Istoria siglei Generali

 

1833  La un an de la fondare, compania Assicurazzioni Generali Austro-Italiche folosea ca marca, in documentele sale, imaginea a doua capete de vultur, simbolul Casei Habsburgilor.
 

 

 

 

 1848  Urmare a insurectiei care a dus la transformarea Venetiei in Republica, compania a renuntat la titulatura de "austro-italiche" si a adoptat ca simbol Leul Sfantului Marcu, (simbolul venetian), pentru operatiunile sale in peninsula Italia

 

 

 

1881 In anul aniversar, compania a decis sa unifice marcile si sa adopte ca marca leul "cu fata orientata spre dreapta", simbol care avea sa fie folosit pana la inceputul secolului 20, cand reprezentarea clasica - sigla cu fata leului orientata catre stanga - a fost adoptata din nou

 

 

1971  Odata cu schimbarile care au avut loc in strategia de marketing a Grupului Generali, imaginea leului Sfantului Marcu s-a considerat a nu mai corespunde gusturilor si formelor moderne de exprimare ale epocii respective. Drept consecinta, marca a suferit o profunda restilizare adaugandu-i-se logo-ul "Generali"

 

 

1971  Nevoia de a omogeniza imaginea entitatilor Grupului care opereaza pe piete variate a condus din nou la redisignul marcii

 

 

 

 

1990 In anii '90 a fost aleasa aceasta marca, care avea drept scop cresterea vizibilitatii companiei.

 

 

 

 

 


2014 Grupul Generali a adoptat un nou logo, mai modern si unitar in toate tarile in care activeaza.

 

Fonduri de investitii

evolutia zilnica evolutia lunara
Responsabilitate

Online Travel

-

Campurile marcate cu * sunt
obligatorii