Sugestii, reclamatii si intrebari

Ai nevoie de informatii speciale, vrei sa ne trimiti o sugestie sau te afli in situatia depunerii unei reclamatii?
Atunci completeaza formularul de mai jos, selectand cu atentie scopul mesajului tau in campul Scop. Este important sa alegi cu atentie categoria in care se incadreaza mesajul tau, pentru ca noi sa te ajutam cat mai rapid:

- pentru informatii despre contractul de asigurare, conditii de asigurare, sau alte detalii privind relatia cu Generali, alege „Solicitare Informatii”
- daca doresti sa ne trimiti o sugestie, alege categoria „Sugestii”
- in cazul unei reclamatii, selecteaza „Reclamatie”

Completati formularul de mai jos pentru sugestii, reclamatii sau pentru a primi alte informatii.

NU uitati sa selectati cu atentie scopul mesajului din sectiunea „Scop", pentru a va putea ajuta mai rapid.


Daca esti client, nu uita sa completezi numarul asigurarii tale.
Daca doresti sa fii client Generali, acceseaza sectiunea de produse si utilizeaza formularele din sectiunile respective.

Poti accesa aici:

Completand acest formular, sunt de acord ca datele mele personale sa intre in baza de date a companiei, Generali Romania Asigurare Reasigurare SA notificata la ANSPDCP cu nr. 11755 si sa primesc ocazional informatii prin posta, telefon, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare din partea companiei Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A. si a partenerilor sai contractuali. Imi cunosc drepturile conform legii 677/2001:acces la date, interventie si opozitie, precum si modalitatea de exercitare acestora printr-o cerere scrisa, datata si semnata catre Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A

TRIMITE

Stimati clienti,

Pentru solutionarea unui litigiu cu o entitate autorizata, reglementata si/sau supravegheata de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara (A.S.F), va puteti adresa inclusiv Entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar , infiintata prin Regulamentul ASF 4/2016 si denumita in continuare SAL-FIN.
SAL-FIN ofera solutionarea unui litigiu printr-o procedura SAL si functioneaza exclusiv in cadrul A.S.F , in conformitate cu procedurile specifice subsecvente pe care le puteti accesa AICI:

http://lege5.ro/Gratuit/geytcmrugq4q/procedura-pentru-solutionarea-alternativa-a-litigiilor-prin-propunerea-unei-solutii-in-cadrul-sal-fin-din-27042016?pid=&d=2016-08-08
si
http://lege5.ro/Gratuit/geytcmruguya/procedura-pentru-solutionarea-alternativa-a-litigiilor-prin-impunerea-unei-solutii-in-cadrul-sal-fin-din-27042016?pid=&d=2016-08-08.

Consumatorii pot supune litigiul procedurilor SAL administrate de SAL-FIN daca fac dovada ca, in prealabil, au incercat sa solutioneze litigiul direct cu comerciantul in cauza si isi pot alege conciliatorul/ conciliatorii dintre cei inscrisi in lista specifica domeniului litigiului.

Procedurile administrate si organizate de catre SAL-FIN nu aduc atingere prevederilor Legii nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator; prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor si nici dreptului persoanei de a se adresa instantelor judecatoresti competente, precum si informarii consumatorilor cu privire la caile de atac extrajudiciare continute in alte acte normative ce transpun acte juridice ale Uniunii Europene. Consumatorul poate apela la oricare dintre aceste cai de solutionare a aspectelor reclamate, fara a se exclude una pe cealalta, cu exceptia cazurilor expres prevazute de OG nr. 38/2015.

Fonduri de investitii

evolutia zilnica evolutia lunara
Responsabilitate

Online Travel

-

Campurile marcate cu * sunt
obligatorii

Total petitii inregistrate conform normei ASF

In conformitate cu prevederile Ordinului Autoritatii de Supraveghere a Asigurarilor nr.24/2014, in vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor de catre Societatea Comerciala Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:

  Anul 2016 Perioada de raportare:
1 ianuarie- 31 ianuarie 2017 (cumulat)
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Luna noiembrie 2016 Luna decembrie 2016 Luna ianuarie 2017
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz 312 21 23 27 21
Numarul total de petitii intemeiate (solutionate favorabil), inregistrate unic per petent si per caz 5 1 0 1 1
Numarul de petitii intemeiate (solutionate favorabil), referitoare la dosare de dauna 1 0 0 0 0
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate 71 5 0 5 5
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz 307 20 23 26 20