Istoria siglei Generali

2014

Grupul Generali a adoptat un nou logo, mai modern si unitar in toate tarile in care activeaza.

1990

In anii ’90 a fost aleasa aceasta marca, care avea drept scop cresterea vizibilitatii companiei.

1971

Nevoia de a omogeniza imaginea entitatilor Grupului care opereaza pe piete variate a condus din nou la redisignul marcii

1971

Odata cu schimbarile care au avut loc in strategia de marketing a Grupului Generali, imaginea leului Sfantului Marcu s-a considerat a nu mai corespunde gusturilor si formelor moderne de exprimare ale epocii respective. Drept consecinta, marca a suferit o profunda restilizare adaugandu-i-se logo-ul “Generali”

1881

In anul aniversar, compania a decis sa unifice marcile si sa adopte ca marca leul “cu fata orientata spre dreapta”, simbol care avea sa fie folosit pana la inceputul secolului 20, cand reprezentarea clasica – sigla cu fata leului orientata catre stanga – a fost adoptata din nou

1848

Urmare a insurectiei care a dus la transformarea Venetiei in Republica, compania a renuntat la titulatura de “austro-italiche” si a adoptat ca simbol Leul Sfantului Marcu, (simbolul venetian), pentru operatiunile sale in peninsula Italia

1833

La un an de la fondare, compania Assicurazzioni Generali Austro-Italiche folosea ca marca, in documentele sale, imaginea a doua capete de vultur, simbolul Casei Habsburgilor.