Peste 1000 de consultanti Generali sunt pregatiti sa te ajute. Află detalii!
Asigurari
Vezi mai mult
Cumpara online
Daune
Despre noi
Contact
In baza ofertei de furnizare de energie electrica Enel Fix Asigurat, va informam ca veti beneficia, in mod gratuit, de acoperirea unor riscuri legate de continutul locuintei loc de consum, accidente individuale sau deces din accident ale titularului de contract in perimetrul locuintei si de raspundere civila fata de terti.
Beneficiarul asigurarii este persoana fizica titulara a contractului de furnizare energie electrica incheiat cu societatea Enel, indiferent daca aceasta persoana este proprietar al locuintei sau chirias/detinator legal al spatiului (cu conditia ca bunurile din locuinta sa fie proprietatea sa).
Imobilul/locatia asigurata este reprezentata de locuinta identificata ca loc de consum mentionat in contractul de furnziare energie electrica incheiat intre beneficiarul asigurarii si Enel.
Riscurile acoperite sunt urmatoarele:
Prima de asigurare – clientul/ Asiguratul nu achita prima de asigurare
Durata asigurarii – 12 luni cu posibilitate de reinnoire pe perioade consecutive identice, in cazul reinnoirii contractului de furnizare de energie electrica, pentru o oferta care sa includa acelasi tip de beneficiu.
Procedura in caz de Daune – In cazul producerii unor prejudicii acoperite prin certificatul de asigurare, beneficiarul va trebui sa urmeze urmatoarele instructiuni pentru a solicita rambursarea contravalorii daunelor, in limita valorilor acoperite.
In cazul unor daune produse asupra continutului de uz casnic din locuinta loc de consum, cu valoare mai mica de 1.500 lei, beneficiarul va putea urma procedura de auto-constatare.
In aceste cazuri, notificarea daunei se poate face online pe formularul existent la adresa:
https://staging-generali.codezilla.ro/servicii/solutionare-daune/formular-avizare-daune
In cazul in care clientul nu poate accesa aceasta adresa, poate suna la numarul de telefon 021.307.83.61 in intervalul ora 09.00-18.00.
Documentele necesare solutionarii daunei in baza procedurii de autoconstatare sunt urmatoarele:
Plata dosarelor instrumentate in baza clauzei de autoconstatare se va efectua in maximum 10 zile de la depunerea la dosar de care Asigurat a ultimului document.
Auto-constatarea este valida numai pentru prima dauna. Auto-constatarea nu se poate folosi in cazul producerii riscurilor de raspundere civila si nici pentru accidentele de persoane.
In cazul accidentelor individuale sau al decesului intervenit in perimetrul locuintei loc de consum, notificarea daunei se face de catre asigurat/mostenitor in cel mai scurt timp posibil si va cuprinde o scurta descriere a evenimentului precum si datele de contact (nume, prenume si numar de telefon) ale asiguratului titular de contract sau ale unei persoane de legatura. Notificarea daunei se poate efectua astfel:
– prin apel la call center daune la numarul de telefon 021/3078361;
– prin transmiterea unui e-mail la adresa dedicata: constataridaunebunuri@generali.ro;
– prin prezentarea la sediul centrului de constatari al Asiguratorului din Calea Plevnei nr. 53, sector 1, Bucuresti;
– prin transmiterea unei notificari scrise pe adresa Centrului de daune al Asiguratorului: Calea Plevnei nr. 53, sector 1, Bucuresti.
Notificarea daunei se va face in cel mai scurt timp posibil (conform conditiilor de asigurare in maxim 72 h de la data la care Asiguratul/Utilizatorul a luat cunostinta de producerea evenimentului). Notificarea transmisa de Asigurat/Utilizator va cuprinde o scurta descriere a evenimentului, precum si datele de contact (nume, prenume si numar de telefon) ale unei persoane de legatura.
Deschiderea si instrumentarea dosarelor de dauna de accidente/deces din accident se face in baza documentelor medicale ale asiguratului.
Documente necesare ce vor fi solicitate beneficiarilor direct de asigurator:
Constatarea si evaluarea daunelor se va face de catre asigurator, direct sau prin imputerniciti, impreuna cu asiguratul sau imputerniciti sau prin experti neutri.
In cazul daunelor de continut al locuintei loc de consum care depasesc valoarea de despagubire de 1.500 RON sau a daunelor de raspundere civila din proprietatea cladirii se vor parcurge urmatorii pasi pentru solicitarea despagubirii, in termen de 14 zile calendaristice de la data constatarii daunei de catre Asigurat.
