru solutionarea unei daune. Consulta pasii de mai jos:

 

Pasul 1 - Anuntarea daunei

 

Imediat ce este fizic posibil, suna la numarul de telefon 003614584438. Linia telefonica este disponibila non-stop si un operator de la centrul de asistenta EuropAssistance, te va consilia in ceea ce priveste procedurile de urmat.

Daca din cauza evenimentului te afli in imposibilitatea de a ne contacta, un insotitor sau cineva din personalul spitalului pot face acest lucru.

Este important sa ai polita de asigurare la tine.

 

Pasul 2 – Preluarea daunei

 

In momentul apelarii centrului de asistenta, operatorul va verifica natura evenimentului si va prelua in acelasi timp si cheltuielile medicale daca acestea se incadreaza in acoperirile prevazute in polita. Iti recomandam sa nu fie facute cheltuieli medicale mai mari de 1.000 Eur, inainte de anuntarea evenimentului, deoarece in acest caz limita maxima de despagubire este 1.000 Eur.

 

Documente necesare:

 

Daune reduse pentru care ai achitat singur cheltuielile

Depune aceste documente la cea mai apropiata agentie Generali, odata ce te-ai intors din calatorie:

  • Declaratie de accident – o vei completa pe loc la sediul Generali
  • Copia politei de asigurare
  • Documente medicale in original (rapoarte medicale, facturi, dovezi de plata)
  • Coordonate bancare daca este cazul (IBAN, banca, sucursala)
  • Copia actului de identitate

 

Documente trimise de catre spital sau direct la EuropAssistance

Aceste documente se transmit catre Europ Assistance, fie de catre spital, fie de catre Asigurat.

  • Copia politei de asigurare
  • Documente medicale in original (rapoarte medicale, facturi, dovezi de plata)

Este important sa stii ca fiecare eveniment este diferit si este posibil sa mai ai nevoie si de alte documente, in functie de caz. Specialistii nostri te vor consilia pas cu pas in solutionarea daunei astfel incat dosarul sa fie complet in cel mai scurt timp.

Notifica dauna inainte de efectuarea unor cheltuieli medicale. In caz contrar, despagubirea maxima va fi de 1.000 EUR

Daune reduse, pentru care ai achitat singur cheltuielile
Depune aceste documente la cea mai apropiata agentie Generali, la intoarcerea din calatorie: 

• Declaratie de accident – o vei completa pe loc la sediul Generali
• Copia politei de asigurare
• Documente medicale in original (rapoarte medicale, facturi, dovezi de plata)
• Coordonate bancare daca este cazul (IBAN, banca, sucursala)
• Copia actului de identitate 

Documente trimise de catre spital sau direct la EuropAssistance
Aceste documente se transmit catre Europ Assistance, fie de catre spital, fie de catre Asigurat.

• Copia politei de asigurare
• Documente medicale in original (rapoarte medicale, facturi, dovezi de plata) 

Este important sa stii fiecare eveniment este diferit si este posibil sa mai ai nevoie si de alte documente, variind de la caz la caz. Specialistii nostri te vor consilia pas cu pas in solutionarea daunei, pentru ca dosarul sa fie complet in cel mai scurt timp.