Sugestii. Reclamatii. Intrebari.

Suntem deschisi sa discutam despre orice nelamurire ai putea intampina. In cazul in care ai o sugestie, o reclamatie sau pur si simplu ai nevoie de alte informatii, completeaza formularul de mai jos.

NU uita sa alegi cu atentie scopul mesajului din sectiunea „Scop”. Astfel, te vom putea ajuta mult mai simplu si rapid.

Iar daca esti deja client Generali, nu uita sa completezi numarul asigurarii tale.

In cazul in care vrei sa fii client Generali, acceseaza sectiunea de produse si completeaza formularele din sectiunile respective.

In plus, gasesti in lista de mai jos:

Completand acest formular, sunt de acord ca datele mele personale sa intre in baza de date a companiei, Generali Romania Asigurare Reasigurare SA, notificata la ANSPDCP cu nr. 11755.
De asemenea,

Stimati clienti,

Pentru solutionarea unui litigiu cu o entitate autorizata, reglementata si/sau supravegheata de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara (A.S.F), va puteti adresa inclusiv Entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar , infiintata prin Regulamentul ASF 4/2016 si denumita in continuare SAL-FIN.
SAL-FIN ofera solutionarea unui litigiu printr-o procedura SAL si functioneaza exclusiv in cadrul A.S.F , in conformitate cu procedurile specifice subsecvente pe care le puteti accesa AICI:

Procedura pentru solutionarea alternativa a litigiilor prin propunerea unei solutii in cadrul SAL-FIN din 27.04.2016
si
Procedura pentru soluționarea alternativa a litigiilor prin impunerea unei solutii in cadrul SAL-FIN din 27.04.2016

Consumatorii pot supune litigiul procedurilor SAL administrate de SAL-FIN daca fac dovada ca, in prealabil, au incercat sa solutioneze litigiul direct cu comerciantul in cauza si isi pot alege conciliatorul/ conciliatorii dintre cei inscrisi in lista specifica domeniului litigiului.

Procedurile administrate si organizate de catre SAL-FIN nu aduc atingere prevederilor Legii nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator; prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor si nici dreptului persoanei de a se adresa instantelor judecatoresti competente, precum si informarii consumatorilor cu privire la caile de atac extrajudiciare continute in alte acte normative ce transpun acte juridice ale Uniunii Europene. Consumatorul poate apela la oricare dintre aceste cai de solutionare a aspectelor reclamate, fara a se exclude una pe cealalta, cu exceptia cazurilor expres prevazute de OG nr. 38/2015.