Documentele standard ce sunt necesare pentru reclamarea daunei pentru continut de locuinta si raspundere civila sunt urmatoarele:
In functie de natura evenimentului, se pot solicita suplimentar alte documente in vederea stabilirii modului de producere si a cauzei evenimentului:
Documentele de mai sus reprezinta un minim necesar. In functie de natura si imprejurarile evenimentului, Asiguratorul isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente necesare solutionarii dosarului de dauna.
Documentele vor fi transmise prin e-mail la adresa constataridaunebunuri@generali.com sau la adresa Postala GENERALI ROMANIA, Serviciul Lichidari Daune Retail, Calea Plevnei nr. 53, Sector 1, Bucuresti.
Ulterior primirii notificarii, Asiguratorul va lua legatura cu persoana de contact si vor stabili de comun acord data si ora la care va fi efectuata inspectia de dauna.
Se va efectua constatarea daunelor la fata locului impreuna cu reprezentantul Asiguratului. Vor fi efectuate fotografii ale bunurilor avariate si se vor intocmi documentele primare (proces verbal constatare, lista bunuri avariate, antemasuratoare, etc.).
Functie de natura evenimentului, Asiguratorul poate ordona efectuarea unei expertize tehnice, extrajudiciare, care sa stabileaza cauzele si intinderea pagubei, in sarcina si pe cheltuiala Asiguratorului.
Dupa analizarea si verificarea documentelor transmise se va comunica Asiguratului valoarea despagubirii care nu poate fi mai mare decat suma asigurata inscrisa in polita de asigurare/certificatul aferent.
Plata se va face in maximum 30 zile de la depunerea la dosar de care Asigurat al ultimului document.
https://staging-generali.codezilla.ro/servicii/solutionare-daune/formular-avizare-daune In cazul in care clientul nu poate accesa aceasta adresa staging-generali.codezilla.ro/enel, poate suna la numarul de telefon Call center 0372.01.02.02 in intervalul ora 09.00-18.00.
Autoconstatarea reprezinta procedura prin care Asiguratul efectueaza constatarea si probarea procedurii daunei asigurate, prin foto-documente, si transmite Asiguratorului informatiile relevante pentru solutionarea rapida a dosarului de dauna, si presupune:
– Se incarca Online, la adresa https://staging-generali.codezilla.ro/servicii/solutionare-daune/formular-avizare-daune
– Telefonic la nr: 307.83.61
– Prin e-mail la constataridaunebunuri@generali.com
NOTA: Autoconstatarea valideaza numai pentru prima dauna.
Autoconstatarea nu valideaza pentru riscurile de raspudere si nici pentru accidentele de persoane.
Notificarea va fi transmisa de Asigurat in cel mai scurt timp posibil, conform conditiilor de asigurare maxim 72 h de la data la care a luat cunostinta de producerea evenimentului.
– Chestionarul de dauna completat online sau telefonic
– Lista bunurilor afectate de evenimentul reclamat (cantitativ, valoric si catacteristici tehnico functionale)
– Copia actului de identitate a asiguratului
– Copia certificatului de asigurare.
– Cateva fotografii ale bunurilor afectate de eveniment (foto de ansamblu si de detaliu)
– Cerere de despagubire
Plata dosarelor instrumentate in baza clauzei de autoconstatare va fi efectuata in maximum 10 zile zile de la depunerea la dosar de care Asigurat al ultimului document.
Plata se va face in maximum 30 zile de la depunerea la dosar de catre Asigurat a ultimului document, in cazul daunelor standard.
Dupa analizarea si verificarea documentelor transmise inspectorul lichidator va comunica Asiguratului valoarea despagubirii care nu poate mai mare ca suma asigurata inscrisa in polita de asigurare.
Plata poate fi efectuata in contul bancar indicat de asigurat in cererea de despagubire sau cash prin casieriile BCR din toata tara.
Din ziua activarii Contractului de energie semnat intre Enel si client.
Se primeste un Certificat de asigurare, ulterior semnarii Contractului de energie Enel.
Pachetul nu acopera PAD-ul, acopera numai continutul la locatia de consum.
Pachetul nu inlocuieste PAD-ul, reprezinta o asigurare facultativa a locatiei de consum, beneficiu oferit de Enel.